פסטיבל המחול החדש של פראג – New Prague Dance Festival

מידע כללי

פסטיבל המחול החדש של פראג (New Prague Dance Festival) הוא פסטיבל מחול בינלאומי המתקיים בפראג ומאגד רקדנים, פדגוגים למחול, כוריאוגרפים, ואוהבי מחול מכל העולם. הפסטיבל מתקיים מאז שנת 1997 וכולל סוגי מוזיקה מגוונים: קלאסית, בת ימינו, גאז’, פולק, כוריאוגרפיה וכל סוגי ההופיות הנוגעות למחול.

רקדני מחול (צילום: Dino ahmad ali)

השנה הפסטיבל יתקיים בתאריכים 29 ליוני עד 5 ליולי 2024

מה רואים?

בפסטיבל מתחרים בהצגת מופע מחול, הכולל יצירת המופע והכוריאוגרפיה והצגתו על ידי רקדנים בבמת התיאטרון, והוא נושא פרסים בקטגוריות שונות: קלאסי, מודרני, גאז’, היפ הופ, פולק, לטיני\ תחפושות, סידורי פרחים, כשרונות ריקוד ועוד. את הפרס המרכזי יעניק חבר שופטים המורכב מחברי האקדמיה למוזיקה ומחול, אוניברסיטאות שונות ותיאטראות בפראג וכמו כן שופטים בינלאומיים.

595 קבוצות מכל העולם המעלות מופע ריקוד, 7960 רקדנים ו-1730 כוריאוגרפים. המופיעים בני תרבויות שונות יציגו בפני קהל, שופטים ונציגי השגרירויות של המדינות השונוות.

סרטון הטריילר של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בפראג 2014

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.




מידע שימושי

מפה