מלונות זולים ודירות זולות בלונדון, ללון בבירה הבריטית בלי לשבור את הכיס

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון הזול ביותר בלונדון: מלונות מומלצים, איזה איזור הכי מומלץ? איך לחסוך במחיר? ולמה כדאי לשים לב?

7 מלונות מומלצים לחופשה זולה בלונדון

Kensington Gardens Hotel

⭐⭐
קנסינגטון גארדנס (Kensington Gardens Hotel) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Clink261 Hostel

⭐⭐⭐
קלינק261 (Clink261 Hostel) – אכסניה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Generator Hostel London

⭐⭐⭐
ג’נרייטור לונדון (Generator Hostel London) – אכסניה שלוש כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

OYO Honeycroft Lodge

⭐⭐
מלון אויו הוניקרופט לודג’ (OYO Honeycroft Lodge) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

OYO Flagship London Finchley

⭐⭐⭐⭐
או.ווי.או פלאגשיפ לונדון פינצ’לי (OYO Flagship London Finchley) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palmers Lodge Swiss Cottage

⭐⭐⭐⭐
האורחן פאלמרס סוויס קוטג’ (Palmers Lodge Swiss Cottage) נמצא במבנה ויקטוריאני יפיפה באזור המפסטד. בנסיעה של כ10 דקות ברכת התחתית תגיעו אל אזור ווסטמינסטר (Westminster). למידע נוסף…

London House Hotel

⭐⭐⭐
מלון לונדון האוס (London House Hotel) ממוקם באזור ווסטמיניסטר (Westminster) (בחלק המערבי של השכונה – ניתן לומר שהוא ממש על גבול נוטינג היל) שבעיר לונדון. למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

עם בוא האביב וההתקרבות לקיץ מחירי הלינה בלונדון הולכים ועולים, ויגיעו לשיא בחודשי הקיץ. למי שרוצה לחסוך בעלות הלינה אנו ממליצים להזמין מלון מראש, אפילו כמה שבועות (במיוחד אם מדובר בחופשה בקיץ או חופשה סביב חג הפסחא בסוף מרץ). הזמנה זמן רב מראש תאפשר לכם להשוות בין יותר מקומות לינה פנויים, וכאשר מדובר בלינה בקיץ ככל שיתקרב תאריך השהות כך גם המחירים ילכו ויעלו. אפשר להזמין מקומות לינה מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך להמשיך ולעקוב אחרי מקומות לינה נוספים, ובמידה ומוצאים מקום לינה במחיר נמוך יותר לבטל ללא תשלום נוסף. אפשרות נוספת לחיסכון בעלות הלינה (במיוחד למי שמזמין מקום לינה ברגע האחרון) היא לחפש מקומות לינה עליהם יש מבצעים והנחות, כדאי להסתכל על האפשרויות השונות כאן.

מידע כללי על מלונות בלונדון לחופשה זולה

לונדון היא יעד לא זול. המטרפולין בלונדון יקר לתושביו ולתייריו. לא תמיד יש באפשרותנו את האמצעים והיכולת להשקיע בחופשה יוקרתית בלונדון, ולמזלנו בלונדון אפשר גם אחרת. להלן מספר הצעות וטיפים להשגת לינה זולה בלונדון:

1. תוכלו לבחור בלינה במלון שני כוכבים (או שלושה) שמעניק שירותים בסיסיים או באכסניות עם חדרים משותפים (בחלקן קיים גם חדר פרטי לזוג).

2. לקחת מיקום פחות מרכזי. לונדון היא עיר מאוד נוחה מבחינת תחבורה ציבורית – גם אם לא תלונו ליד ארמון בקינגהאם או על רחוב אוקספורד תוכלו להגיע בקלות לאתרים המרכזיים של לונדון באמצעות התחבורה הציבורית. אפשר למצוא מקומות לינה טובים וזולים באזורים נגישים מאוד כמו אזור לונדון סיטיאזור קמדןהמפסטד או אפילו החלק הדרומי של ווסטמינסטר. מלון זול באזורים אילו יכול להיות בטווח 50 עד 250 שקלים ללילה (לחדר זוגי), כלומר עד 40 ליש”ט.

3. לקבוצות גדולות ומשפחות אנו ממליצים לחשוב על אופציה של דירת אירוח ולא מלון. זה יוזיל את הלינה, יעניק מטבח וריהוט (שיוזילו עלויות של ארוחות במסעדות) ויספק יותר מרחב בהשוואה לחדרי טריפל וקאודרפל במלונות השונים. כדאי לקרוא עוד תחת דירות בלונדון ומלונות למשפחות בלונדון.

