7 דירות ומלונות מומלצים למשפחות בפראג

GE Apartments

אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה בפראג בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות באזור כיכר ואצלב שבעיר החדשה, אזור בו אפשר למצוא מקומות לינה במחירים נמוכים יחסית, אשר נגישים למרכז התיירותי של העיר בעיקר בתחבורה ציבורית. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

Cubistic Residence Eliska / Jewish Quarter / Old Town

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפראג מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע כיסא גבוה לילדים, מטבח ומכונת כביסה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת בהרובע היהודי בו נמצאים בתי כנסת פעילים ומקומות כשרים, כך שהלינה באזור מתאימה לדתיים ושומרי מסורת המגיעים לעיר אל לא רק, מאחר וזהו אזור לינה פופולארי מאוד גם בשל הקרבה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Residence Vocelova

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לפראג מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומשחקי לוח ופאזלים. זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא ברובע השני של פראג, מעט מרוחק מהמרכז התיירותי אך מאוד נגיש אליו. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Josephine Old Town Square Hotel – Czech Leading Hotels

⭐⭐⭐⭐
מבין מקומות הלינה בפראג, מקום זה מתאים למשפחות מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו בין השאר חדרי משפחה ומעלית. מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בעירה עתיקה באזור שער אבק השריפה וקניון פלאדיום, זהו אזור לינה פופולארי בו ניתן למצוא אפשרויות לינה במחירים נוחים יחסית. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel CUBE Prague

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה בפראג בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא באזור כיכר ואצלב שבעיר החדשה, אזור בו אפשר למצוא מקומות לינה במחירים נמוכים יחסית, אשר נגישים למרכז התיירותי של העיר בעיקר בתחבורה ציבורית. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

STAGES HOTEL Prague, a Tribute Portfolio Hotel

⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לפראג מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה ומעלית. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בצמוד לארנה O2, ומתאים למי שלן בעיר עם רכב – מאחר וזהו אזור פחות צפוף והוא מרושת היטב עם תחבורה ציבורית לעיר. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בפיתחו של האביב בפראג והביקוש למקומות לינה הולך ועולה ככל שנתקדם במהלך החודש, ויגיע לשיא החודש בשבוע האחרון אז חל חג הפסחא. אנו ממליצים לשריין מקום לינה מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע לקראת סוף החודש - זאת כדי למצוא מקום שמתאים למה שאתם מחפשים למשפחה שלכם. חלק מהמשפחות התחילו כבר להזמין את המלונות לחופשת הפסח, שכן מאחר והוא יוצא מאוחר השנה והביקוש ללינה רק ימשיך לעלות. אנו ממליצים להזמין מראש מקומות בקישור הזה בו תוכלו למצוא מגוון מקומות לינה למשפחות שמציעים ביטול בחינם - ככה שתוכלו לשמור על גמישות. בנוסף, כדאי לבדוק האם ישנן הנחות רלוונטיות עבורכם למקומות לינה כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על לינה למשפחות בפראג

מבין הדירות המתאימות למשפחות בפראג אנו ממליצים להסתכל על דירת ארבעה כוכבים Masná 19 - Old Town Apartment המתאים למשפחות עד 8 נפשות, מלון דירות ארבעה כוכבים EMPIRENT Grand Central Apartments המתאים למשפחות עד 12 נפשות, מלון דירות שלושה כוכבים פראג Castle Aparthotel המתאים למשפחות עד 8 נפשות, דירות ארבעה כוכבים Lazenska N°4 המתאים למשפחות עד 6 נפשות ודירות ארבעה כוכבים VN3 Terraces Suites by Prague Residences המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב בפראג או להגיע לפראג עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירות ארבעה כוכבים GE Apartments (חניה פרטית במיקום סמוך במחיר של 18€ לכל יום), מלון ארבעה כוכבים Hotel CUBE Prague (חניה פרטית במקום - עלולים לחול חיובים), מלון דירות ארבעה כוכבים Residence Vocelova (חניה פרטית במקום במחיר של 28€ לכל יום), מלון ארבעה כוכבים Josephine Old Town Square Hotel - Czech Leading Hotels (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 15€ לכל יום) ודירת ארבעה כוכבים Cubistic Residence Eliska / Jewish Quarter / Old Town (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 1.6€ לכל שעה).

