מוזיאון העינויים Museum of Medieval Torture Instruments

מידע כללי

מוזיאון העינויים (Museum of Medieval Torture Instruments) ממוקם בעיר העתיקה של פראג ומציג כלי עינויים בעיקר מתקופת ימי הביניים, אשר רובם שימשו את בית המלוכה ואת הכנסייה הקתולית.

כיסא עינויים מימי הביניים
(צילום: מתוך האתר הרשמי של המוזיאון)

מה רואים?

בשתי הקומות של המוזיאון ישנם שישים מוצגים הכוללים: מצמצמי ראשים, כלי מתיחה, ריטוש, חיתוך “גירוד” ו”עקצוץ” מזנים שונים ומשונים שמעידים על ראש חולני במיוחד של מתכנניהם. בנוסף תוכלו לראות תמונות וציורים רבים המתארים עינויים והוצאות להורג, גם הם רובם מימי הבניים. כדי להעצים את החוויה מתבצע שימוש בבובות שעווה, אשר לצד אפקטי סאונד משרות אווירה אותנטית וייחודית למקום.

הצצה אל מוזיאון העינויים של פראג

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

שאלות נפוצות על מוזיאון העינויים בפראג

מוזיאון העינויים בפראג מומלץ למי שאוהבים סרטי אימה, או מתחברים לחדרי בריחה מפחידים. המוזיאון יכול להתאים למשפחות עם עם מתבגרים שנהנים מסוג כזו של אטרקציה ולהם יש כרטיס משפחתי בהנחה של 100 קורונות מהמחיר המקורי. ילדים, סטודנטים ופנסיונרים זכאים להנחה.

מומלץ להגיע למוזיאון העינויים בתחבורה ציבורית. אפשר להשתמש בטראם או במטרו, שימו לב לא מומלץ להגיע לאזור המוזיאון ולעיר העתיקה עם רכב, האזור צפוף ואין חניה ורוב הרחובות הקטנים הם חד סטריים, ראו מידע נוסף בעניין תחת השכרת רכב בפראג או קראו כאן על תחבורה ציבורית בפראג

הביקור במוזיאון אורך כשעה, שעה ורבע (הוא לא גדול במיוחד) לכן כדאי לשלב את הסיור עם ביקור בגשר קארל שנמצא ממש בסמוך או עם הצגה בתיאטרון השחור טה פנטזיה (Ta Fantastika).

בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את פנסיון יו לילי (Pension U Lilie)מלון או סרבנה זידל – רד צ’ייר הוטל (U Cervene zidle – Red Chair Hotel) ומלון פאלאס יו קוקו (Palac U Kocku). הלינה באזור המוזיאון העינויים מתאימה למי שמעוניין ללון במרכזה התיירותי של העיר ומוכן להשקיע בכך קצת יותר כסף. תיירים שומרי מסורת ימצאו את האזור נוח גם בגלל הקרבה לבית חב”ד ולמסעדות הכשרות של הרובע היהודי (ראו גם: מלונות לדתיים ושומרי מסורת בפראג).

כדאי לקרוא על כך עוד בעמוד על מלונות ליד העיר העתיקה ומלונות בפראג.

המוזיאון הוא אטרקציה מאוד נחמדה, ומאוד פופלארית (וגם לא יקרה). הביקור במוזיאון אורך כשעה, שעה ורבע.




המלצות "הכל על"

מידע שימושי על מוזיאון העינויים

שעות פתיחה

מדי יום, 10:00-20:00

כתובת

Křižovnické nám. 1, 111 00 Praha 1-Staré Město, פראג, צ׳כיה

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

חשמלית (טראם)
קווים 2, 14, 17, 18, 53 לרדת בתחנת Karlovy lázně

directions_subway
מטרו

קו A (ירוק) לרדת בתחנת Staroměstská

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1048" zoom="17"]