4. תאריכים. בלונדון כמו ברוב אירופה יש הפרשים גדולים במחירי הלינה כתלות בעונה. רוצים ללון בזול? בואו בחורף (מלבד ימי חגים כמו כריסמס). אי אפשר בחורף? בואו בסתיו או באביב – כמובן שבקיץ המחירים יהיו היקרים ביותר. כדאי לקרוא עוד תחת חופשת חורף בלונדון.

ראה מידע נוסף ומפורט תחת אכסניות בלונדוןמלונות שני כוכבים בלונדוןמלונות שלושה כוכבים בלונדון.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות לחופשה זולה בלונדון

הדירות המומלצות  על ידנו לזוג בקרבת תחנת טיוב הינן:

Studios2Let - North Gower:
מדובר במלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים. נמצא במרחק 4 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Warren Street. במרחק 10 דקות הליכה מפארק רג'ינטס ו-15 דקות הליכה מכיכר ראסל. מדובר בדירת סטודיו קטנה (8 מ"ר) בה יש גם מטבחון.

MStay 146 Studios: מדובר במלון דירות בעל דירוג של שלושה כוכבים. נמצא במרחק 6 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Baker Street Station. במרחק 8 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו, 4 דקות הליכה ממוזיאון שרלוק הולמס, ו-5 דקות הליכה מפארק רג'ינטס. מדובר בסטודיו קטן (12 מ"ר) בו יש גם מטבחון.

Glenmore Suites:
מדובר במלון דירות הקיבל דירוג 8.8 לפי חוות הדעת באתר בוקינג. המלון מרוחק יותר מהאטרקציות המרכזיות אך נמצא במרחק 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Belsize Park, ובמרחק 15 דקות הליכה מהמפסטד הית'. מדבור בסטודיו קלאסיק (20 מ"ר) בו יש גם מטבחון.

Paddington Apartments:
מדובר במלון דירות, נמצא במרחק 4 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Paddington בה עוברים מספר קווים. כמו כן נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהייד פארק, וכ-20 דקות הליכה מרחוב אוספורד.
מדובר בדירת סטודיו לשני אנשים (20 מ"ר) ובה מטבחון.

202 Apartments:
מדובר בדירה, נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Notting Hill Gate בה עוברים מספר קווים. כמו כן נמצאת במרחק 6 דקות הליכה מהייד פארק ו-13 דקות הליכה מארמון קנזינגטון.  מדובר בדירה (30 מ"ר) ובה מטבחון.

The Z Hotel Victoria- הוא מלון מרכזי מאוד, לא כולל ארוחת בוקר. מיקום המלון מצוין, נמצא בקרבה בעיקר לאתרי ווסטמינסטר ולתחנת ויקטוריה שממנה קל להגיע לכל מקום.

בין המלונות המומלצים על ידנו ניתן למנות את:

Holiday Inn London Bloomsbury: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממקום באזור קמדן. המלון נמצא במרחק הליכה של 20-10 דקות מכמה אתרים תיירותיים בניהם המוזיאון הבריטי ורחוב אוקספורד, אבל נמצא ליד תחנת טיוב ככה שההגעה לשאר האתרים התיירותים בעיר הופכת לקלה.

Holiday Inn London Kensington High St: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור צלסי וקניגסטון. המלון נמצא במרחק הליכה של 20-10 דקות מכמה אתרים תיירותים בניהם המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ארמון קנזיגטון והייד פארק. גם מלון זה נמצא בקרבת תחת טיוב.

ibis London City - Shoreditch: מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור לונדון סיטי. המלון נמצא במרחק הליכה של 20-25 דקות ממצודת לונדוןקתדרלת סנט פול ומוזיאון לונדון, כמו כן המלון נמצא בסמוך לתחנת טיוב.

Park Plaza London Waterloo: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור ווטרלו למבת'. המלון נמצא במרחק הליכה של 20-10 דקות מהאקווריום של לונדון, לונדון איימנזר ווסטמניסטר והביג בן. גם מלון זה נמצא ליד תחנת טיוב.

The Eaton Townhouse: מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם בווסטמינסטר‎, בסמוך לתחנת Victoria המרכזית (שבה ניתן לקחת את קו Circle, קו District וקו Victoria).

Point A Hotel London Paddington: מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם צפונית להייד פארק, 5 דקות הליכה מתחנת הטיוב Edgware Road (שבה ניתן לקחת את קו Bakerloo, קו Circle, קו District וקו Hammersmith & City).