כאשר משפחות מגיעות לפראג עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון Hotel CUBE Prague ומלון Hotel Julian המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון MOSAIC HOUSE Design Hotel , מלון Questenberg Hotel ומלון OREA Hotel Angelo Praha המתאימים למשפחות עד 2 נפשות.

ראו מלונות נוספים:

Hotel Salvator:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור העיר החדשה. המלון נמצא במרחק הליכה של עשר עד רבע שעה מהרובע היהודי והאתרים המרכזיים בו, 3 דקות הליכה לתחנת המטרו Náměstí Republiky, 5 דקות הליכה לשער אבק השריפה, 9 דקות הליכה לכיכר העיר העתיקה ו-2 דקות הליכה לקניון פלדיום.
מדובר בחדר זוגי (26 מ"ר), במלון מיטות/עריסות תינוק זמינות בחינם - ניתן להגיש בקשה אליהן בשלב ההזמנה באתר בוקינג.

Hotel U Zlateho Stromu:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא באזור העיר העתיקה. נמצא במרחק 5-10 דקות מהרובע היהודי והאתרים המרכזיים בו, 5 דקות הליכה לתחנת המטרו Staroměstská, 2 דקות הליכה לגשר קארל ו-7 דקות הליכה לכיכר העיר העתיקה.
מדובר בחדר זוגי (20 מ"ר), במלון מיטות/עריסות תינוק זמינות בחינם - ניתן להגיש בקשה אליהן בשלב ההזמנה באתר בוקינג.

Cloister Inn Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה לתחנת המטרו Národní třída, 10-15 דקות הליכה להרובע היהודי והאתרים המרכזיים שבו, 7 דקות הליכה לגשר קארל, 10 דקות הליכה לכיכר ואצלב ולכיכר העיר העתיקה.
מדובר בחדר זוגי (25 מ"ר), במלון מיטות/עריסות תינוק זמינות בחינם - ניתן להגיש בקשה אליהן בשלב ההזמנה באתר בוקינג.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על דירת Cubistic Residence Eliska / Jewish Quarter / Old Town המתאים למשפחות עד 6 נפשות, מלון The Grand Mark Prague - The Leading Hotels of the World ומלון Dancing House - Tančící dům hotel המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Jungmann Hotel המתאים למשפחות עד 2 נפשות ומלון Grand Hotel Bohemia המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות בפראג ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון Wellness Hotel Step המתאים למשפחות עד 5 נפשות ומלון Hilton Prague Hotel ואכסניה Plus Prague המתאימים למשפחות עד 4 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מלון The Julius Prague ומלון Questenberg Hotel המתאימים למשפחות עד 2 נפשות, מלון STAGES HOTEL Prague, a Tribute Portfolio Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות, דירת Masná 19 - Old Town Apartment המתאים למשפחות עד 8 נפשות ומלון Pytloun Chateau Hotel Ctěnice המתאים למשפחות עד 3 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים בפראג אפשר למנות את מלון Josephine Old Town Square Hotel - Czech Leading Hotels , מלון The Grand Mark Prague - The Leading Hotels of the World ומלון Plaza Prague Hotel - Czech Leading Hotels המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Pytloun Chateau Hotel Ctěnice המתאים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Don Giovanni Hotel Prague - Great Hotels of The World המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

להלן מספר דירות שעונות למשפחה עם 7 נפשות בפראג:
Charles Bridge Apartments
- זו האופציה הזולה ביותר וגם המתאימה ביותר - המיקום מעולה על גשר קארל - אומנם לא בתוך הרובע היהודי אך בהחלט מרחק הליכה מכול מקום - פחות מחמשת אלפים ש"ח לכל ימים לכל האנשים - לדעתי אחלה של הצעה. דירה מרווחת (90 מ"ר) ושלושה חדרי שינה - מאובזרת מאוד נראה לי מאוד מתאים לכם.

