מלונות מומלצים למעשנים בפראג

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור למעשנים למצוא את המלון המתאים ביותר בפראג: מלונות מומלצים, למה לשים לב? ומה החלופות לחדר מעשנים?

6 דירות ומלונות מומלצים למעשנים בפראג

Alchymist Grand Hotel And Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אלכמיסט גראנד ספא (Alchymist Grand Hotel And Spa) הוא מלון 5 כוכבים מצוין הנמצא במרכז העיר ממש 5 דקות מגשר קארל, בתוך רובע המאלה סטרנה. למידע נוסף…

The Emblem Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דה אמבלם (The Emblem Hotel) הוא מלון חמישה כוכבים מעוצב, הנמצא במרכז התיירותי של העיר, בקרבה לאתרי התיירות המרכזיים של העיר. במרחק הליכה של כ-5 דקות ממוקמת כיכר העיר העתיקה סטרומצקה (Stromestske Square). למידע נוסף…

Grand Hotel Bohemia

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראנד בוהמיה (Grand Hotel Bohemia) הוא מלון חמישה כוכבים הממוקם במרכז העיר. כיכר העיר העתיקה סטרומצקה (Staromestske Square) והשעון האסטרונומי של פראג נמצאים במרחק הליכה של כ-5 דקות. למידע נוסף…

Hotel Savoy

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סאבוי (Hotel Savoy) שוכן במבנה קולנוע לשעבר מתחילת המאה ה-20 מדובר במלון מפואר ואלגנטי בדירוג של חמישה כוכבים המעוצב בסגנון אנגלי עתיק. למידע נוסף…

Mandarin Oriental, Prague

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מנדרין אוריינטל, פראג (Mandarin Oriental, Prague) ממוקם ברובע מאלה סטראנה (Mala Strana) ההיסטורי, מתחת למצודת פראג (Prague Castle), והוא שוכן במנזר משוחזר בקפידה מהמאה ה-14. למידע נוסף…

Beautiful Apartment Prague Centre

דירת ביוטיפול פראג סנטר (Beautiful Apartment Prague Centre) ממוקמת במרחק 500 מטרים מכיכר ואצלב (Wenceslas), ומהמוזיאון הלאומי של פראג (Prague National Museum), וכוללת מיזוג אוויר וטרסה. למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב הגיע ואיתו כמות הולכת ועולה של תיירים המגיעים לחופשה בפראג וכך גם הביקוש למקומות הלינה. מקומות הלינה הפופולאריים נשארים עם מעט מקומות זמינים (במיוחד כאשר מדובר בסופ"ש או סביב הפסחא שחל השנה בסוף מרץ), ובעבור תיירים אשר מחפשים מקום בו יש אזור עישון הדבר בעייתי במיוחד, שכן קומות לינה אלו מעטים יחסית, על אחת כמה וכמה במידה ומחפשים דירה המתאימה למעשנים. לכן, כדי לא להישאר ללא אופציות בהן אפשר לעשן מומלץ מאוד להזמין מקום לינה מראש, אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול מראש - כך שתוכלו להישאר גמישים ולהשאיר לעצמכם את האופציה לשנות את מקום הלינה בהמשך במידת הצורך.

מידע כללי על מלונות למעשנים בפראג

בשנים האחרונות אירופה בכלל וגם פראג בפרט מתנקה ממעשנים, ולמצוא חדר במלון המאפשר עישון הופך למשימה לא פשוטה בכלל. גם בגלל ביקוש ושל לקוחות לחדרים ללא עישון וגם בגלל גלאי העשן המותקנים ברוב החדרים ואינם מספיק רגישים להבחנה בין סיגריה לבין שריפה.
כיום רוב המלונות בפראג כלל לא מאפשרים את האופציה לעשן בחדרים ולרוב תאלצו להסתפק באזור מעשנים במקרה הטוב, או לצאת החוצה במקרה הפחות טוב.

