מלונות מומלצים ליד קניון הפאלדיום

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים ליד קניון הפאלדיום בפראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור קניון פאלדיום בפראג

Hotel Kings Court

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון קינגס קורט (Hotel Kings Court) הוא מלון 5 כוכבים הנמצא במיקום מרכזי מאוד. במרחק הליכה של כ-10 דקות נמצאים כיכר העיר העתיקה סטרומצקה (Stromestkse Square), השעון האסטרונומי של פראג… למידע נוסף…

Ibis Praha Old Town

⭐⭐⭐
מלון איביס פראג אולד טאון (Ibis Praha Old Town) ממוקם ממש במרכז העיר פראג, מרחק קצר מהעיר העתיקה. המלון שהינו חלק מרשת Ibis ושומר על האופי של הרשת הכולל רמת אירוח גבוהה… למידע נוסף…

Hotel Century Old Town Prague – MGallery By Sofitel

⭐⭐⭐⭐
מלון סנטורי אולד טאון פראג (Hotel Century Old Town Prague – MGallery By Sofitel) הוא מלון ארבע כוכבים, מהפופלארים והמבוקושים שבמלונות פראג… למידע נוסף…

Prague Marriott

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון פראג מריוט (Prague Marriott) ממוקם במרכז פראג סמוך לתחנות המטרו המרכזית – נמסטי ומרחק הליכה של חמש דקות מכיכר העיר העתיקה (Old Town Square) והרובע היהודי של פראג… למידע נוסף…

Hotel Salvator

⭐⭐⭐
מלון סאלוואטור (Hotel Salvator) הוא מלון שלושה כוכבים המשלב עיצוב ואווירה תוססת. המלון שוכן בתוך בניין היסטורי הניצב במרכזה של פראג,הוא מחזיק מסעדה ספרדית עם בר ג’אז… למידע נוסף…

Grand Hotel Bohemia

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד הוטל בוהמייה (Grand Hotel Bohemia) שוכן בלב ליבה של פראג, במרכז העיר העתיקה. מדובר במלון מפואר ומעוצב בדירוג של חמישה כוכבים… למידע נוסף…

K+K Hotel Central

⭐⭐⭐⭐
מלון K+K סנטרל (K + K Hotel Central) ממוקם בלב העיר העתיקה של פראג. המלון הוא מיזוג של חדש וישן – עיצוב אולטרה מודרני ביחד עם אלמנטים קלאסיים מובהקים… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפראג והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור קניון הפאלדיום עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד קניון הפאלדיום

הפלדיום (Palladium) אשר הוקם באוקטובר 2007 במרכז העיר פראג, הוא נכון להיום הקניון הגדול ביותר ברפובליקה הצ’כית, ובכל הנוגע למרכזי קניות גדולים הוא נחשב בעייני תיירים רבים כקניון הטוב ביותר.

קניון הפלדיום נמצא במיקום אסטרטגי במיוחד בעיר פראג – בין העיר העתיקה (Satra Mesto) לעיר החדשה (Nové Mesto). אזור זה מאופיין בלא מעט מסעדות, חנויות, ואפשרויות שופינג רבות (ראה קניות בפראג), אזור קניון הפלדיום הוא אחד מהאזורים המבוקשים ביותר ללינה בפראג ולכן הוא כולל בתוכו לא מעט מהמלונות המומלצים של העיר.
סיבה נוספת אשר הופכת את אזור זה לאזור לינה מועדף היא העובדה כי הוא נגיש וקל להגעה וכולל את אחת התחנות המרכזיות של הרכבת החשמלית והמטרו בפראג (ראה התניידות בפראג), כמו כן, הוא מאפשר חניה נוחה למטיילים עם רכב בפראג ואף כמה מסוכניות השכרת הרכב מפעילות באזור משרדים המאפשרים השכרת / החזרת רכבים במקום (נוח מאוד למגיעים עם רכב לעיר, ראה עוד תחת השכרת רכב בצ’כיה).
עוד חשוב להזכיר כי אזור זה נמצא במרחק הליכה קצר מהרובע היהודי אך בניגוד אליו -הוא מציע יותר אפשרויות לינה, עובדה זו מביאה הרבה תיירים דתים ושומרי מסורת לבחור לינה באזור זה.
בנוסף, אזור הקניון הוא גם אזור בילוי הכולל בתי קולנוע, בתי קזינו קטנים, מועדנים ובארים ובכך מכיל בתוכו את כל האלמנטים אשר תיירים מחפשים במהלך החופשה שלהם.
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון קינג דיוויד פראג (Hotel King David Prague), מלון קינגס קורט (Hotel Kings Court), מלון איביס אולד טאון (Ibis Old Town), מלון סנטורי אולד טאון פראג ( Hotel Century Old Town Prague – MGallery Collection) וכן את מלון גראנד הוטל בוהמייה (Grand Hotel Bohemia).




המלצות על מלונות באזור קניון פאלדיום בפראג

  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • אזור זה קרוב מאוד למסעדות הכשרות ולמרכזי הקהילה היהודית אשר שוכנים ברובע היהודי, לכן הוא מאוד מומלץ לדתיים ושומרי מסורת המבקרים בפראג (ראו גם מלונות לדתיים בפראג).
  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בפראג, מכיוון שמחירי המלונות בו זולים בכ20 עד 30 אחוזים ממחירי המלונות המקבילים ברמה השוכנים בעיר העתיקה (ראו גם – מלונות בפראג ללינה זולה).
  • אזור זה הוא אזור אשר בחלקו ישנן אפשרויות בילוי וחיי לילה שוקקים המתאימים גם לתיירים, לכן אזור זה מתאים מאוד למי שמחפש לינה בעלת גישה לחיי לילה.
  • באזור זה ניתן למצוא חניה בקלות יחסית, חלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור מציעים חניה פרטית במחירים הוגנים או אף בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן אזור זה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור לפראג (ראו עוד תחת השכרת רכב בצ’כיה).
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן דירות Emporio Prague Apartments (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), מלון Residence Bene (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Hotel Paris Prague (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).

מפת מלונות פראג



Booking.com