Perfect Days Old Town
- אופציה טובה וקצת יותר מאובזרת (וגם חדר יותר גדול) בנוסף הדירה יותר קרובה לרובע היהודי המחיר הוא אלף ש"ח יותר ולכן לא בטוח שהוא שווה זאת - אך בכל זאת זה החלטה שלכם ונראה שזה אופציה טובה.

Kozna Loft
- זו היא דירה ברמה גבוהה בהרבה, בגודל, המיקום מעולה היא כוללת שני חדרי רחצה (לא אחד) אך מחירה בהתאם גבוהה יחסית לאחרות. היא אחלה ומאוד מומלצת, אבל אולי קצת יקרה.

Lovely Prague Apartments - Truhlářská
מלון דירות עם דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא בעיר החדשה של פראג, 3 דקות הליכה מקניון פלדיום ו-10 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה. מדובר בדירת שני חדרי שינה (70 מ״ר), כאשר בכל חדר מיטה זוגית. בדירה מטבח מאובזר הכולל גם מדיח כלים, מיקרוגל ומקרר. במקום יש מעלית ואינטרנט אלחוטי בחינם.
תוכלי לקרוא את הסקירה המלאה שערכנו על המלון באתרנו >>

PVH Charming Flats Janackovo
מלון דירות גם הוא עם דירוג של ארבעה כוכבים, ממוקם ברובע לסר - מאלה סטרנה, כ- 10 דקות הליכה מגבעת פטרין ומגשר קארל. מדובר בסוויטת דלוקס עם 2 חדרי שינה עם נוף (86 מ״ר), כאשר בכל חדר מיטה זוגית. גם פה מטבח מאובזר כראוי, מעלית ואינטרנט אלחוטי בחינם.
המחיר פה מעט גבוה יותר מהאופציה הקודמת, אך יש לזכור שמלון הדירות לאבלי פראג אפרטמנטס נתן אופציה באמת מעולה ולכן ההשוואה פה היא לא כל כך רלוונטית.

אם התקציב מאפשר תוכלו לבדוק גם את הדירות הבאות: (טווח מחירים גבוה יותר)
Malostranská Residence
Riverside Apartments Pstrossova
Hotel Suite Home Prague
VN17 Apartments
Don Giovanni Apartments

Residence U Malvaze
ממוקם בסמוך לגשר קארל, בעיר העתיקה של פראג. מציע לינה ברמה גבוהה.
מדובר בסוויטה בעלת שני חדרי שינה כך שתצליחו ליהנות גם ממעט פרטיות.

Gorgeous Prague Rooms
ממוקם בעיר העתיקה של פראג, לא רחוק מהרובע היהודי ומכיכר העיר העתיקה.
גם פה מדובר בסוויטה, במקרה הזה גם רחבה יותר (38 מ״ר).

Best Western Hotel Kinsky Garden
זו האופציה האטרקטיבית ביותר - גם מבחינת גודל החדר (45 מ״ר), גם כי מדובר למעשה בשני חדרים צמודים (יש דלת ראשית ואז שתי דלתות נוספות לשני חדרים), וגם כי המחיר הכי נוח ומשתלם.
המלון ממוקם במלה סטרנה, מעברו השני של נהר הוולטובה. ההגעה אל מרכז העיר היא נוחה, באמצעות הטראם הממוקם ממש בסמוך למלון.
על רמת המלון אין צורך להוסיף הרבה, מדובר ברשת מוכרת ולכן הסטנדרט בהתאם.
לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על המלון באתרנו >>

Hotel Lippert:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מכיכר העיר העתיקה וממוזיאון פרנץ קפקא, 4 דקות הליכה מבית הכנסת הישן חדש, 7 דקות הליכה מגשר קארל ומשער אבק השריפה.
מדובר בחדר זוגי עם מיטה נוספת (25 מ"ר) בו מיטה זוגית ומיטת ספה.

