סיור יומי בדרזדן (Dresden Day Trip) – סקירת מומחים מקיפה

הזמנת כרטיסים לסיור יומי מודרך לדרזדן עם אפשרות ביטול חינם

סיור לעיר דרזדן הינו חוויה מומלצת לגיוון הטיול לפראג ואחת מהפעילויוות המבוקשות על ידי תיירים המעוניינים לצאת החוצה מהעיר פראג ליום או יומיים (ראה גם סיורים מחוץ לפראג). בקפיצה קטנה לאחת מבירות התרבות של גרמניה השכנה. דרזדן הינה עיר גרמנית עתיקה שנבנתה בסגנון מפואר והפכה למרכז תרבות אירופאי. לקראת סוף מלחמת העולם השניה העיר ספגה הפצצות מאסיביות שגרמו לאבדות רבות ולהרס רב.

הזמנת כרטיסים לסיור יומי מודרך לדרזדן עם אפשרות ביטול חינם

עדכון מרץ, 2024

החורף מתחלף באביב בתקופה זו, וכמות התיירים בפראג במגמת עלייה. בהתאם גם הביקוש לאטרקציות הפופולאריות, כמו סיור יומי בדרזדן, עולה. כדי לא לפספס את הסיור אנו ממליצים לשריין מקום מראש, במידה ומדובר בסוף שבוע או בחופשה בסוף החודש אפילו שבועיים מראש (שימו לב שבסוף החודש נחגג חג הפסחא). להזמנת כרטיסים מראש לסיור יומי בדרזדן ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

הסיור מאפשר הצצה לעיר שמאחדת בין הקסם של ימי הביניים להיסטוריה של גרמניה המודרנית, ולתוצאות השיקום והשחזור הרבים מאז המלחמה. ניתן לבקר בעיר דרזדן באופן עצמאי – או על ידי נסיעה ברכבת מפראג או על ידי רכב שכור (פחות מומלץ אם אתם נוסעים רק לדרזדן יותר מתאים אם אתם מבקרים בעיר כחלק מסיור כללי באזור – שימו לב שיש הגבלות של חלק מהחברות על מעבר הגבול בין צ’כיה לגרמניה ראה גם השכרת רכב בצ’כיה).

אופציה אחרת היא לבקר בעיר עם סיור מודרך שדואג ללקיחה שלכם מפראג, הדרכה בעיר והחזרה.

צילום: Get Your Guide

פרטים נוספים

הסיור היומי מלווה על ידי מדריך מקצועי וידידותי מאוד, וכולל גם זמן חופשי בעיר. הנסיעה מפראג לדרזדן אורכת כ-3 שעות, אך מלווה בנופים יפהפיים של צפון צ’כיה. בין התחנות של הסיור תגיעו לגלריית צווינגר המחודשת, בה תזכו לראות יצירות מופת כגון המדונה של רפאל. לאחר מכן תסיירו באיזור הטירה של דרזדן וכנסיית פראואנקירכה (“גבירתנו הקדושה”), שני סמלים של העיר ושל השחזור והבניה לאחר המלחמה.

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.




המלצות של הכל על לביקור בדרזדן בזמן חופשה בפראג:

  • רצוי למאוד לקחת את הדרכון המקורי אתכם, לא צילום. זה לא קורה הרבה אבל יש מקרים שעל הרכבת לדרזדן הגרמנים מקיימים ביקורת גבולות ובודקים האם מגיעים מצ’כיה מהגרי עבודה. במקרה זה אם אתם ללא דרכון מקורי אתם עלולים להסתבך ואף להעצר ו/או לשלם קנס של 50-100 אירו.
  • שימו לב שישנם תלונות לא מעטות על קייסות בדרזדן – לכן מומלץ לשמור טוב על הארנקים והמסמכים שלכם.
  • לא לשכוח שבדרזן משתמשים באירו – צריך להיות מוכנים עם המטבע
  • לגבי קניות בדרזדן, לרוב פראג זולה יותר, אך יש בדרזדן תקופות של סיילים בהם אפשר למצוא שם מציאות.

    למי שמעוניין לשלב בחופשה שלו גם קניות אנו ממליצים להגיע לפאשן ארנה – קניון עודפים המאפשר החזרי מס, הנחות לאורך השנה ומעניק גם הנחה נוספת למגיעים עם קופון ייעודי. על כל אלו תוכלו לקרוא בעמוד שלנו על קניון פאשן ארנה – Fashion Arena.

  • לא כל מי שרוצה לבקר יום אחד בדרזדן חייב הדרכה. הדרכה עושה את הנסיעה פשוטה יותר, ומאפשרת היכרות לעומק עם היעד. אך היא כמובן יקרה ויש בה פחות גמישות ועצמאות מטיול עצמאית אל היעד. לנוסעים עצמאית ללא הדרכה וחברה שעושה את הנסיעה – מומלץ לעשות זאת באוטובוס, בהשוואה לרכבת זה יותר זול, מאוד נוח ואף על פי שקצת יותר איטי התחנה של הואטובוס יוצאת מאזור מרכז העיר העתיקה של פראג והיכן שרוב המלונות שהתיירים לנים בהם (ראה מלונות בפראג) והרכבת יוצאת מנקודה מרוחקת ודורשת הגעה אליה באוטובוס מה מצמצם את היתורנות שלה.  הנסיעה אורחת כשעתייים באוטובוס, מי שמזמין און ליין דרך student agency יכול למצוא מחיר מופחת לנסיעה זו.

הזמנת סיורי יום מחוץ לפראג

תגובות והמלצות אילו עלו נסיעה וסיור לדרזדן בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – פראג למטיילים – Prague for travelers:

  • כמה זמן נסיעה מפראג לדרזדן? רכבת? דרך אחרת מומלצת?
    • אוטובוס, מזמינים אונליין דרך student agency הנסיעה אורחת שעתיים.
  • היי חברים, לגבי שופינג בפראג (בגדים נעליים ועוד). או שעדיף לקנות בדרזדן?
    • למה דרזדן פראג זולה יש חנות מעליים מעולה bata יש רשת חניות פרומוד מעולה ניו יורקר טובה ועוד המון חניות דרזדן זה פרימרק שופינג נעים.
    • תלוי מתי בדרזן יש הרבה דברים מאוד איכותיים בזול לפני ומיד אחרי חג המולד בפראג יש גם, אבל אם לא איכות באותה רמה אנו קונים בחודוב או ב Fasion Arena Outlet
    • שעתיים שעתיים וחצי באוטובוס, מקום מקסים, יתרון נוסף הוא קניות בפרימארק
  • ולילה לנסוע לעיר דרזדן שבגרמניה, האם יהיה מה לעשות במשך יום וחצי (כולל לינה) או שיום בלי לינה מספיק? תודה מראש לכל העונים !
    • לגבי דרזדן יש מלא סיורים שעושים וזה שווה את הכסף תסעו בטיול מאורגן כזה ה הכי טוב ובעיר עצמה תקחו מוניות זה ממש זול לא שויה להשכיר רכב וכל הכאבי ראש…