מלונות מומלצים ברובע היהודי של פראג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ברובע היהודי של פראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור הרובע היהודי של פראג

Hotel Caruso

⭐⭐⭐⭐
מלון קרוסו (Hotel Caruso), ממוקם במרכז הרובע היהודי (Josefov). במרחק הליכה של 5 דקות נמצאת כיכר העיר העתיקה סטרומצקה (Staromestske namesti) והשעון האסטרונומי המפורסם של פראג… למידע נוסף…

Golden Prague Residence

⭐⭐⭐⭐
מלון גולדן פראג רזידנס (Golden Prague Residence) ממוקם באזור שקט בעיר העתיקה של פראג. המלון מציע מגוון דירות מעוצבות, למספר רב של אנשים, בדירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא סמוך לרובע היהודי ולנהר הוולטובה… למידע נוסף…

InterContinental Prague

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אינטרקונטיננטל פראג (InterContinental Prague) שוכן בלב העיר העתיקה, מדובר במלון מפואר, בעל ריהוט איכותי ואריגים יוקרתיים, בדירוג של חמישה כוכבים… למידע נוסף…

Clarion Hotel Prague Old Town

⭐⭐⭐⭐
מלון קלריון (Clarion Old Town) הינו מלון 4 כוכבים מהודר ומבוקש. המלון שוכן במרחק של כ-5 דקות הליכה בלבד ממכיכר הרובע היהודי, השעון האסטרונומי, אתרי הרובע היהודי בפראג (Jewish Quarter) וגשר קארל… למידע נוסף…

The Emblem Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דה אמבלם (The Emblem Hotel) הוא מלון חמישה כוכבים מעוצב, הנמצא במרכז התיירותי של העיר, בקרבה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר… למידע נוסף…

Travellers Hostel

אכסניית טראוולרס (Travellers Hostel) נמצאת ברובע פראג 1 המרכזי. האכסנייה נמצאת באזור תיירותי ומלא באתרי בילוי כמו מועדון רוקסי מיוזיק (Roxy Music Club)… למידע נוסף…

Residence Bene

⭐⭐⭐
מלון רסידנסה בנה (Residence Bene) הוא מלון דירות בדירוג שלושה כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של העיר. בסביבת המלון מגוון אתרי בילוי, ואתרי התיירות נמצאים במרחק הליכה קצר… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור הרובע היהודי של פראג הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בפראג ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות ברובע היהודי של פראג

הרובע היהודי בפראג הוא אולי הרובע היהודי המפורסם ביותר באירופה. הוא אבן שואבת לתיירים שמתעניינים הן בסיפור היהודי, והן באדריכלות הייחודית שלו. הרובע ייחודי בכך שהוא מציג עתיקות של יהדות ספרדית ויהדות אשכנזית זו לצד זו.

מרבית מהמבקשים ללון ברובע היהודי הם תיירים דתיים ו/או שומרי מסורת המעוניינים ליהנות מהמרכזים היהודיים המוצעים ברובע, כמו מסעדות כשרות, מקווה, בתי כנסת וכדומה.
בהרבה מובנים למי שאינו שומר מסורת, הלינה ברובע היהודי שקולה ללינה בכלל אזור העיר העתיקה של פראג, היא מיועדת למי שמעוניין להיות קרוב מאוד לאתרים המרכזיים של פראג בדגש על אתריה היהודיים מצד אחד, אך מצד שני גם מוכן לשלם על כך מחיר כספי גבוה יותר. יש לקחת בחשבון כי הרובע עצמו קטן מאוד ומציע אפשרויות לינה מועטות בתוכו ולא בהכרח כולם מומלצות, כמו כן רוב אפשרויות הלינה ברובע הן מלונות ואין כאן היצע גדול של דירות להשכרה לזמן קצר – לכן אנו ממליצים עלי לינה ברובע זה למי שזקוק לשירותים הדתיים או למי שמחפש לינה מרכזית ומוצא פה אפשרות לינה המתאימה לו. אנו כן ממליצים לשקול גם חיפוש של דירות ומלונות הנמצאים קרוב לרובע במרחק הליכה (עד 500 מטר לערך) ולא רק בתוך הרובע עצמו כך יש יותר סיכוי שתמצאו לינה מתאימה לכם מצד אחד ומצד שני תוכלו להיות במרחק הליכה מהשירותים הדתיים להם אתם זקוקים.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות ודירות ברובע היהודי של פראג

ההיצע למלונות ודירות בתוך הרובע היהודי עצמו די נמוך, לכן נמליץ על דירות ליד הרובע ולא ממש בתוכו.

Charles Bridge Apartments - מרחק של 6 דקות הליכה מהרובע היהודי - מהדירות המומלצות של פראג, ממש ליד גשר קארל. מרוות 95 מטר ושני חדרי שינה, והנחה של 250 שח על המחיר - לדעתי אחלה אופציה.