Hotel Cerny Slon:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מכיכר העיר העתיקה, 6 דקות הליכה משער אבק השריפה, 7 דקות הליכה מהפלאדיום ומבית הכנסת הישן חדש ו-10 דקות הליכה מגשר קארל.
מדובר בחדר טריפל (27 מ"ר) בו מטה זוגית ומיטת יחיד.

Residence Bologna:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מגשר קארל, 12 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 9 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה ו-10 דקות הליכה מהרובע היהודי.
מדובר בחדר משפחה (20 מ"ר) בו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד.

Old Town Square Apartments:
מדובר בדירה הנמצאת באזור העיר העתיקה. הדירה נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 3 דקות הליכה משער אבק השריפה, 4 דקות הליכה מקניון פלאדיום, 6 דקות הליכה מהרובע היהודי ו-11 דקות הליכה מגשר קארל.
מדובר בדירת שני חדרים (75 מ"ר) בה בכל חדר מיטה זוגית, הדירה מאובזרת במטבחון.

Palac U Kocku:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הנמצא באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 5 דקות הליכה מגשר קארל, 8 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 5 דקות הליכה מהרובע היהודי ו-8 דקות הליכה משער אבק השריפה.
מדובר בחדר משפחתי (35 מ"ר) בו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד.

Residence Green Lobster מלון מצויין הממוקם בבניין בסגנון הבארוק על הרחוב הראשי נרדובה (בעבר דרך המלכים) ומציע לאורחיו אירוח בסגנון עתיק.  מלון קטן זה 15 חדרים גודלו משלב קרבה לכל האתרים המרכזים של פראג, לינה ברמה גבוהה ומחיר סביר ביותר לכן הוא אחד המלונות המומלצים ביותר שלנו - במידה ויש בו מקום פנוי. לסקירה שלנו על המלון - Hotel Green Lobster
מתאים רק אם אתם מוכנים לוותר על ארוחת הבוקר במלון. מלון בוטיק ייחודי ולא מתאים לכולם.

Hotel Roma מאוד דומה ללובסטר רק קצת יותר מרכזי וקצת יותר יקר. הוא גם יותר חדיש בריהוט ופונה לאוכלוסייה יותר רחבה. הוא נמצא גם ברובע לסר (Lesser Town), בסמוך למגדל התצפית פטרין (Petrin) ובמרחק הליכה קצר מגשר קארל (Charles Bridge), מקלמנטינם, מהשעון האסטרונומי, מטירת פראג (Hradcany) ומהתיאטרון הלאומי (Infant Jesus of Prague).

אם אתם מחפשים משהו יותר Hotel hastal prague old town טרם כתבנו עליו מידע אך הוא ממוקם בצד המזרחי של העיר העתיקה. קרוב לכל האתרים שלה מחד ולאתרי הבילויים של העיר החדשה כולל קניון הפלאדיום המפורסם מצד שני (מתאים למי שמעוניין להיות בקרבה לאזורי קניות ואזור האתרים המרכזים).

לבסוף כדי להציץ גם ב Hotel cerny slon הוא מלון מצויין שנמצא סמוך למרכז העיר העתיקה. גם הוא קרוב לאתרי התיירות והקניות.

Wenceslas Square Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם בעיר החדשה. נמצא בסמוך למוזיאון הלאומי ובמרחק שלוש דקות הליכה מתחנת המטרו Muzeum - C.
מדובר בחדר לארבעה אנשים (31 מ"ר) עם אפשרות בחירה בין שתי מיטות זוגיות או שתי מיטות יחיד ומיטה זוגית אחד.

Andante Hotel:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם בעיר החדשה, ונמצא בקרבת פארק Karlovo náměstí, ובמרחק חמש דקות הליכה מתחנת המטרו I.P. Pavlova.
מדובר בחדר לארבעה אנשים (21 מ"ר) עם אפשרות בחירה בין מיטת ספה ומיטה זוגית או שתי מיטות יחיד ומיטת ספה.