London House Hotel: הוא כבר אופציה אחרת. הוא נמצא בחלק הצפוני של ווסטמינסטר מאוד קרוב לאוקספורד סטריט (מרחק הליכה). הוא מלון שלושה כוכבים. אנו ממליצים לקרוא את הסקירה שעשינו על המלון.

Sidney Hotel London-Victoria - מלון סידני ויקטוריה נמצא בפעתים של ווסטמינסטר. אומנם זה קצת רחוק מהמרכז המלכותי של ארמון בקינגהם עם רוצים ללכת ברגל, אך הוא נמצא באזור נעים עם אווירה שכונתית ונעימה הכוללת גם כמה מסעדות, בתי קפה ומאפיות שכונתיות ומהנות יחסית שאינן תיירותיות לגמרי - ומבחינת נגישות ומרכזיות הוא מעולה (מאוד קרוב לתחנת ויקטוריה ממנה אפשר להגיע לכל מקום בעיר ואף לשדה התעופה בקלות יחסית).

בנוסף תוכלו להסתכל על מלונות אלו-

מלון Piccolino Hyde Park Hotel - לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה>>

Classic Hyde Park Hotel - לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה>>

Avonmore Hotel - לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה>>

מלון לונה אנד סימון (Luna And Simone Hotel)- לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה >>

מלון יורו (The Euro Hotel)- לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה >>

המלונות המומלצים על ידנו הינם:

Marlin Waterloo:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור ווטרלו. המלון נמצא במרחק 10 דקות הליכה מלונדון אייהאקווריום של לונדון והרפתקאות שרק, רבע שעה הליכה מהביג בן, 17 דקות הליכה ממנזר ווסטמניסטר ו-20 דקות הליכה ממוזיאון המלחמה של צ'רצ'יל.

Lux Apartment near Big Ben by City Stay London:
מדובר בדירה הממוקמת באזור ווסטמניסטר. הדירה נמצאת במרחק 7 דקות הליכה ממוזיאון טייט בריטן, 9 דקות הליכה ממנזר ווסטמניסטר, 12 דקות הליכה מפארק סנט ג'יימס, רבע שעה הליכה מהביג בן, ו-20 דקות הליכה מארמון בקינגהאם. מדובר בדירה (60 מ"ר) בו מיטה זוגית ומיטת ספה.

Radisson Blu Edwardian, Grafton:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור קמדן. המלון נמצא במרחק 9 דקות הליכה מפארק רג'ינטס, 13 דקות הליכה מהמוזיאון הבריטי ומרחוב אוקספורד, 16 דקות הליכה מכיכר ראסל ו-18 דקות הליכה ממוזיאון מאדאם טוסו.

כולם נמצאים באזור מרכזי של לונדון,

Fairway Hotel London
מלון פיירוואי לונדון (Fairway Hotel London) ממוקם באזור (Camden) ונמצא מרחק הליכה קצרה אל הסיפרייה הבריטית. מדובר במלון שהוא מסורת משפחתית למעלה מ50 שנים.

Alhambra Hotel
מלון אלהמברה (Alhambra Hotel) ממוקם במרכזה של העיר לונדון באזור קמדן (Camden). במרחק 10 דקות הליכה תגיעו אל גן החיות של לונדון (London Zoo) ואל הסיפרייה הבריטית.

Marylebone Inn Hotel
מלון מרילבון אין (Marylebone Inn Hotel) ממוקם בלונדון באזור ווסטמיניסטר (Westminster) סמוך לאזור קמדן (Camden) התוסס והצבעוני. רינג'רס פארק (Regent’s Park) נמצא כחמש דקות הליכה מהמלון.

Mentone Hotel - B&B
מלון מנטון (Mentona Hotel) שוכן בבניין המיועד לשימור באזור קמדן (Camden) במחוז בלומסברי (Bloomsbury). המלון נמצא בסמוך למגוון אתרים במרחק הליכה כגון המוזיאון הבריטי (British Museum), תיאטראות ועוד.

Balmoral House Hotel
מלון באלמורל האוס (Balmoral House Hotel) ממוקמה בלבה של העיר לונדון. במרחק של פחות מעשר דקות הליכה תגיעו אל הייד פארק (Hyde Park), האנדרטה של ​​הליידי דיאנה וגני קנסינגטון.

Classic Hyde Park Hotel
מלון קלאסיק הייד פארק (Classic Hyde Park Hotel) נמצא במיקום מרכזי בעיר לונדון. במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מהמלון תגיעו אל הייד פארק (Hyde Park) ואל רחוב אוקספורד (Oxford Street).