אופציה יותר יקרה היא Old Town Square Apartments קצת יותר קרוב לרובע היהודי ולעיר העתיקה, קצת פחות מרווחת, וכוללת רק מיטות זוגיות.

אופציה אחרת לגמרי היא Emporio Prague Apartments (הקישור לסקירה באתר שלנו) שהם ברמה גבוהה הרבה יותר הן מבחינת ציוד, הן מבחינת מיקום שהוא עוד יותר קרוב והן מבחינת מרחב (היא יותר גדולה מכולן) צריך לקחת בחשבון שהמטבחון בה קטן יותר והיא עולה שש מאות ש"ח יותר מדירות גשר קארל. להזמנה לחצו כאן

MyHouse Apartments
דירה מרווחת השוכנת ממש בסמוך לרובע היהודי, ליד בית הכנסת הישן-חדש (Staronova' synagoga). חמש דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה ו8 דקות מגשר קארל. הדירה מצויידת היטב וכוללת מרפסת, פינת ישיבה, חדר רחצה עם מוצרי רחצה בחינם, ומטבח הכולל מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, קומקום חשמלי, כיריים, טוסטר, מכונת קפה, כלי מטבח ופינת אוכל.
שימו לב כי בדירה זו לא קיים מיזוג אוויר (רק מאוורר), בעייתי כשמדובר בחודש יולי.

Centrum Apartments Old Town Square
דירה חדר שינה אחד, מרחק חמש דקות הליכה מהרובע היהודי, כיכר העיר העתיקה ומשער אבק השריפה. הדירה כוללת פינת ישיבה, חדר רחצה עם מוצרי רחציה בחינם, ומטבח הכולל מקרר, מדיח כלים, קומקום חשמלי, תנור, כיריים, טוסטר, מכונת קפה, פינת אוכל וכלי מטבח. כמו כן בדירה יש מכונת כביסה ומייבש כביסה.
שימו לב כי בדירה זו לא קיים מיזוג אוויר, בעייתי כשמדובר בחודש יולי.

Golden Prague Residence 
מלון דירות סמוך לרובע היהודי ולנהר הוולטובה, מרחק של 10 דקות הליכה מכיכר סטרומצקה, רובע המצודה וגשר קארל. במלון חדר כושר, סאונה, ספא וג'קוזי. הדירה כוללת מיזוג אויר, פינת ישיבה, חדר רחצה, ובטבח הכולל מקרר, מיקרוגל, תנור, מדיח כלים, קומקום חשמלי, פינת אוכל וכלי מטבח.

להלן דירות קרובות לעיר העתיקה ועם מפתח ללא כרטיס (בכל מקרה רצוי לפני הזמנה להשאיר הערה בנושא כדי לוודא שלא היה שינוי שאיני מכיר או שמחליפים לכם דירה תמורת דירה זו המפורסמת)

Old Town Square Apartments אופציה טובה - דירה בבנין דירות יש להם מגוון גדלים של דירות שיתאימו לכמות משתנה של אורחים לפי מה שתקבעו - מיקום מעולה, במרחקה הליכה קצר מהכיכר.
V Kolkovně Old Town Apartment - אופציה יותר יוקרתית - המיקום גם הוא מושלם מבחינת קרבה - המחירים נמוכים, גם דירה זו מאפשרת הזמנה במספר גדלים
castleview apartment prague - אופציה מצויינת דירה פרטית העומדת להשכרה - כרגע המחיר הוא מעולה. דירה זו יכולה גם להכיל 9 אנשים בצורה נוחה - ולכן תתאים למי שמגיע עם קבוצה גדולה.

יש מספר דירות פראג שנמצאות בקירבה למקווה ולבית כנסת:

Slovansky Dum Boutique Apartments - דירת שני חדרי שינה (90 מ"ר), עם חדר רחצה צמוד לכל חדר, מטבח מאובזר ומרפסת.

Perfect Days Old Town - דירה גדולה מאוד (100 מ"ר) בעלת שלושה חדרים. שני חדרי שינה, חדר מגורים, מטבח מאובזר וכמובן חדר רחצה.

A cosy apartment in the heart of the city center - דירת שני חדרי שינה (50 מ"ר), עם מטבחון וטרסה.

Old Town Square Apartments - דירת שני חדרי שינה (75 מ"ר), עם מטבח. שימו לב כי אחד מחדרי השינה משמש גם כפינת ישיבה.

Celetna apartments - היא דירה זולה לשמונה אנשים יכול להיות שהדירה תהיה קצת צפוף אבל המחיר נותן תמורה עבור הדירה.

אופציה אחרת היא PVH Charming Flats Odborů שהיא יותר גדולה, אך רחוקה יותר מהעיר העתיקה.

להלן מספר אפשרויות במקור כל הדירות מיועדות ל-4 אורחים:

Old Town Apartments Tyn
דירה במיקום מעולה, פחות מ-10 דקות בהליכה אל בית חב״ד, וממש קרובה אל כיכר העיר המרכזית.