Narodni Stay:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם בעיר החדשה. נמצא במרחק ארבע דקות הליכה מתחנת המטרו Můstek ובמרחק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה.
מדובר בחדר לארבעה אנשים (23 מ"ר) עם שתי מיטות זוגיות.

Gorgeous Prague Rooms
מדובר במלון בעל דירוג של 4 כוכבים, ממוקם ברובע היהודי. נמצא במרחק הליכה של 3 דקות ממגוון אתרים מרכזים - בית הקברות היהודי, בית הכנסת הישן-חדש,  כיכר העיר העתיקה ועוד, וכ-10 דקות הליכה מגשר קארל.
מדובר בחדר סופריור זוגי (25 מ"ר) עבור זוג וסוויטת אקזקיוטיב משפחתית (38 מ"ר) עבור הורים והילדים, בסוויטה שתי מיטות

Hotel Residence Řetězová
מדובר במלון בעל דירוג של 4 כוכבים, ממוקם בעיר העתיקה. נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מגשר קארל , 10 דקות הליכה מהרובע היהודי ו5 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה .
מדובר בחדר סוויטת ג'וניור (48 מ"ר) עבור זוג (בעלות 4,409 ₪), וסויטה עם שני חדרי שינה (78 מ"ר) עבור הורים ועבור הילדים, בחדר אחד מיטה

MOODs Charles Bridge
מדובר במלון בעל דירוג של 4 כוכבים, ממוקם בעיר העתיקה. נמצא במרחק 4 דקות מגשר קארל , ו10 דקות הן מכיכר העיר העתיקה והן מהרובע היהודי .
מדובר בחדר סופריור זוגי (23 מ"ר) עבור זוג ובסוויטה משפחתית (49 מ"ר) עבור הורים ועבור הילדים, בסוויטה מיה זוגית, מיטת יחיד ומיטת ספה

ליד ואצלב דווקא יש (ישנם כמה בתי קזינו המפורסם ביותר לדעתי הוא Casino Ambassador, אך הוא ממש לא היחיד בכיכר זו).

מלון נובוטל פראג ואצלאב סקוור (Novotel Praha Wenceslas Square) נמצא ממש במרכז העיר פראג כחמש דקות הליכה מכיכר ואצלאב (Wenceslas Square) והמוזיאון הלאומי של צ’כיה שסמוך לה.
בנוסף לכך, תוכלו למצוא במרחק נסיעה קצר במטרו או בטראם את העיר העתיקה של פראג ואת אתרי הרובע היהודי של העיר.

מלון NYX Prague

אופציה אחרת היא Wenceslas Square Hotel.

לקריאה נוספת על מלונות ליד קזינו הכנסו לעמוד שלנו

Andel's Hotel & Suites Prague - מלון שנמצא במאלה סטרנה מציע לינה במחיר הוגן מאוד (תלוי בסוג החדר כולל ארוחת בוקר). המיקום הוא מרכזי יחסית (למרות שלא בתוך העיר העתיקה) אך יחד עם זאת נגיש ונוח לרכב ולתחבורה ציבורית.

Apartments Happy Prague - דירה ממש סמוך לעיר העתיקה מאפשרת לכם לינה הצעה מעולה אם אתם מוותרים על ארוחת הבוקר - ההצעה עם ארוחת הבוקר אינה כדאית במלון זה).

Prague Golden Age - מלון שנמצא גם הוא סמוך לעיר העתיקה ומציע לינה כולל ארוחת בוקר - זו גם הצעה מצויינת.

כל מה שרציתם לדעת על לינה למשפחות בפראג

למשפחות המחפשות לינה נוחה ונעימה בפראג במחיר יש בעצם שתי אפשרויות שנבדלות בניהן באופי הלינה, אפשרות ראשונה לבחור דירה בעיר שמעניקה יותר מרחב ופסיליטיז (כמו מטבח מאובזר, ציוד ניקיון כביסה וכדומה) אבל לא כוללת שירות (כמו ארוחת בוקר, ושירות חדרים). אפשרות שנייה לבחור מלון המותאם ללינת משפחות וילדים. אמנם החדרים יהיו קטנים יותר ופחות אבזור אבל תקבלו שירות שיאפשר לכם יותר להתמקד בחופשה שלכם ופחות להשקיע בבישול או בניקיון.

