מלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת בפראג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לדתיים ולשומרי מסורת למצוא את המלון המתאים ביותר בפראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 דירות ומלונות מומלצים לדתיים ולשומרי מסורת בפראג

המלון הכשר בפראג

⭐⭐⭐⭐⭐
(שם המלון תחת סכסוך משפטי) שוכן במרכזה של העיר פראג, בעיר החדשה. מדובר במלון אלגנטי בדירוג של חמישה כוכבים עם תעודת כשרות מלאה. למידע נוסף…

Hotel Caruso

⭐⭐⭐⭐
מלון קארוסו (Hotel Caruso) הינו מלון כשר בדירוג של ארבעה כוכבים הממוקם במרכז הרובע היהודי (Josefov). במרחק 3 דקות הליכה נמצאים אתרי המוזיאוןהיהודי כמו בית הקברות היהודי ובית הכנסת החדש ישן. למידע נוסף…

Clarion Hotel Prague Old Town

⭐⭐⭐⭐
מלון קלריון (Clarion Hotel Prague Old Town) שוכן במרחק של כ-5 דקות הליכה בלבד מכיכר העיר העתיקה, אתרי הרובע היהודי בפראג (Jewish Quarter) וגשר קארל. למידע נוסף…

Emporio Prague Apartments

⭐⭐⭐⭐
אמפוריו פראג (Emporio Prague Apartments) הינו מלון דירות בדירוג ארבעה כוכבים במרכזה של העיר פראג, סמוך לחלק הצפוני של העיר העתיקה Satra Mesto. למידע נוסף…

Buddha-Bar Hotel Prague

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בודהה-בר פראג (Buddha-Bar Hotel Prague) נמצא בליבה של פראג. זה הוא אחד מהמלונות המפורסמים, הפופלארים והמומלצים של פראג ואחד ממלונות חמישה כוכבים המומלצים בעיר. למידע נוסף…

InterContinental Prague

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אינטרקונטיננטל פראג (InterContinental Prague) שוכן בלב העיר העתיקה, מדובר במלון מפואר, בעל ריהוט איכותי ואריגים יוקרתיים, בדירוג של חמישה כוכבים. למידע נוסף…

Dar Hotel

⭐⭐⭐
מלון דאר (Dar Hotel Prague) הוא מלון שלושה כוכבים מומלץ, הממוקם במיקום מרכזי בעיר, במרחק הליכה מבית חב”ד (בין כיכר העיר העתיקה לבין הרובע היהודי). למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

בעונה זו הביקוש ללינה בפראג הולך ועולה ככל שאנחנו מתקרבים אל הקיץ, ויגיע לשיאו בחודשים יולי ואוגוסט. בסופי שבוע כבר החודש יהיו מקומות בהם לא יוותרו חדרים פנויים או דירות פנויות. בגלל צמצום האפשרות הזה, לצד הצורך בהתאמת מקום הלינה לקרבה למקומות יהודים או לשמירת שבת, מומלץ מאוד להזמין מקום לינה כמה שבועות מראש (במיוחד לסופי שבוע או במידה ומתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ). ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול, כך שלא תצטרכו להתחייב למקום הלינה אבל תוכלו להיות בראש שקט שמצאתם מקום לינה שמתאים לכם.

