מלונות באזור קרלובי וארי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בקרלובי וארי: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

6 מלונות מומלצים באזור קרלובי וארי

Grandhotel Pupp

⭐⭐⭐⭐⭐
גראנדהוטל פאפ (Grandhotel Pupp) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Retro Riverside Wellness Resort

⭐⭐⭐⭐⭐
רטרו ריברסייד (Retro Riverside Wellness Resort ) – הינו מלון חמישה כוכבים אשר מציע מתקנים מפנקים כמו ספא, בריכה וחדר כושר ומומלץ בזכות…

Hotel Romance

⭐⭐⭐⭐
מלון רומאנס (Hotel Romance) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Zámek Lužec Spa & Wellness Resort

⭐⭐⭐⭐
מלון זאמק לוזק (Zámek Lužec Spa & Wellness Resort) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Romania

⭐⭐⭐
מלון רומניה (Romania) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Marttel

⭐⭐⭐
מלון מארטל (Hotel Marttel
) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בקרלובי וארי הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות באזור קרלובי וארי

קרלובי וארי, הידועה גם בשם קרלסבאד, היא עיר הממוקמת בבוהימיה, הלא הוא האזור הדרומי של הרפובליקה הצ’כית. העיר קרויה על שמו של המלך קרל הרביעי, אשר שלט בבוהימיה וייסד את העיר במאה ה-14 לספירה.
קרלובי וארי נחשבת לעיירה יקרה יחסית ללינה עקב הביקוש הרב (למצוא בעיר הזאת חדר סביר בקיץ בפחות מ-100 יורו ללילה יהיה קשה), רוב המבקרים בעיירה מבקרים בה אומנם ליום אחד וחוזרים לפראג, אך ישנם רבים (במיוחד מבוגרים) הזקוקים לטיפול של המעיינות החמים המגיעים אליה למספר ימים (כ5-14 ימים).

המלונות בעיר יחסית יוקרתיים, ברמה של ארבעה כוכבים, ואין בעיר הרבה אופציות למלונות זולים או אכסניות, חלק גדול מהמלונות בעיר מכוונים לתיירות ספא, מעיינות מרפא וכדומה.

כדאי לדעת, חלק גדול מהמלונות בעיר פונים לקהל הישראלי, במיוחד לקהל הישראלי הדובר רוסית (כיום, רוסית היא השפה המדוברת השניה בעיר אחרי צ’כית, אולי בצוותא עם הגרמנית).

בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון גראנד-הוטל פופ (Grandhotel Pupp) ומלון רטרו ריברסייד (Retro Riverside) בעלי הדירוג היוקרתי של חמישה כוכבים, מלון רומאנס פושקין (Hotel Romance Puškin) ומלון וספא זאמק לוז’ץ (Spa hotel Zámek Lužec) בעלי דירוג של ארבעה כוכבים, מלון רומניה (Romania) הממוקם בקרלובי וארי (Karlovy Vary) ומלון מארטל (Hotel Marttel) בעלי דירוג של שלושה כוכבים.




המלצות למחפשים מלון באזור

  • למי שמבקר בעיר ללא רכב מומלץ לחפש מלון הנמצא באזור טיילת הנהר (Masaryka) באזור שיאפשר שימוש בחנוית ובמסעדות של העיירה. למי שמגיע עם רכב מומלץ ללון באזורים מרוחקים יותר הכוללים מלונות המאפשרים חניה חינם (ראה גם השכרת רכב בצ’כיה).
  • לשומרי מסורת – ישנו בעיר מלון הכולל מסעדה כשרה ראה מלון לאורטה קאלו ויבארי.
  • בתקופות הקיץ, בחגים ובזמן הפסטיבלים בעיר – מומלץ להזמין מקומות מראש במלונות המבוקשים והפופלארים.

מפת מלונות פראג



Booking.com