פראג אינה היעד האירופאי הקלאסי לנסיעה עם ילדים. לרוב היא כבדה ואמנותית – ולדעתנו מתאימה יותר לנסיעות רומנטיות. אך פראג היא עדיין עיר גדולה ואחת המיוחדות והתוססות שבמרכז אירופה (ואחת מהערים האירופאיות הצומחות ביותר מבחינת ילודה) ולכן גם תיירים קטנטנים ימצאו בה את מבוקשם, כתבנו על כך רבות בעמודים כמו פראג עם ילדים. ישנם מלונות רבים בהם ניתן להכניס ילד למלון ללא עלות נוספת (הגבלת הגיל משתנה ממלון למלון).

המלצות כלליות על מלונות ודירות למשפחות בפראג

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לפראג הינם מלון חמישה כוכבים The Grand Mark Prague – The Leading Hotels of the World המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Pytloun Boutique Hotel Prague המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Plaza Prague Hotel – Czech Leading Hotels המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Hotel At the Golden Scissors המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון ארבעה כוכבים Don Giovanni Hotel Prague – Great Hotels of The World המתאים למשפחות עד 6 נפשות.
  • בפראג יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בפראג.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

עוד דירות מומלצות למשפחות בפראג

Capital Apartments

דירות האירוח קפיטל אפרטמנטס (Capital Apartments) ממוקמות בפראג 1, במרחק הליכה מהאזור התיירותי של פראג. כיכר ואצלב (Wenceslas Square) המפורסמת. למידע נוסף…

VN17 Apartments

מלון VN17 אפרטמנטס (VN17 Apartments) שוכן על כיכר ואצלב (Wenceslas Square), במרכז פראג (Prague). המלון מהווה נקודת מוצא מצוינת לתיור בעיר. למידע נוסף…

Emporio Prague Apartments

אמפוריו פראג (Emporio Prague Apartments) הינו מלון דירות בדירוג ארבעה כוכבים במרכזה של העירפראג, סמוך לחלק הצפוני של העיר העתיקה Satra Mesto. למידע נוסף…

U Kapra Apartments

מלון הדירות U קאפרה (U Kapra Apartments), הממוקם במבנה משופץ ומוגן על ידי אונסקו מהמאה ה- 15, המלון מציע דירות ממוזגות ונמצא במרחק של פחות מ- 50 מטרים מכיכר העיר העתיקה. למידע נוסף…

Royal Bellezza Apartments

מלון רויאל בלזה אפרטמנטס (Royal Bellezza Apartments) הינו מלון דירות מסוגנן הממוקם בליבה של העיר החדשה של פראג. דירות המלון כוללות מטבחון מאובזר. למידע נוסף…

Selinor Old Town Apartments

סלינור אולד טאון אפארטמנטס (Selinor Old Town Apartments), שוכן בבניין היסטורי במרכז העיר העתיקה של פראג ומציע דירות מרווחות ויוקרתיות בדירוג של ארבעה כוכבים. למידע נוסף…

לרוב אפשרות משתלמת מאוד ואנו מאוד ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי (ראה דירות בפראג). בהזמנת דירה אולי מפסידים את הבנפיט של מלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא עם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של פתיחת היום תכינו בעצמכם אבל תרוויחו אפשרות לינה – נוחה, מרווחת הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שהרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות.

יש ריכוז גדול של דירות המתאימות למשפחות ומאפשרות להגיע בקלות לאתרי התיירות של העיר באזור העיר החדשה והמלה סטרנה (ראה עוד תחת מלונות בעיר החדשה ומלונות במלה סטרנה).
למי שרוצה דירות מרווחות יותר כדאי ללכת לחלקים פריפריאלים יותר של פראג- יש דירות מעולות ומרווחות מאוד למשל באזור של רובע המצודה (במקרה כזה מאוד מומלץ לוודא שאתם בוחרים דירה בקרבה לתחנת מטרו).

