מלונות מומלצים בעיר החדשה של פראג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בעיר החדשה של פראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים באזור העיר החדשה של פראג

Hilton Prague Old Town

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון הילטון פראג אולד טאון (Hilton Prague Old Town) הוא מלון 5 כוכבים שנימצא בין העיר החדשה לעיר העתיקה ומעניק לינה נוחה ונעימה בעיר פראג. המלון המשתייך לרשת הילטון… למידע נוסף…

המלון הכשר בפראג

⭐⭐⭐⭐⭐
(שם המלון נמצא בסכסוך משפטי) מלון זה שוכן במרכזה של העיר פראג, בעיר החדשה. מדובר במלון אלגנטי בדירוג של חמישה כוכבים עם תעודת כשרות מלאה. המלון ממוקם ליד תחנת הרכבת המרכזית ותחנת המטרו (Masaryk)… למידע נוסף…

Boutique Hotel Seven Days

⭐⭐⭐⭐
מלון הבוטיק סבן דייז (Boutique Hotel Seven Days) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן בבניין מהמאה ה-19, ונמצא בקרבת אתרי תיירות, בילוי וקניות. במרחק של כ-5 דקות הליכה נמצאים המוזיאון הלאומי של פראג… למידע נוסף…

Jungmann Hotel

⭐⭐⭐⭐
הוא מלון ארבעה כוכבים נהדר הממוקם רק מספר דקות הליכה אל תיאטרון אסטייטס וכ-10 דקות הליכה אל השעון האסטרונומי של פראג, כיכר וונססלאס וCharles University כעשרים דקות של הליכה אל Old-New Synagogue…. למידע נוסף…

Lovely Prague Apartments

⭐⭐⭐⭐
מלון לאבלי פראג אפרטמנטס (Lovely Prague Appartments) הינו מלון דירות 4 כוכבים אשר זוכה כבר שנים רבות לביקורות נלהבות ולציונים מעולים ע”י כל מבקריו.הוא נחשב לאחד המלונות הפופלארים והמומלצים בפראג… למידע נוסף…

Exe City Park Hotel

⭐⭐⭐
אקס סיטי פארק (Exe City Park Hotel) הוא מלון שלושה כוכבים הנמצא מול התחנה המרכזית של פראג ובמרחק 2 דקות הליכה מכיכר ואצלב (Wenceslas Square) המרכזית…. למידע נוסף…

Art Hole Hostel

⭐⭐
מלון ארט הול (Art Hole Hostel) הוא מלון אכסנייה בסגנון בייתי מאוד, בדירוג שני כוכבים הממוקם במרכזה של פראג ובמרחק הליכה מאתרי תיירות ובילוי, בסמוך למלון נמצא נהר הוולטווה (Vltava)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בפראג והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור העיר החדשה של פראג במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות בעיר החדשה של פראג

אל תתנו לשם האזור לבלבל אתכם – העיר החדשה (בצ’כית Nové Mesto) של פראג היא ממש לא חדשה. האזור אשר נבנה כבר במאה ה-14 בימי הפאר של העיר, הוא היום מרכז מסחרי ותרבותי בעל היסטוריה והווה עשירים ביותר.

לינה באזור הנובו מסטו או העיר החדשה של פראג, מתאימה למי שמעוניין להשיג לינה זולה בפראג אך עדיין להיות קרוב לאזורי התיור המרכזיים ולחלק מהאזורים הפיננסיים של אחת מהערים הצומחות באירופה.
חווית הלינה באזור זה תהיה שונה מלינה באזור העיר העתיקה או במאלה סטרנה, אך בכל זאת זו חוויה טובה ונוחה יותר לכיס. מומלץ לבדוק כי המלון שבחרתם ממוקם באחד משני האזורים המרכזיים של העיר החדשה או שוכן קרוב לכיכר ואצלב (מאוד מתאים למי שמחפש אזור של מסעדות, בילויים וכדומה, חשוב רק לציין שבשעות הלילה המאוחרות לא כולם ימצאו את ההליכה באזור זה נעימה במיוחד), אופציה פופלארית אחרת היא לינה באזור התיאטרון הלאומי – אומנם פחות שוקק חיים מכיכר ואצלב אך אזור זה מעניין, פעיל, קרוב יחסית לעיר העתיקה וגם בו יש ריכוז של מלונות טובים ומומלצים.
בין המלונות המומלצים בעיר החדשה של פראג ניתן למנות את מלון הילטון פראג אולד טאון (Hilton Prague Old Town), מלון קינג דיוויד פראג (Hotel King David Prague), מלון הבוטיק סבן דייז (Boutique Hotel Seven Days), מלון יונגמן (Jungmann Hotel) וכן את מלון לאבלי פראג אפרטמנטס (Lovely Prague Appartments).




המלצות על דירות ומלונות באזור העיר החדשה של פראג

  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל המאלה סטרנה (ראו מלונות במאלה סטרנה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז פראג.
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בפראג, מכיוון שמחירי המלונות בו זולים בכ20 עד 30 אחוזים ממחירי המלונות המקבילים ברמה השוכנים בעיר העתיקה (ראו גם – מלונות בפראג ללינה זולה).
  • אזור זה הוא אזור אשר בחלקו ישנן אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן אזור זה מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן בית ההארחה Church Pension Praha – Husuv Dum (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), דירות האירוח Capital Apartments (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ודירות Emporio Prague Apartments (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).

מפת מלונות פראג



Booking.com