Holiday Inn London Mayfair
מלון בעל דירוג ארבעה כוכבים, ממוקם בסמוך לגרין פארק, במרחק הליכה של 8-10 דקות תגיעו אל כיכר פיקדלי ורחוב ריג'נט.

Mermaid Suite Hotel
מלון בעל דירוג שלושה כוכבים, ממוקם בסמוך לרחוב אוקספורד ורחוב בונד - איזור אידיאלי לקניות.

הדרך לצמצם במחיר של מלונות בלונדון, היא לא ללון ממש על רחוב אוקספורד - שם המחירים יהיו גבוהים. אלא, שווה לבדוק באזורים שהם גם מרכזיים , ונגישים מאוד. למשל מלונות בחלק הדרומי של ווסטמינסטר, בלונדון סיטי או בחלק הדרומי של קמדן.

מלונות שלושה כוכבים במיקום טוב ובמחיר סביר:

ibis London Euston Station - St Pancras International
ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת London Euston, בחלקו הדרומי של קמדן. מרחק של 6 דקות הליכה מתחנת הטיוב Euston Square Station.

ibis London City - Shoreditch
ממוקם בלונדון סיטי, דקת הליכה מתחנת הטיוב Aldgate East Station.

Blandford Hotel
ממוקם בחלקו הדרומי של קמדן, 3 דקות הליכה מתחנת הטיוב Baker Street Station.

Sidney Hotel London-Victoria
ממוקם בחלקו הדרומי של ווסטמינסטר, ממוקם 6 דקות הליכה מתחנת הטיוב Victoria Station.




המלצות על מלונות לחופשה זולה בלונדון

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  • אשמח להמלצות עם מלון במחיר סביר וחדרים לא של 10 סמ
    • סמדר דרור: כמעט ולא קיים בלונדון הטוב יקר והזול בהתאם אלא אם תקחו מלון רחוק מהמרכז
    • Iris Kichka: מליה. אחלה מלון וחדרים גדולים. ממוקם ליד מדאם טוסו. אם עושים חברות ברשת שלהם גם מקבלים הנחה של- 200 דולר. הערת מערכת: לרשת יש גם דירות בלונדון ראו: Meliá White House Hotel Apartments
    • Hagit Boberman: Thistle Holborn מיקום מעולה ליד תחנת הולבורן וכמה דקות מתחנת טוטנהאם חדרים גדולים ארוחת בוקר
  • מגיעים באמצע מרץ ללונדון ועכשיו שלב חיפוש המלון – רוצים אזור מרכזי אבל התקציב קטן. באיזה רובע /אזור אתם ממליצים לחפש?
    תודה

    • Shimon Cohen:  איזור מרכז לונדון משתרע על פני שטח גדול .
      במרכז של המרכז , המלונות שנחשבים זולים, יקרים, ולפעמים לא שווים את מחירם ללילה. אני מתארח בדרך כלל באיזור הדרום מערבי של מרכז העיר, ברובע קנזינגטון וצ’לסי, שכונת ארל’ס קורט. יש משם טיוב להיתרו(תחנת תחתית מונגשת למזוודות ועגלות) ואפשר להגיע מהאזור הזה בקלות לכל נקודה במרכז העיר

טיפים והמלצות שעלו על מלונות זולים בלונדון בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו לונדון למטיילים-London for travelers:

מלון לא יקר במרכז לונדון יש המלצות?

  • אנחנו עכשיו בimperial יחסית זול, חדרים קטנים אך מספיקים לטעמי, מיקום מעולה. ממש מומלץ.
    • גם אני הייתי לפני חודש באימפריאל. חדרים קטנים טבל מספקים. מיקום מצויין.
  • President/
    • פרזידנט הייתי ונוסעת שוב בדצמבר
  • רשת z hotels רשת מעולה. 4 סניפים במרכז לונדון. פינוק אמיתי כולל בופה ערב מעולה עם גבינות , יין ופינוקים. חדרים קטנים אך מאדד מפנקים
  • Z hotel victoria. מיקום מדהים, מלון מפנק ומשתלם ביותר, חדרים מאד קטנים אך מפנקים מאד. בין 15 ל 20 כל יום יש בופה בלובי עם מיטב הגבינות, שתיה, אלכוהול ושאר פינוקים. תענוג צרוף.
  • Holiday Inn London Camden Lock 
  • Travelodge covent garden
  • The Hoxton Holborn
  • St Gilles London  מיקום מעולה!!! אם לא אוהבים חדר קטן.. ממליצה להזמין חדר דלאקס.
    Imperial london hotel, Myhotel bloomsbury ,Holiday inn Oxford Circus
  • Premier inn holborn



Booking.com