1. עמוד הבית
  2. »
  3. מדריד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות וסיורים מודרכים במדריד – סקירות מומחים
  6. »
  7. סיור יום לסגוביה ואווילה, מדריד – המדריך המקיף ביותר בעברית | Segovia and Ávila Day trip from Madrid

סיור יום לסגוביה ואווילה, מדריד – המדריך המקיף ביותר בעברית | Segovia and Ávila Day trip from Madrid

סיור מודרך בערים סגוביה ואוויליה

סגוביה (Segovia) ממוקמת כ88 ק”מ צפונית לבירה, מדריד, באזור קסטיליה-לאון.  סגוביה נחשבת לאחר מהנקודות הפופלאריות לטיול של יום מחוץ למדריד וזאת בזכות שלושה אתרים מרכזיים ומרשימים הנמצאים בה – אמת המים, האלקסר והקתדרלה הגותית של סגוביה.

סיור מודרך בערים סגוביה ואוויליה

עדכון מרץ, 2024

עם המעבר מהחורף לאביב כמות התיירים במדריד במגמת עלייה. בהתאם גם הביקוש לאטרקציות הפופולאריות, כמו סיור יום לסגוביה ואווילה, עולה. כדי לא לפספס את הסיור אנו ממליצים לשריין מקום מראש, במידה ומדובר בסוף שבוע או בחופשה בסוף החודש אפילו שבועיים מראש (שימו לב שבסוף החודש נחגג חג הפסחא). להזמנת כרטיסים מראש לסיור יום לסגוביה ואווילה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אווילה (Ávila), ממוקמת כ100 ק”מ צפונית מערבית למדריד והיא ידועה בעיקר בשל חומותיה מימי הביניים, שנותרו בשלמותן.

הסיור מתחיל בפסגה המשמשת כנקודת תצפית על אווילה, ממנה ניתן לקבל תמונה פנורמית על העיר. לאחר מכן תמשיכו אל סיור סביב חומות העיר וביקור בשתיים מהכנסיות המרשימות שיש לאווילה להציע – בזיליקת סן ויסנטה (Basílica de San Vicente) וקתדרלת סלוודור דה אווילה (Catedral del Salvador de Ávila).




לאחר מכן תמשיכו אל סגוביה, כאשר טרם תיכנסו אל העיר תוכלו כבר להבחין במונומנט המפורסם המייצג את העיר – אמת המים. כמו כן תבקרו גם בקתדרלה הגותית האחרונה שנבנתה בספרד ובאלקסר של סגוביה, אשר שימש כמקור השראה לעיצוב הטירה בסרט סינדרלה של דיסני.

הסיור כולל מדריך מקומי צמוד אשר מכיר את העיר ומעביר את ההדרכות בשפה הספרדית או אנגלית. כמו כן כל הכניסות לאתרים, מלבד הכניסה לקתדרלת אווילה, כלולות במחיר הסיור. קיימת גם אפשרות לארוחת צהריים (תיירותית עם אוכל בינלאומי או סגובית מסורתית) כלולה במחיר.

אמת המים של סגוביה (צילום מקורי)




חשוב לדעת והמלצות לסיור מודרך בסגוביה ואווילה

  • הסיור אורך כ9 שעות.
  • שעות: הסיור יוצא בשעה 9:00 בבוקר
  • שימו לב כי מחיר הסיור אינו כולל את דמי הכניסה לקתדרלת סלוודור דה אווילה (Catedral del Salvador de Ávila).
  • לילדים בגילאי 5 ומטה אין צורך בקניית כרטיס, בתנאי שהם אינם תופסים כיסא ויושבים על הוריהם.
  • הסיור אינו מומלץ לבעלי קשיי התניידות ומטיילים בכיסאות גלגלים בשל משטחים לא שווים ומדרכות עתיקות.
  • אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים למדריד, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • המידע הנמצא בעמוד מתאר בעיקר סיורים ביעדים קרובים למדריד ובתוך קסטיליה המתאימים לטיול יומי. אך ממדריד אפשר גם לצאת ליעדים מרוחקים יותר בספרד, מה שכן – כדאי במקרים כאלו להקדיש להם זמן רב יותר. במקרה כזה אנו ממליצים לקרוא חומרים מקיפים יותר כמו המדריכים שיש לנו באתר על ברצלונה, קוסטה בראווה, אזור ולנסיה, פמלפונה וסרגוסה. אפשר גם ללכת ליעדים יותר אקזוטיים וייחודים יותר כמו האיים הקנריים וטנריף שם אנו ממליצים על מקורות מידע אחרים, למשל האתר טנריף גייד.