פיאצלה רומא, ונציה – המדריך המקיף ביותר בעברית | Piazzale Roma

מידע תיירותי על כיכר רומא שבונציה

פיאצלה רומא (Piazzale Roma) היא כיכר הנמצאת ברובע סנטה קרוצ׳ה בכניסה לונציהאיטליה ומהווה את המרכז התחבורתי של העיר. כיכר זו והאי המלאכותי הקטן טרונקטו (Tronchetto) הם החלקים היחידים בונציה הנגישים לרכבים (למידע נוסף על חניה בונציההשכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה). תחנת הרכבת סנטה לוצ’יה נמצאת במרחק הליכה קצר מפיאצלה רומא. אם אתם מגיעים ברכבת, סביר להניח שתעברו באזור זה או בקרבתו. יש גם מעבורות גונדולה מסורתיות, הנקראות טראג’טי, המובילות אל מעבר לתעלה הגדולה. אם אתם נוסעים לתוך ונציה, יש חניונים ב-Piazzale Roma ובסביבתה. אבל שימו לב, חניה יכולה להיות די יקרה ולעיתים קרובות מומלץ לחנות מחוץ לוונציה ואז לקחת אוטובוס או רכבת.

מבט כללי על פיאצלה רומא (צילום: Luca Fascia, רישיון)

מה רואים?

בכיכר נמצאת תחנת האוטובוסים המרכזית של ונציה, ובה אוטובוסים המחברים את העיר עם נמל התעופה. כמו כן נמצאת בקרבת מקום תחנת הרכבת סנטה לוצ׳יה. גשר קלטרווה שעוצב בסגנון עכשווי על ידי האדריכל סנטיאגו קלטרווה, המכונה Ponte della Costituzione, מחבר בין פיאצלה רומא לתחנת הרכבת. זהו גשר להולכי רגל ולעתים הוא נושא לוויכוח בשל העיצוב המודרני שלו בניגוד לארכיטקטורה הונציאנית ההיסטורית.

לינה באזור פיאצלה רומא

ישנם מספר מלונות בפיאצל רומא ובסביבתה, שיכולים להיות נוחים למטיילים המעוניינים להיות בקרבת קישורי תחבורה מרכזיים. עם זאת, שהייה קצת יותר רחוקה מהמרכז הזה יכולה להציע חוויה ונציאנית אותנטית יותר. לקריאה נוספת על מלונות בונציה ומלונות באזור פיאצלה רומא

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

מידע שימושי על פיאצלה רומא

שעות פתיחה

פתוח לציבור בכל שעות היממה.

כתובת

Piazzale Roma,
30100, ונציהאיטליה.




הגעה
directions_boat
סירת אוטובוס (ואפורטו)

קווים 1 2  / 2  3  4.1  4.2  5.1  5.2  6  N  (קו לילה), A  או קו  B  לתחנת P.le Roma.

למידע נוסף על הואפורטו של ונציה.