מלונות מומלצים בקו טאו ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בקו טאו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? ואיפה הכי כדאי ללון באזור?

3 מלונות מומלצים בקו טאו בתאילנד

Simple Life Resort Koh Tao

⭐⭐⭐
אתר הנופש סימפל לייף קו טאו (Simple Life Resort Koh Tao) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Thalassa – SHA Plus

⭐⭐⭐
מקום האירוח תאלאסה (Thalassa – SHA Plus) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Beach Club by Haadtien

⭐⭐⭐⭐
אתר הנופש ביץ’ קלאב הדטיין (Beach Club by Haadtien) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

מידע כללי על מלונות בקו טאו

קו טאו (Ko Tao) הוא אי קטן הנמצא 38 ק”מ צפונית לקופנגן במפרץ תאילנד. האי ידוע בעיקר בשל אתרי הצלילה שבו, המתאימים גם לצוללנים מתחילים. האי הקטן בגודל 21 קמ”ר עשיר בצמחייה ובמים צלולים עם שוניות אלמוגים יפהפיים. באופן כללי הוא מאופיין באותם נופים כמו אחיו הגדולים קופנגן וקוסמוי, רק שכאן האווירה הרבה יותר רגועה ומגיעים לכאן בעיקר מי שמחפשים שקט ורוגע מכל המסיבות.

קו טאו מציעה למבקרים בה מגוון מלונות במגוון דרגות הכוכבים, כאשר חלקו הדרומי של האי מתאים יותר ללינה עבור תרמילאים ובליינים המגיעים אל האי לכבוד אחת מהמסיבות המתרחשות באי בכל רגע נתון, וחלקו הצפוני מתאים יותר עבור מי שמחפש חופשה שלווה ורגועה עם נופים מקסימים ובתי מלון ברמה גבוהה ומפנקת.

ריכוז גבוה של מלונות נמצא בחוף באן האט סאי רי (Ban Hat Sai Ri), בו תוכלו למצוא מגוון אפשרויות לינה, החל מהוסטלים וכלה במלונות ארבעה-חמישה כוכבים.

בין המלונות המומלצים בקו טאו ניתן למנות את אתר הנופש סימפל לייף ריזורט קו טאו (Simple Life Resort Koh Tao), מקום האירוח תאלאסה (Thalassa) ואתר הנופש האד-טיאן ביץ’ קלאב (Beach Club by Haadtien).




המלצות על מלונות בקו טאו בתאילנד

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com