מידע כללי על מלונות לדתיים ולשומרי מסורת בפראג

אפשרויות הלינה ומספר המלונות המומלצים ללינה בפראג לתיירים דתיים ושומרי מסורת משתנים בהתאם לדרגת ההקפדה שלהם בנושא הכשרות. ישנם מספר היבטים לנושא זה כמו הצורך בלינה המאפשרת גישה לאוכל כשר, לינה המאפשרת את שמירת השבת (למשל, מלונות בעלי חדרים אשר ניתן לפתוח עם מפתח ולא באמצעות קוד או כרטיס דיגיטלי), לינה בקומות נמוכות אשר לא דורשות שימוש במעלית וכן קרבה לאתרי העיר התיירותיים מחד ובית כנסת פעיל מאידך – וכולם במרחק הליכה קצר.
לכן ברוב המקרים מומלץ לתיירים שומרי מסורת למצוא דירה טובה במיקום אידיאלי, זאת מכיוון שרוב הדירות כוללות מטבח מאובזר בו תוכלו לבשל אוכל כשר אשר קניתם או הבאתם מהבית, ניתן לבחור דירה הממוקמת בקומה הנוחה לכם וכמובן המפתח יהיה רגיל ממש כמו בבית (ראה גם דירות בפראג).
המלצה זו מקבלת חשיבות הרבה יותר גדולה כאשר אנו מדברים על משפחות וקבוצות המבקרות בפראג -להן דירה היא אופציה מאוד נוחה אשר תוזיל מאוד את העלויות של החופשה – ראה מלונות זולים בפראג, ומלונות למשפחות בפראג.
למי שבכל זאת רוצה את השירות והתנאים של מלון, תוכלו למצוא בפראג שני מלונות כשרים – ראה עמוד מידע על מלון כשר בפראג (שם המלון נמצאת תחת סכסוך משפטי) ועל מלון HOTEL CARUSO, או לחילופין ניתן לקחת מלון ברמה גבוהה באזור של מסעדות כשרות (ראה גם מסעדות כשרות בפראג), בנוסף באמצעות אתר Kosher Prague ניתן להזמין ארוחות כשרות ללא מעט בתי מלון באזור.

אנו ממליצים למצוא דירה או מלון באזור החלק הצפוני של העיר העתיקה או מלון ברובע היהודי, לינה באזורים אלה יאפשרו קרבה וגישה נוחה למרכז התיירותי של העיר מצד אחד, וקרבה לבתי כנסת פעילים בעיר מצד שני דומה לכך הוא אזור הפאלדיום ראה גם (מלונות ליד הפלדיום) בו אפשר למצוא מלונות קרובים לרובע היהודי במחיר טוב יותר ובנגישות גבוהה יותר.
בתקופות החגים היהודיים – בדגש על פסח (כשרות ואי אכילת חמץ) וסוכות (אכילה בסוכה) – המלון הכשר בפראג (שם המלון תחת סכסוך משפטי) המדובר הוא פתרון מעולה אך יקר (ולפעמים קשה למצוא בו מקום בתאריכים המדוברים), פתרון אחר יהיה דירה או מלון הנמצאים באזור של הקהילה היהודית ובית חב”ד.

דירות מתאימות נוספות המתאימות לדתיים שטרם עלו עליהם עמודי מידע באתר שלנו (הקישורים הם לאתר בוקינג):

Old Town Square Apartments, V Kolkovně Old Town Apartment, Castleview Apartment Prague, Residence Brehova, MyHouse Apartments, Apartment Kozi.

שאלות ותשובות נפוצות על מלונות לדתיים ושומרי מסורת בפראג

דירות גדולות מומלצות באזור בית חב"ד

Celetna apartments - היא דירה זולה וגדולה ליד בית חב"ד.

PVH Charming Flats Odborů מעט מרוחקת יותר מבית חבד והעיר העתיקה, אבל בגלל הגודל והמחיר מתאימה למשפחות וקבוצות גדולות. .

מלונות פשוטים ופונקציונאליים ליד בית חב"ד:

מלון או מדבידקו-ברוארי (U Medvidku-Brewery Hotel) - מידע נוסף והשוואת מחירים מתוך 1000 אתרים | הזמנה באתר Booking מלון מעולה (את יכולה לקרוא את הסקירה שלנו עליו פה) בעייני הוא בדיוק מה שאתם צריכים מבחינת מיקום ונוחות ומחירו

מלון רסידנסה בנה (Residence Bene) - מידע נוסף והשוואת מחירים מתוך 1000 אתרים | הזמנה באתר Booking - מציע הצעה טובה יותר מבחינת מיקום ומבחינת תמורה למחיר אך הוא יותר יקר. הוא אחלה של מלון וסקרנו אותו ברשימת המלונות המומלצים שלנו בעמוד זה.

