מלונות מומלצים ליד כיכר ואצלב ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד כיכר ואצלב בפראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים באזור כיכר ואצלב בפראג

Capital Apartments

⭐⭐⭐⭐
דירות האירוח קפיטל אפרטמנטס (Capital Apartments) ממוקמות בפראג 1, במרחק הליכה מהאזור התיירותי של פראג. כיכר ואצלב (Wenceslas Square) המפורסמת, הנמצאת במרכזה של העיר כמו גם כיכר העיר העתיקה סטרומצקה… למידע נוסף…

Hostel Rosemary

⭐⭐
מלון הוסטל רוזמרי (Hostel Rosemary) הוא מלון שני כוכבים ברובע היהודי של פראג הצופה על הכיכר המרכזית של פראג העתיקה… למידע נוסף…

NYX Hotel Prague by Leonardo Hotels

⭐⭐⭐⭐
מלון NYX פראג (NYX Hotel Prague by Leonardo Hotels) הינו מלון מעצבים הממוקם במרחק של 300 מטרים מכיכר ואצלב (Wenceslas Square) במרכזה של העיר החדשה (Nové Mesto) של פראג. המלון מתאפיין בעיצוב פנים מסוגנן עם יצירות אמנות עכשוויות של אמנים צ’כיים צ למידע נוסף…

VN17 Apartments

מלון VN17 אפרטמנטס (VN17 Apartments) שוכן על כיכר ואצלב (Wenceslas Square), במרכז פראג (Prague). המלון מהווה נקודת מוצא מצוינת לתיור בעיר. המלון מוקף בפאבים, חנויות ובניינים היסטוריים. מרפסת שמש וגישה לאינטרנט אלחוטי בחינם הינם זמינים… למידע נוסף…

Hostel Orange

⭐⭐
אכסניית אורנג’ (Hostel Orange) ממוקמת בעיר פראג, בין כיכר ואצלב (Wenceslas). לעיר העתיקה (Old Town). המלון נמצא 10 דקות מאתרים מרכזים כמו כיכר העיר העתיקה… למידע נוסף…

The ICON Hotel & Lounge

⭐⭐⭐⭐
מלון וטרקלין ד’ה אייקון (The ICON Hotel & Lounge) הינו מלון הממוקם סמוך למרכז העיר פראג. המלון נמצא במרחק כשתי דקות הליכה מכיכר ואצלאב (Václavské námestí)… למידע נוסף…

Museum Inn

⭐⭐
מלון מיוזיאום אין (Museum Inn) הוא מלון שני כוכבים הממוקם סמוך למרכז העיר פראג, במרחק הליכה של כחמש דקות מהתחנה המרכזית של העיר. בסמוך למלון נמצאים המוזיאון הלאומי וכיכר ואצלב (Wenceslas Square)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור כיכר ואצלב הוא מאזורי הלינה הפופולאריים בפראג ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות ליד כיכר ואצלב

כיכר ואצלב (Wenceslas Square) היא הכיכר המרכזית של העיר החדשה של פראג. הכיכר הינה למעשה שדרה ארוכה (כ-750 מ’) בעלת רחבה, הנמתחת מהחלק הדרומי של העיר העתיקה לכיוון דרום-מזרח: מהמוזיאון הלאומי עד לרחוב הקניות האופנתי “נה פריקופי” (Ma prikope).

לינה באזור כיכר ואצלב מתאימה למי שמעוניין להשיג לינה זולה בפראג אך עדיין להינות מקרבה לאזורי התיור המרכזיים ולחלק מהאזורים הפיננסיים של אחת מהערים הצומחות באירופה.
זה הוא אזור המעניק אפשרויות רבות של בילויים (בתי קזינו, מועדוני לילה ופאבים), בתי קפה ומסעדות, אך הוא פחות ציורי ו”רומנטי” ממלונות בעיר העתיקה או אפילו ממלונות במאלה סטרנה, כמו כן הוא גם רחוק יחסית ממסלולי ההליכה הרגילים של התיירים בפראג.
יש לקחת בחשבון כי אזור זה של פראג התיירותית – סואן יותר, הן מבחינת תחבורה והן מבחינת היותו מוקד משיכה למגוון רחב יותר של מבקרים, ישנם תיירים אשר ימצאו את אזור כיכר ואצלב פחות נעימה לטיול בשעות הלילה (לדעתינו אין סיבה לפחד – פראג היא עיר בטוחה מאוד).
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון פיוז’ן (Fusion Hotel), מלון VN17 אפרטמנטס (VN17 Apartments), מלון וטרקלין ד’ה אייקון (The ICON Hotel &amp Lounge), דירות האירוח קפיטל אפרטמנטס (Capital Apartments) וכן את בית הארחה צ’רץ’ פנסיון פראג – הוסוב דום (Church Pension Praha – Husuv Dum).




המלצות על דירות ומלונות באזור כיכר ואצלב בפראג

  • אזור זה הוא אחד האזורים בהם יש הכי הרבה אפשרויות לינה בפראג. לכן מי שמעוניין ללון בו לא צריך להילחץ מבחינת הזמנים, ברוב עונות השנה ניתן למצוא בו מלונות גם ברגע האחרון.
  • אזור זה פופלארי מאוד ללינה בקרב צעירים וכן גם לצעירים ברוחם, אשר רוצים להינות משפע אפשרויות הבילוי אשר יש לפראג להציע.
  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בפראג, מכיוון שמחירי המלונות בו זולים בכ20 עד 30 אחוזים ממחירי המלונות המקבילים ברמה השוכנים בעיר העתיקה (ראו גם – מלונות בפראג ללינה זולה).
  • אזור זה הוא אזור אשר בחלקו ישנן אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן אזור זה מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.

מפת מלונות פראג



Booking.com