הסעות ומוניות לשדה התעופה של פראג – מה האופציות שיש?

הזמנת הסעה מ/אל שדה התעופה מ/אל מבחר מלונות במרכז העיר

הסעות משדה התעופה של פראג למרכז העיר היא אופציה נוחה ולא מאוד יקרה למי שמעוניין להגיע בראש שקט ישירות למרכז העיר, וכמובן באותה מידה גם להגיע חזרה לשדה התעופה בתום הטיול. כמו כן אפשרות זו מומלצת למי שנאלץ לעשות את הנסיעות האלה במהלך הלילה.

הזמנת הסעה מ/אל שדה התעופה מ/אל מבחר מלונות במרכז העיר

נמל התעופה הראשי של פראג הוא “ואצלב האוול” הממוקם באחד מפרברי העיר. נמל התעופה של פראג נחשב לאחד מהטובים באירופה וזכה במספר פרסים בשנים האחרונות. לאחר נחיתתכם או לפני הטיסה חזרה בסוף הטיול, תוכלו לבחור לנסוע באוטובוס או לחסוך בזמן ולזכות לנוחות בהסעה לשדה התעופה (אשר גם משתלמת יותר ממונית), אותה יש להזמין מראש. אופציה נוספת היא לשכור רכב בשדה התעופה.

שדה התעופה בפראג (צילום מקורי)

לחובבי השופינג כדאי להכיר את קניון פאשן ארנה | Fashion Arena - קניון העודפים הגדול ביותר בצ'כיה בו יש יותר מ-200 חנויות המציעות הנחות בין 30% ועד 70%, בנוסף יש בקניון החזר מס - כך שתוכלו לקבל חזרה 12% מעלות הקניות, ומעבר לכל זה יש הנחה מיוחדת לגולשים של הכל על » למידע נוסף.

לפרסום עסק העוסק בפראג באתר, אנא צור קשר.

הסעות פרטיות

שירות הסעות פרטי המציע הסעות משדה התעופה למלון בפראג. השירות פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע והמחיר זהה הן לזוגות או משפחות קטנות (ברכב פרטי) או לקבוצות גדולות יותר של עד 7 אנשים במיניבוס.

שירות הסעות משותף

גם שירות זה פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומהווה חיסכון בזמן ובכסף. השירות כולל נסיעה משותפת במיניבוס מרווח (עד שבעה נוסעים) היוצא מספר פעמים ביום משדה התעופה או מפראג ויביא אותכם ישירות למלון או ממנו לשדה התעופה.




המלצות:

  • אחת האופציות שהולכת ותופסת תהוצה בעיר בימים הללו היא האופציה של אובר, זה אופציה שלא כל הישראלים מכירים – אבל זו אופציה זולה ונוחה.
  • ההסעות הפרטיות מומלצות מאוד למשפחות ולקבוצות כמו גם לזוגות המגיעים לפראג. כמו כן הן גם מתאימות בהחלט לכל אלה המעוניינים בפשטות לצמצם את זמן הנסיעה. (ההסעות המשותפות עוברות במספר בתי מלון בפראג על מנת לאסוף או להוריד את הנוסעים השונים).
  • במידה ואתם לוקחים הסעה משותפת אל שדה התעופה, אנו ממליצים לקחת מקדם זמן משמעותי יותר מזה שהייתם לוקחים בדרך כלל, מכיוון שאינכם יכולים לצפות את מספר העצירות אשר אולי תיאלצו לבצע בדרך.
  • יש לשים לב כי אומנם ההסעות המשותפות או הפרטיות יקרות יותר מתחבורה ציבורית, אך הן מהירות יותר ונוחות יותר, וכתוצאה מכך – משתלמות יותר.

הזמנת הסעות מנמל תעופה ואצלב האוול לפראג