מלונות מומלצים בעיר העתיקה של פראג ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בעיר העתיקה של פראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים באזור העיר העתיקה של פראג

The Emblem Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דה אמבלם (The Emblem Hotel) הוא מלון חמישה כוכבים מעוצב, הנמצא במרכז התיירותי של העיר, בקרבה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר. במרחק הליכה של כ-5 דקות ממוקמים כיכר העיר העתיקה סטרומצקה… למידע נוסף…

Buddha-Bar Hotel Prague

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון 5 כוכבים המציע קונסיירז’, קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בפראג ולספק מידע מקיף על האזור… למידע נוסף…

Selinor Old Town Apartments

⭐⭐⭐⭐
סלינור אולד טאון אפארטמנטס (Selinor Old Town Apartments), שוכן בבניין היסטורי במרכז העיר העתיקה של פראג ומציע דירות מרווחות ויוקרתיות בדירוג של ארבעה כוכבים…‎ למידע נוסף…

Residence Bene

⭐⭐⭐
מלון רסידנסה בנה (Residence Bene) הוא מלון דירות בדירוג שלושה כוכבים הממוקם במרכזה ההיסטורי של העיר. בסביבת המלון מגוון אתרי בילוי, ואתרי התיירות נמצאים במרחק הליכה קצר. תוך דקות הליכה ספורות ניתן… למידע נוסף…

U Cervene zidle – Red Chair Hotel

⭐⭐⭐
מלון או סרבנה זידל – רד צ’ייר הוטל (U Cervene zidle – Red Chair Hotel) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן בבית מהמאה ה-15 ברחוב קטן ומרוצף אבנים במרכז העתיק של פראג, 300 מטרים בלבד מגשר קארל… למידע נוסף…

Hostel Homer

⭐⭐
אסכניית הומר (Hostel Homer) הינה אכסנייה ברמה של שני כוכבים המציעה אירוח בחדרים משותפים בסגנון Guest House. האכסניה נמצאת במיקום מרכזי ביותר, רק כ2 דקות הליכה מהעיר העתיקה (Old Town) ומכיכר ואצלאב… למידע נוסף…

U Kapra Apartments

מלון הדירות U קאפרה (U Kapra Apartments), הממוקם במבנה משופץ ומוגן על ידי אונסקו מהמאה ה- 15, המלון מציע דירות ממוזגות (לא דבר טרווילי בכלל למלונות בפראג), ונמצא במרחק של פחות מ- 50 מטרים מכיכר…

עדכון מרץ, 2024

אזור העיר העתיקה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בפראג ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות בעיר העתיקה של פראג

העיר העתיקה של פראג היא למעשה מבוך מפותל של מבנים רבים מתקופות שונות ומסגנונות שונים. ניתן לראות בה מבנים רבים ומדהימים בסגנונות גותיים וניאו-גותיים, רוקוקו ובארוק. היא כוללת מבני דת כמו כנסיית טין, מבני אקדמיה כמו האוניברסיטה על שם קארל, ומבנים לאומיים כמו אנדרטת יאן הוס.

הלינה בעיר העתיקה של פראג מתאימה לכל מי שמעוניין ללון במרכזה התיירותי של העיר ומוכן להשקיע בכך קצת יותר כסף. בבחירת לינה בעיר העתיקה, יש לקחת בחשבון צפיפות וקושי בהגעה עם רכב (ראה השכרת רכב בפראג). יש לשים לב כי גם הגעה במטרו או באוטובוסים לשאר חלקי העיר ובחזרה תהיה מאתגרת (במיוחד לאלו הלנים במרכז סביב כיכר השעון) מפני שמרבית התחנות נמצאות מסביב לעיר העתיקה ולא בתוכה – לאוטובוסים הציבוריים אסור להיכנס לאזור זה כלל עקב זיהום האוויר והרעש שהם גורמים, כך שלעיתים תצטרכו ללכת ברגל כדי להגיע למלון, או להשתמש בשירותים של מוניות או הסעות משדה התעופה.
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דה אמבלם (The Emblem Hotel), מלון ברסלו אולד טאון פראג (Barceló Old Town Praha), מלון רסידנסה בנה (Residence Bene) ואת מלון הדירות U קאפרה (U Kapra Apartments).




המלצות על דירות ומלונות באזור העיר העתיקה של פראג

  • מלונות באזור זה יהיו יקרים יותר ככל שהם יהיו סמוכים לכיכר העיר העתיקה (ראה מלונות בכיכר העיר העתיקה בפראג) – יש מלונות בפעתי העיר העתיקה שיאפשרו להשיג מחיר טוב יחסית, להיות נגישים לתחבורה ציבורית ועדיין יהיו סמוכים למרכזי התיירות.
  • לכל מי שמעוניין ללון בקיץ – עונת השיא באזור זה, מומלץ להזמין חדר מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים גם ברגע האחרון (ראו עוד תחת מלונות מומלצים בפראג).
  • חשוב לדעת כי בחלק מהמלונות הנמצאים באזור זה ישנם קשיי נגישות עם כלי רכב עקב העובדה כי בחלק מאזור זה אין כבישים המאפשרים כניסת רכבים. לכן אזור אינו מתאים למי שמתקשה בהליכה ומומלץ לבדוק זאת עם המלון טרם ההזמנה (ראו עוד על נושא זה תחת מלונות בפראג עם נגישות לבעלי מוגבלויות).
  • יש לקחת בחשבון כי אזור זה יחסית יקר ללינה ולכן יהיה פחות מתאים למי שמחפש לינה זולה בפראג (ראו עוד תחת מלונות בפראג – ללינה זולה).
  • המלונות באזור זה עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • זה הוא אחד האזורים היפים של פראג והוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד, לכן הוא מתאים מאוד ללינה כחלק מחופשה רומנטית בפראג, ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית בפראג).
  • אזור זה קרוב מאוד למסעדות הכשרות ולמרכזי הקהילה היהודית אשר שוכנים ברובע היהודי, לכן הוא מאוד מומלץ לדתיים ושומרי מסורת המבקרים בפראג (ראו גם מלונות לדתיים בפראג).

מפת מלונות פראג



Booking.com