אז מה האופציות העומדות בפני האורח חובב הסיגריות?
במקרים מעטים מאוד תצליחו למצוא חדר ובו קיימת האפשרות לעשן בתוך החדר, במקרים קצת פחות נדירים – חדר עם מרפסת בה אפשר לעשן. שימו לב כי החדרים למעשנים לרוב נמצאים בקומות התחתונות במלונות הגדולים ויש לסמן בהזמנה שאתם מעוניינים בחדר למעשנים.
אפשרות נוספת היא אזור עישון שמוגדר מראש ככזה (לעיתים בכל קומה יהיה אזור שכזה, לעיתים רק במיקום אחד ספציפי בבניין). אך שימו לב, יש גם מלונות שלא יאפשרו כלל עישון בשטחם ויבקשו מכם לצאת אל מחוץ למלון. ריכזנו עבורכם את רשימת המלונות (נכון ל2017) שמאפשרים עישון בשטחי המלון.
במידה והינכם מעשנים – מומלץ לבדוק טרם ההזמנה אם קיים במלון אזור המיועד לעישון.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות למעשנים בפראג

Oasis Prague Apartments - אופציה טובה 10 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה. יש מרפסת. טיפה יותר קרובה ממנה למרכז ויותר יקרה Agnes 3.

Beautiful Apartment Prague Centre - היא דירה עוד יותר טובה בעיני ובמיקום יותר מרכזי אך המחיר גבוה יותר.

Bouquet Apartments
מדובר בדירה הממוקמת באזור העיר החדשה של פראג. הדירה נמצאת במרחק 8 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 13 דקות הליכה מהתיאטרון הלאומי של פראג ותיאטרון לטרנה מג'יקה ורבע שעה הליכה מהמוזיאון הלאומי של פראג כמו גם מגשר קארל.
מדובר בדירה (30 מ"ר) ובה מיטה זוגית. בדירה יש מטבח ומרפסת.
בדירה עצמה לא ניתן לעשן, אבל לא רשום כי לא ניתן לעשן גם בחללים הציבוריים או הפתוחים. על מנת להימנע מאי נעימויות כדאי לוודא זאת לפני מול המארחים.

בשנים האחרונות אירופה בכלל וגם פראג רוב המלונות כלל לא מאפשרים את האופציה לעשן בחדרים ולרוב גם בחללים הציבוריים. על כן צירפנו מספר אפשרויות של מלונות בהם אזורים מוגדרים לעישון. יש לשים לב כי העישון בחדרים במלונות אלו אסור.

K+K Hotel Central
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, נמצא באזור העיר החדשה. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה ממוזיאון הקומניזם, 3 דקות הליכה משער אבק השריפה, 4 דקות הליכה מקניון פלאדיום, ו-10 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה.
מדובר בחדר קלאסיק זוגי (14 מ"ר), במלון העישון אסור בחללים הפרטיים והציבורים ויש אזור מוגדר המותר לעישון.

Small Luxury Palace Residence
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, נמצא ברובע המצודה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מקתדרלת סנט ויטוס, 10 דקות הליכה מגשר קארל ורבע שעה הליכה מהקלמנטינום.
מדובר בחדר סופיריור זוגי (35 מ"ר), במלון אסור לעשן בחדרים אך יש אזור ייעודי לעישון.

Melantrichova Apartment
מדובר במלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים, נמצא באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 5 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 10 דקות הליכה מגשר קארל, 8 דקות הליכה מבית הקברות היהודי והרובע היהודי.
מדובר בדירה עם מרפסת (35 מ"ר), הדירה מאובזרת במטבחון. במלון דירות נוספות ללא מרפסת או עם טרסה ומחירם שונה. החדרים ללא עישון ויש אזור מוגדר המותר לעישון.

Adria Hotel Prague
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, נמצא באזור העיר החדשה. המלון נמצא בסמוך לכיכר ואצלב, במרחק 8 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 9 דקות משער אבק השריפה, 7 דקות הליכה מהמוזיאון הלאומי.
מדובר בחדר זוגי (18 מ"ר), במלון העישון אסור בחללים הפרטיים והציבורים ויש אזור מוגדר המותר לעישון.

