סיורים קולינריים

הזמנת כרטיסים לסיור בעקבות בירה בפראג

פראג היא עיר שיש בה תרבות שלמה סביב אוכל, בירה ושתייה חריפה. האוכל הבוהמי (ראו גם מסעדות בפראג) שכולל הרבה בשר אווזים ותרנגולות ולא מעט ירקות (שהשולט בהם הוא הכרוב המפורסם) הם חגיגה של טעמים. ישנן אפשרויות רבות לסיורים בעקבות אוכל ושתייה בפראג, לחלקן ניתן להזמין מקום מראש באינטרנט או בקישורים המצורפים כאן (מומלץ בעיקר למי שטס לעיר בקיץ). את חלקן האחר תצטרכו למצוא בעצמכם בתחנות המידע של כיכר העיר העתיקה או באחד ממשרדי המודיעין של המלון בפראג, בו תלונו.

הזמנת כרטיסים לסיור בעקבות בירה בפראג

סיורים בעקבות בירה בפראג

סיור המאפשר לטעום את הבירות הצ’כיות הטובות ביותר. הסיור הוא חוויה של שלוש שעות בפראג.
הסיור כולל מדריך מקומי שיסביר על ההיבטים החשובים ביותר של טעימת בירה מקצועית ועל מסורת בישול הבירה בצ’כיה. למידע מפורט ראה גם – טעימות בירה בפראג.

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

מסיבה וארוחה בוהמיינית בפראג

אטרקציה זו מאפשרת ליהנות מנסיעה לילית מחוץ לעיר פראג.
לאחר נסיעה קצרה, תהנו ממסיבת פולקלור בוהמיינית, ארוחה בת שלוש מנות, בירה ויין ללא הגבלה, מוסיקה חיה וריקודים.

ארוחת ערב במסעדה מיוחדת במערות טבעיות

ארוחת ערב יוקרתית בת 6 מנות במסעדה המיוחדת שממוקמת 16 מטרים מתחת לאדמה במערות טבעיות בקצה העיר. השולחנות ממוקמים בחדרים במעבי מערות האבן וכוללים עיצוב יוקרתי ואוירה רומנטית במיוחד. חוויה יוצאת דופן במערות ששימשו בעבר כמרתפי יין.

סיור בירה וטאפאס צ'כי

הזדמנות לטעום מסצנת הבירה המפורסמת של פראג בקבוצה קטנה ובליווי של מדריך מנוסה וחביב מאוד. הסיור אורך כ-4 שעות וכולל מעבר במספר פאבים ומבשלות בירה מפורסמים והיסטוריים במספר איזורים בעיר. את הבירה ילוו מנות טאפאס מקומיות.

שייט ארוחת ערב על נהר הוולטבה

הזדמנות לשלב שייט על נהר הוולטובה וארוחת ערב מהנה בחוויה רומנטית אחת שלמה. השייט אורך כ-3 שעות, ובמהלכו תראו את השקיעה, תהנו מארוחת-בופה עשירה וטעימה, תהנו ממוזיקה חיה ותזכו לראות את האתרים היפים של העיר מהנהר וביניהם גשר קארל ומצודת פראג.

סיור משולב במפעל זכוכית ובמבשלת בירה

הסיור משלב בין שני המוצרים המפורסים של חבל בוהמיה – זכוכית ובירת פילסנר ומאפשר ללמוד על התרבות הצ’כית. במהלך היום תבקרו במפעל הזכוכית המסורתי “ניצבור בוהמיה” ובמבשלת הבירה “פילסנר אורקוול” שקיימת כבר 150 שנה.

שייט ותה אחר-הצהריים

שייט מרגיע על נהר הוולטבה במהלכו תוכלו להינות מעוגה ותה או קפה בזמן שתהנו מהמראות המרהיבים של העיר בשעות הדמדומים. השייט אורך כשעתיים ומומלץ לזוגות רומנטיים במיוחד.