Josefov Apartments
גם הדירה הזו במרחק של פחות מ-10 דקות אל בית חב״ד, מרחק 5 דקות הליכה מגשר קארל וסמוך לתחנת המטרו Staroměstská.

Old-School Apartment
מרחק של 5 דקות הליכה מבית חב״ד ו5 דקות מכיכר העיר המרכזית.

Prague Life Masna
דירת שני חדרי שינה בדירוג של ארבעה כוכבים, מרחק של פחות מ-10 דקות הליכה אל בית הכנסת. בדירה שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה אחת, 2 חדרי רחצה, סלון, ומטבח מאובזר עם מדיח כלים, כמו גם שולחן אוכל. מקרר, מיקרוגל, כיריים, תנור, קומקום חשמלי ועוד.

Apartments Rybná
דירת שלושה חדרי שינה הממוקמת בעיר העתיקה של פראג, 10 דקות הליכה מבית הכנסת. בדירה 4 מיטות זוגיות, 2 חדרי רחצה, מטבח הכולל מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, קומקום חשמלי, תנור, כיריים, טוסטר ושולחן אוכל.
שימו לב כי מדובר בדירת לופט הנמצאת בעליית גג.

Old Town Boutique Suites
דירת דני חדרי שינה בדירוג של ארבעה כוכבים, ממוקמת בעיר העתיקה של פראג, 10 דקות הליכה מבית הכנסת. בדירה 2 מיטות יחיד, מיטה זוגית ומיטת ספה, 2 חדרי רחצה, פינת ישיבה, מטבח מאובזר במלואו הכולל מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, קומקום חשמלי, טוסטר, מכונת קפה ושולחן אוכל. בדירה יש מכונת כביסה ומייבש כביסה.

בית חב"ד בפראג מאוד קרוב לכיכר סטרומצקה (Staroměstské náměstí) ולאתרי ההרובע היהודי (Jozefov). מלונות בתוך אזור זה והעיר העתיקה (Satra Mesto) בכלל יקרים יותר.

להלן מלונות הנמצאים במרחק הליכה מבית חב"ד:

מלון דאר (Dar Hotel Prague)  - מלון מעולה ברמה של שלושה כוכבים, המיקום שלו טוב ומושלם עבור מי שרוצה ללון בקירבה לבית חב"ד. אין בו הרבה פינוקים הוא מלון פונקציונאלי ונוח שנועד למי שבא לטייל בעיר. יש לו שתי אופציות טובות - או חדר טווין בעליית גג או חדר זוגי / טווין רגיל שהוא יקר יותר. שתי ההצעות משתלמות. הוא כולל ארוחת בוקר פשוטה - אני לא יודע מה דרישות הכשרות שלכם - אך גם קפה ותה בבוקרזה נחמד שזה כלול במחיר.

Old Prague Hotel - הוא מאוד דומה לדר הוטל. אני מאוד אוהב את המלון הזה, הוא אולי פחות משתלם מדר הוטל בגלל שהוא טיפה יותר רחוק מבית חב''ד. אבל החדר שהוא מציע ברמה יותר גבוהה.

Residence Týnská - אחלה של מלון - ברמה של ארבעה כוכבים וחדר מרווח ונעים 20 מ"ר מרובע. הוא מאוד קרוב לבית חב''ד ומושלם עבור מי שמחפש קירבה לבית חב"ד. ההפרש שלו מדר ואולד הוא קטן.




המלצות על מלונות באזור הרובע היהודי של פראג

  • יש לקחת בחשבון כי המלונות באזור מושפעים מהחגים והמועדים היהודיים וכן מההילולות המתקיימות בבית הקברות היהודי. על כן אם ברצונכם לבקר באזור בעונת הקיץ, או בחגים היהודיים (בדגש על פסח – אשר רבים מגיעים על מנת לערוך את ליל הסדר בעיר) – רצוי להזמין מלון מראש. כמו כן הרבה פעמים גם העומס בסופי השבוע (שישי ושבת) גדול יחסית ורצוי להזמין חדר/ים מראש לימים אלו, גם אם לא מדובר בעונות השיא.
  • לכל מי שמעוניין ללון בקיץ – עונת השיא באזור זה, מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון (ראו עוד תחת מלונות מומלצים בפראג).
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן יהיה פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה בפראג (ראו עוד תחת מלונות בפראג – ללינה זולה).
  • אזור זה אינו מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר, במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – למשל המאלה סטרנה (ראו מלונות במאלה סטרנה) או אף לינה בחלקים שאינם נמצאים במרכז פראג.
  • אזור זה קרוב מאוד למסעדות הכשרות ולמרכזי הקהילה היהודית אשר שוכנים ברובע היהודי, לכן הוא מאוד מומלץ לדתיים ושומרי מסורת המבקרים בפראג (ראו גם מלונות לדתיים בפראג).

מפת מלונות פראג



Booking.com