Hotel Metamorphis
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של פראג. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 4 דקות הליכה משער אבק השריפה, 5 דקות הליכה מקניון פלדיום ו-8 דקות הליכה מבית הקברות היהודי.
מדובר בחדר טווין או זוגי (20 מ"ר) בו ניתן לבחור בין מיטה זוגית לשתי מיטות טווין.
במלון לא ניתן לעשן בחדרים עצמם או בכלל החללים הפרטיים או הציבוריים, אך ישנו אזור מיועד לעישון.

Iron Gate Hotel & Suites
מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של פראג. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 7 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 8 דקות הליכה מבית הכנסת הישן חדש ו-10 דקות הליכה מגשר קארל.
מדובר בחדר סופריור (20 מ"ר) ובו מיטה זוגית.
במלון לא ניתן לעשן בחדרים עצמם או בכלל החללים הפרטיים או הציבוריים, אך ישנו אזור מיועד לעישון.

Hotel Liberty:
מדובר על מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 7 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 10 דקות הליכה מהמוזיאון הלאומי ו-12 דקות הליכה מגשר קארל.
מדובר על חדר סטנדרט זוגי (25 מ"ר).

INNSiDE by Meliá Prague Old Town:
מדובר על מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר החדשה. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מקניון הפלדיום, 8 דקות הליכה משער אבק השריפה, 10 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה ו-13 דקות הליכה מבית הכנסת הישן חדש.
מדובר על חדר אירוח אינסייד (22 מ"ר).

Unitas Hotel:
מדובר על מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה. המלון נמצא במרחק 8 דקות הליכה מגשר קארל ומכיכר העיר העתיקה, 9 דקות הליכה מכיכר ואצלב ו-11 דקות הליכה מבית הקברות היהודי.
מדובר על חדר קלאסיק זוגי (25 מ"ר).

מלונות בהם ניתן לעשן בחדרים או במפרסת של החדר הופכים נדירים יותר ויותר בעולם בכלל ואירופה בפרט, גם בגלל דרישה של תיירים לחדרים ללא עישון וגם בגלל היעדר הרגישות המספקת של גלאי העשן. לכן נמליץ על שני מלונות בהם לא ניתן לעשן בחדר עצמו אבל יש אזור מוגדר לעישון במלון, כמו כן אלו מלונות בהם אין מגבלת גיל לביצוע הצ'ק אין.
Apartments Almandine
מדובר במלון דירות בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, 7 דקות הליכה מכיכר ואצלב ו-10 דקות הליכה מגשר קארל.
מדובר בסוויטת דלוקס עם שני חדרי שינה (75 מ"ר), בה יש חדר שינה עם שתי מיטות יחיד, חדר שינה עם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון. כאמור לא ניתן לעשן בחדרים בדירה עצמה, אבל יש אזור ייעודי לעישון במלון.

MeetMe23
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכיכר ואצלב, 10 דקות הליכה משער אבק השריפה, 12 דקות הליכה מקניון פלאדיום ורבע שעה הליכה מכיכר העיר העתיקה.
מדובר בחדר משפחה עם חדר רחצה פרטי (36 מ"ר) ובו שש מיטות יחיד. לא ניתן לעשן בחדר אלא רק באזור הייעודי לעישון במלון.

Hotel Paris Prague
מלון חמישה כוכבים הממוקם במרכז פראג, שתי דקות הליכה מקניון פלדיום.
יש להם סוויטות עם מרפסות, או אפשרות ריאלית יותר - חדר זוגי עם אפשרות למיטה נוספת. אמנם אין לכם צורך במיטה הנוספת - אך זו האפשרות היחידה למרפסת.
שימו לב כי לא כל החדרים האלו כוללים מרפסת ולכן חשוב לציין זאת בעת ההזמנה.

Hotel Kings Court
מלון חמישה כוכבים במיקום זהה. אבל יקר בהרבה יותר.
אם בא לכם להתפנק ממש.




המלצות על דירות ומלונות למעשנים בפראג

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.

מפת מלונות פראג



Booking.com