סיור ברכב וינטג’ בפראג

הזמנת כרטיסים לסיור עירוני ברכב וינטג'

סיור מיוחד ברחובות פראג במהלכו תסעו ברכב וינטג’ אמיתי עם נהג ומדריך צמוד ותעברו במרכז העיר שמוגדר כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק”ו, מרכז העיר העתיקההרובע היהודי ואיזורים נוספים בפראג.

הזמנת כרטיסים לסיור עירוני ברכב וינטג'

הכנת מכונית לסיור ברובע המצודה (תמונת מקור)

הסיור המיוחד נערך בקבוצות קטנות בלבד (עד 8 אנשים) ואותו מוביל מדריך אינפורמטיבי וחברותי במיוחד. הסיור כולל גם אסיפה מהמלון והחזרתכם עד אליו ואורך כשעה. סיור במכונית הוינטג’ הוא אחת מהפעילויות הפופולאריות בפראג ורבים הם האנשים המזמינים פעילות זו.

רכב וינטג’ בטיול רומנטי בפראג

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.




המלצות

  • אטרצקיה זו פופלארית במיוחד עבור זוגות המטיילים טיול רומנטי בפראג מצד שני גם בקרב משפחות המטיילות עם ילדים (אך לא קטנים מאוד). חשוב לומר שמלבד עצם הרעיון של האיסוף מהמלון, ברוב השנה אין צורך להזמין זאת מראש (תמיד תמצאו נהג פנוי ברחובות העיר) – אך בתקופת הקיץ מומלץ להזמין זאת מבעוד מועד.
  • סיור זה לדעתנו פחות מתאים בתקופת החורף, אז עדיף להסתפק באוטובוס התיירים של פראג. שאר השנה זו אופציה מעולה. רבים מהמפעילים יספרו לכם שיש אפשרות לסגור את הגג של המכונית כשיורד גשם, אבל ברובם אין חלונות כמו שצריך, ובכל מקרה לדעתנו החוויה נפגעת.
  • שימו לב, בעבר היה חוסר בקרה על אטרקציה זו מבחינת הרשויות, נכון לשנת 2019 הרשויות התחילו לאכוף את הבטיחות והאבזור במכוניות אלו (שהן לא באמת ענתיקה, מדובר ברכבים חדשים שהלבישו עליהם כיסוי וינטג’). אנו ממליצים פשוט לבקש לראות רישיון מהמפעיל לפני שעולים על הרכב.
  • שימו לב שישנם גם סיורים משותפים וגם סיורים פרטיים יקרים יותר, למשפחות וקבוצות הסיורים הפרטיים יכולים להיות דווקא משתלמים יותר. בסיורים משותפים לדעתנו אין יתרון בהזמנה מראש (זה אפשרי, אך אין בעיה למצוא רכב פנוי בעיר) סיורים פרטיים מומלץ להזמין מראש, לתאם זמן ומחיר.
  • בסיורים הפרטיים אפשר לכלול גם איסוף מהמלון, החברות השונות לוקחות תוספת תשלום, כאשר המלון אינו באזור פראג 1.
  • קחו בחשבון, זה לא סיור מודרך הכולל סקירה היסטורית או תרבותית, לזה מומלץ לקחת סיור מודרך רגיל (יש גם סיורים בעברית – ראו סיורים מודרכים בעברית בפראג). כלומר, יש נהגים שדווקא כן יודעים הרבה, אך לא כולם. לפעמים יש נהגים שלא יודעים אנגלית בכלל, ויש לקחת בחשבון שבנסיעה הרוח מאוד מקשה של שמיעת ההדרכה.