סיורים מחוץ לפראג

הזמנת כרטיסים לסיור לצ'סקי קרומולוב

מבלי לזלזל ולו לרגע בכבודה של פראג המרהיבה (ויש הרבה כבוד לא לחינם הקדשנו לה חלק כה נרחב באתר שלנו – מדובר לדעתינו באחת מערי התיירות היפות באירופה), ישנן אופציות מצויינות לטיולים ולסיורים מחוצה לה שלא כדאי לפספס בכל נסיעה לעיר שלעיתים ניתן להרגיש רוויה מהמרחב העירוני שלה לאחר שלושה – ארבעה ימי נופש.

הזמנת כרטיסים לסיור לצ'סקי קרומולוב

מיקומה של העיר מאפשר למבקרים ליהנות מאטרקציות שונות ומגוונות מסביבה, כולל נסיעה לערים במדינות שכנות, במרחק נסיעה של שעות בודדות המאפשר לחזור לפראג עוד באותו ערב. בין אם אתם מחובבי הנופים והטירות המדהימים של צ’כיה, חובבי מעיינות חמים או אוהבים טיולי אופניים, מומלץ מאוד לשקול להוסיף יום לטיול או לוותר על אחד הימים בעיר לטובת סיור באחת מן האופציות המשתלמות הבאות:

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

סיור לצ'סקי קרומולוב

סיור לעיר העתיקה ועוצרת הנשימה בדרום צ’כיה, הבנויה למרגלות מצודה עתיקה ענקית ומרשימה (השניה בגודלה באירופה), שזכתה לכינוי “פנינת הרנסאנס”, ולגדות נהר הוולטבה. העיר היתה בנויה על נתיב מסחר חשוב וכיום היא מוכרת כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק”ו בזכות העובדה שהשתמרה בצורה יוצאת דופן.

טיול אופניים לטירת קארלשטיין

טיול ספורטיבי מודרך ומיוחד מפראג לטירת קארלשטיין המדהימה שנבנתה לפני 650 שנה. אורך המסלול הינו כ-30 ק”מ והוא עובר בנופיה הכפריים של צ’כיה ולאורך נהר וולטבה. לאחר שתגיעו לטירה תהנו מזמן חופשי לארוחת צהריים ולאחר מכן תזכו לסיור מודרך באחת מהטירות המפורסות בצ’כיה. החזרה לפראג הינה ברכבת. הסיור מתאים מאוד למשפחות (ספורטיביות).

סיור של חצי יום לטירת קונופישטה

אחת מהטירות היפות והמפורסמות של חבל בוהמיה. הטירה נבנתה במאה ה-13 והיא הטירה הצ’כית עם מספר הפריטים (רהיטים, ציורים, פסלים וכד’) הרב ביותר.  הטירה היתה ביתם של דוכסים ונסיכים רבים, ביניהם יורש העצר פרנץ פרדיננד המפורסם. הסיור אורך כ-4 שעות ובמהלכו תקבלו הדרכה בתוך הטירה ותטיילו בגנים היפים של הטירה.

סיור במחנה הריכוז טרזינשטאט (Terezin)

בעיר המבצר הצ’כית Terezin הוקם גטו אליו הגיעו יהודים מרחבי מרכז אירופה והוא שהוסווה על ידי הגרמנים כ”יישוב יהודי לדוגמה” וכך הוצג לעולם, על מנת להסוות את מעשי הזוועה. מהגטו גורשו כ-90,000 יהודים למחנות ההשמה ועוד עשרות אלפים מתו בתוך הגטו. הסיור המודרך בשרידי המחנה שנשמרו ובאנדרטאות הינו מקיף מבחינה היסטורית ומספק הצצה לחיי היום-יום במחנה הריכוז.

סיור בקרלובי וארי ומריאנסקה לאזנה

סיור משולב לערי המרפא והספא באיזור פראג. בתחילת היום תגיעו לעיר המרפא העתיקה קרלובי וארי, בה תסיירו בין המעיינות והגייזרים ותאכלו ארוחת צהריים הכלולה במחיר הסיור. בהמשך היום תסעו למריאנסקה לאנזה וגם שם תהנו מסיום מודרך בין נביעות המים המינרליים החמים. ישנו גם סיור יומי לקרלובי וארי בלבד – כנסו לעמוד סיור יומי לקרלובי וארי.

סיור למפעל הזכוכית ניצבור בוהמיה

חבל בוהמיה ידוע בהתמחות בהכנת זכוכית עוד מהמהאה ה-13. המפעל המפורסם מייצר כיום קריסטלים צ’כיים מפורסמים הידועים כ”קריסטלים בוהמיים”. במהלך הסיור המודרך במפעל, שאורכו כ-4 שעות, תראו כיצד מנופחת הזכוכית ונחתכת ותלמדו על כל תהליך הכנת הקריסטל.

סיור משולב במפעל זכוכית ובמבשלת בירה

הסיור משלב בין שני המוצרים המפורסים של חבל בוהמיה – זכוכית ובירת פילסנר ומאפשר ללמוד על התרבות הצ’כית. במהלך היום תבקרו במפעל הזכוכית המסורתי “ניצבור בוהמיה” ובמבשלת הבירה “פילסנר אורקוול” שקיימת כבר 150 שנה.

סיור יומי לדרזדן

אפילו לגרמניה אפשר להגיע בסיור של יום אחד מפראג! הסיור היומי המודרך בדרזן  מאפשר הצצה לעיר שמאחדת בין הקסם של ימי הביניים להיסטוריה של גרמניה המודרנית, ומאפשר לראות את תוצאות השיקום והשחזור שנעשו בעיר לאחר שנהרסה במלחמת העולם השניה. למידע נוסף – היכנסו לעמוד סיור יומי לדרזדן.

סיור יומי בקוטנה הורה

סיור לעיירת כורי הכסף הקטנה שהיתה העיר העשירה והחשובה ביותר בממלכה הצ’כית בימי הביניים וכיום נחשבת לאתר מורשת עולמי לפי אונסק”ו, בין השאר בגלל המבנים הייחודיים שבמרכז העיר. לפרטים נוספים היכנסו לעמוד סיור יומי לקונטנה הורה.

סיור יומי בוינה

נסיעה של 3-4 שעות בלבד ובנוף מרהיב תביא אותכם לאחת מהבירות האירופאיות המרשימות ביותר – וינה בירת אוסטריה. העיר היתה בעבר המרכז התרבותי של אירופה, וכיום מרכז העיר מוגדר כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק”ו. לפרטים נוספים על הסיור כנסו לעמוד סיור יומי בוינה.

הזמנת סיורי יום מחוץ לפראג