Rubicon Old Town
מלון שלושה כוכבים הנמצא בעיר העתיקה של פראג, 5 דקות הליכה מבית חב״ד, ופחות מ-10 דקות הליכה מכיכר סטרומצקה. המלון שוכן במבנה ששופץ לאחרונה, אולי בגלל זה גם הביקורות שלו עד כה הן שנויות במחלוקת. המחיר שלו מעולה לתאריכים בהם אתה מגיע לעיר ולכן נתתי אותו כאופציה, אך חשוב לציין כי מדובר במלון פשוט ופונקציונאלי ורמת האירוח בו לא מאוד גבוהה.

Residence Bene
מלון שלושה כוכבים השוכן גם הוא בעיר העתיקה של פראג, למעשה מבחינת מיקום הוא מאוד קרוב למלון רוביקון, אך רמת האירוח פה היא מעט יותר טובה ולכן גם המחיר קצת יותר גבוה.
לסקירה המלאה שערכנו על המלון באתרנו >> להשוואת מחירים למלון זה

Myo Hotel Caruso
זהו אמנם מלון ארבעה כוכבים, אך הוספתי אותו לרשימת ההמלצות מכמה סיבות. קודם כל כי הוא ממוקם ממש בסמוך לבית חב״ד. שנית כי הוא אחדהמלונות המומלצים בפראג והוא אכן מעניק לינה נוחה ואיכותית ביחס למחירו הנוח. שלישית, הוא ידוע כבית מלון שישראלים אוהבים, ועבור מי שמטייל לבד זה יכול להוות יתרון גדול.

Hotel Dar ( מידע נוסף והשוואת מחירים מתוך 1000 אתרים | הזמנה באתר Booking ) - מלון מעולה ברמה של שלושה כוכבים, המיקום שלו טוב ומושלם עבור מי שרוצה להיות בין בין חבד לעיר העתיקה. אין בו הרבה פינוקים הוא מלון פונקציונאלי ונוח שנועד למי שבא לטייל בעיר.

Old Prague Hotel -  טיפה רחוק יותר מהאחרים מבית חבד, אבל מציע לינה זולה ונוחה ולכן אנו ממליצים גם עליו

Residence Týnská - מלון ברמה של ארבעה כוכבים וחדר מרווח ונעים 20 מ"ר מרובע. הוא מאוד קרוב לבית חבד ומושלם, למי שרוצה לינה פונקציונאלית עם טיפה יותר פסליטיז ומרכזית מחד וקרובה לבית חבד מאידך. לסקירה המלאה שערכנו על המלון באתרנו >> להשוואת מחירים למלון זה

ישנו מלון אחד כשר בפראג, עם כשרות למהדרין. הוא לא זול ולא מתאים למי שמחפש לינה זולה, אבל מי שמחפש לינה ברמה גבוהה יחסית עם ארוחות כשרות מלון קינג דיוויד או אופציה מעולה - למידע נוסף על המלון

מי שמלון זה אינו מתאים לו, בוחר לרוב מלון או דירה בסביבת מסעדות כשרות.

להלן מספר אפשרויות, כולן ממוקמות במרחק הליכה קצרה מבית הכנסת ומהרובע היהודי כך שלא תהיה בעיה למצוא מסעדות כשרות:

Josefov Apartments
דירת סטודיו עם מטבחון.

Dušní Apartments
דירה עם מרפסת ומטבחון
Best Place in Prague
חדר קלאסיק זוגי

My Old Prague’s Hall of Music
דירת סטודיו עם מטבחון.

אופציה ראשונה היא Royal Residence Center Apartment 1 הדירה מעולה גדולה בדיוק ומתאימה מבחינת מתקנים. המיקום שלה הוא ליד כיכר ואצלב – ולכן היא מתאימה רק אם לוקחים בחשבון שזה אומר להיות רחוקים מעט מהעיר העתיקה כמו גם האזור היהודי. היתרון הגדול הוא המחיר והתמורה על התשלום.

Carolina Old Town Apartments – דירות מעולה בתוך העיר העתיקה קרוב גם לאתרי התיירות המרכזיים וגם לרובע היהודי.  המחיר יותר יקר והידרה ברמה פחות גבוהה אבל שילוב של מיקום, תנאים ומחיר לדעתי היא אופציה מעולה. מומלץ להזמין בהקדם כי היא בביקוש גבוהה.




המלצות על דירות ומלונות לדתיים ולשומרי מסורת בפראג

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.

מפת מלונות פראג



Booking.com