התיאטרון השחור בפראג, כרטיסים בהנחה בלעדית ומידע מקיף | Black Light Theater SRNEC – SRNEC

עדכון אביב 2024

האביב הגיע ואיתו כמות הולכת ועולה של תיירים המגיעים לחופשה בפראג ובהתאם לכך הביקוש למופעים בעיר, למשל מופעי התיאטרון השחור, עולה גם כן. במיוחד במידה ואתם מגיעים לחופשה קצרה יחסית או אם אתם מתכננים את חופשת הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים למופע מראש. כך תוכלו להבטיח כרטיסים ליום שמתאים לתאריכי הטיסה ולתוכנית שלכם, ולבחור את סוג הכרטיס המתאים לכם ביותר. בסופי השבוע וככל שנתקרב לקיץ הביקוש למופע ילך ויעלה והזמינות של הכרטיסים תרד. להזמנת כרטיסים מראש למופעי התיאטרון השחור: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי

התיאטרון השחור Black Light Theater SRNEC) SRNEC)שוכן בגבול שבין העיר החדשה של פראג לעיר העתיקה. התיאטרון הוא בין הראשונים בז׳אנר המייחד כל כך את פראג, עם רפרטואר של הופעות בפני יותר מ-5 מיליון צופים, על פני 68 מדינות.

ההרכב, בניהולו של ירי סרנטס (Jiří Srnec) הוקם ב-1961 וכבר מההתחלה השאיר חותם על עולם התיאטרון ברחבי העולם ואף נבחר ב2002 לנציג התרבות הצ׳כית. כיום ההרכב מונה אמנים צעירים ודינאמיים – רקדנים, שחקנים ופנטומימאים. הייחודיות בהרכב הוא התנועה, ואין הכוונה לתנועה על הבמה, אלא לתנועה שלהם ברחבי העולם. לצד ההרכב שמופיע בבית, בתיאטרון בפראג, חלק מחברי ההרכב נמצאים באופן מתמיד בהופעות מסביב לעולם, מה שמאפשר לגעת בהמון קהלים ותרבויות.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה רואים?

מאז 1999 לתיאטרון יש מעל 200 מופעים בשנה, עם 20 יצירות מקור. היצירה האחרונה, ״האופניים המעופפות״ (Flying Bicycle) כבר הופיעה במקסיקו, יוון, גרמניה, ארגנטינה, איטליה ועוד. ב-2011, הוחלט על שיתוף פעולה עם תיאטרון לטרנה מאגיקה, והם החלו במופע משותף הנקרא – ״אגדות הקסמים פראג״ (The Legends of Magic Prague).

המופע שרץ כרגע בתיאטרון הוא ״אנתולוגיה״ (Antologia), שדוגל ברעיון שכל חפץ שהאדם המציא או יצר מכיל הומור בתוכו, ובהתאם לזאת המופע כולו הוא האנשה של חפצים פשוטים מחיי היומיום של כולנו.

קטעים מתוך המופע

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

כרטיסים לפעילויות פופלאריות למבקרים בפראג עם ילדים

שאלות נפוצות על התיאטרון השחור

התיאטרון השחור מעלה הצגות ייחודיות שאינם רגילות, הכוללות משחקים של אור וצבעים על גבי חושך, לכן אם אתם מחפשים הצגה איכותית ומשובחת של משחק, זה פחות יתאים לכם, ואילו המופע מתאים מאוד למשפחות וילדים (למידע נוסף- פראג עם ילדים).

מומלץ להגיע לתיאטרון השחור באמצעות תחבורה ציבורית, הדרך הנוחה ביותר היא באמצעות המטרו- קו A (ירוק) וקו B (צהוב) לרדת בתחנת Můstek.

יש עוד הרבה מה לדעת על תחום התיאטראות בפראג, כמו כן כדאי לשלב את הביקור בתיאטרון השחור עם סיור ברחבי העיר העתיקה ובאתרים הקרובים כמו שער אבק השריפה שנמצא במרחק 3 דקות הליכה וכיכר סטרומצקה שנמצאת במרחק 5 דקות הליכה.

התיאטרון סגור בימי ראשון.

ביקור בתיאטרון השחור אורך כשעה וחצי.




המלצות "הכל על"

 טיפים והמלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק שלנו – הכל על פראג – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול ביהלום של אירופה

  • גלית סקורה מזרחי המלצות או דיס המלצות על התיאטרון השחור יתקבלו בברכה (לדיון המלא בפייסבוק)
    • איילת שקד –  חוויה שונה מאלה להן אנו רגילים. מומלץ
    • Ohad Shaked –חוויה מיוחדת בעייני. לעיתים יכולה להיות תיירותית מאוד. אהבתי מאוד את הלוטרנה מגיקה שמשלב את אומנות זו עם אומנויות נוספות. אני ממליץ לקרוא על כך פה: https://bit.ly/369Zg1Y
    • נעה מרקביץ – אני הזמנתי את המופע של התאטרון הזה דרך האפליקציה, ממליצה בחום

 

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

מידע שימושי על התיאטרון השחור SRNEC

  • כתובת: Palác Savarin, Na Příkopě 10, 110 00, פראג, צ׳כיה.
  • איך מגיעים? 
  • ​חשמלית (טראם): קווים 3, 5, 6, 9, 14, 24 לרדת בתחנת Václavské náměstí
  • מטרו: קו A (ירוק) וקו B (צהוב) לרדת בתחנת Můstek
  • אתר רשמיhttps://www.srnectheatre.com/eng

[wpgmza id="8" cat="5" marker="1047" zoom="17"]