דירות מתאימות נוספות המתאימות למשפחות שטרם עלו עליהם עמודי מידע באתר שלנו (הקישורים הם לאתר בוקינג):

Charles Bridge ApartmentsOld Town Square ApartmentsKozna LoftPerfect Days Old Town.

עוד מלונות מומלצים למשפחות בפראג

Hotel Residence Green Lobster

מלון הלובסטר הירוק (Hotel Residence Green Lobster) הינו מלון הממוקם ברובע לסר – מאלה סטרנה במרחק של צעדים ספורים ממצודת פראג ובסמוך לגשר קארל. למידע נוסף…

Mosaic House

מלון מוזאיק האוס (Mosaic House) ממוקם בקרבה לאזור התיירותי של פראג, ברחוב המקביל לנהר הוולטובה במרחק הליכה של כ-10 דקות מהתאטרון הלאומי של פראג ומגשר קארל (Charles Bridge). למידע נוסף…

Hostel Rosemary

מלון הוסטל רוזמרי (Hostel Rosemary) הוא מלון שני כוכבים ברובע היהודי של פראג הצופה על הכיכר המרכזית של פראג העתיקה. למידע נוסף…

Hotel Roma

מלון רומא (Hotel Roma) נמצא ברובע לסר (Lesser Town), בסמוך למגדל התצפית פטרין (Petrin) ובמרחק הליכה קצר מגשר קארל (Charles Bridge). למידע נוסף…

Green Garden Hotel

מלון גרין גארדן (Green Garden Hotel) שוכן בבניין מהמאה ה- 19 סמוך למרכז העיר פראג. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. למידע נוסף…

NYX Hotel Prague by Leonardo Hotels

מלון NYX ממלונות לאונרדו (NYX Hotel Prague by Leonardo Hotels) הוא במרחק של דקת הליכה מכיכר ואצלב. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. למידע נוסף…

מלון זול המותאם למשפחות

מלון זול ברמה של שני כוכביםשלושה כוכבים או ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק) ניתן לעשות זאת על ידי התפצלות בחדרים או לבחור במלונות הכוללים חדרים לשלושה וארבעה אורחים, ומעניק מחירים טובים למשפחות וילדים. אופציית החדר למספר אורחים היא כמובן זולה יותר – אך “משלמים” בצפיפות ובמקרה של חדרים מפוצלים ניתן להשיג יותר מרווח ופרטיות לאורחים אך המחיר גבוה יותר.
יש לקחת בחשבון שבשני המקרים מרוויחים את השירות של מלון ואת הפינוק והאירוח של מלון אך מפסידים את הבנפיט שיש בדירת אירוח (מרחב, מטבח לבישול וכדומה).

כאשר בוחרים באופציה של מלון בין עם חדרים מפוצלים ובין עם חדר אחד לכל המשפחה יש לבדוק מספר היבטים:

א. למשפחות עם ילדים קטנים – שהמלון מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
ב. אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמלון יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות לחמם מים חמים למשל).
ג. סוגיות של מחיר – מלונות רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים (לרוב ההגבלה בפראג היא 12, אך ישנם לא מעט מלונות עם הגבלת גיל של 3 ומלונות עם הגבלה של 5) ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אילו הקיימות בחדר – ישנם מלונות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

כיצד בחרנו את הדירות והמלונות המומלצים למשפחות בפראג?

ניתחנו כ-2,000 אפשרויות לינה בפראג עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר למשפחות בפראג בדקנו אילו אפשרויות לינה (כוללות כניסה לילדים מעניקות פסיליטיז שמתאימים לילדים ומרחב מספיק גדול ללינה של משפחה). מבין אפשרויות הלינה הללו חיפשנו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בפראג (למשל העיר העתיקה Staré Mesto, רובע לסר – מאלה סטרנה Malá Strana ו-העיר החדשה Nové Mesto) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמשפחות שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

מפת מלונות פראג



Booking.com