מלונות מומלצים באזור מונפרנאס ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור מונפרנאס בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים באזור מונפרנאס בפריז

Hôtel Aiglon

⭐⭐⭐⭐
מלון איגילון (Hôtel Aiglon) – ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Arcadie Montparnasse

⭐⭐⭐
מלון ארקאדי מונפארנאס (Arcadie Montparnasse) נמצא במרכז פריז, סמוך לכיכר מונפארנאס, בצפון הרובע ה14. המלון קרוב להמון מסעדות, בתי קפה ושלל חנויות הנמצאות בכיכר מונפארנאס וברחובות מסביב. למידע נוסף…

Hôtel Odessa Montparnasse

⭐⭐
מלון אודסה מונפרנאס (Hôtel Odessa Montparnasse) – שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה בפריז במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור מונפרנאס ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור מונפרנאס

רובע מונפרנאס (Montparnasse) נמצא בגדה השמאלית של פריז, בגבולות הרובע הארבעה-עשר ודרומית לרובע הלטיני. הרובע נקרא כך על ידי סטודנטים שהתגוררו בו במאה ה-17 במטרה לציין את תל העפר הקטן עליו היו נושאים באותה תקופה נאומים ושירים שכונה “הר פארנסוס”, מקום מושבן של המוזות במיתולוגיה היוונית.
מונפרנאס נעשה לפופולרי בתקופת התערוכה העולמית של פריז ב-1889 ועם הדעיכה בזוהר שבמגורים במונמרטר. מונפרנאס הציע מגורים זולים ועממיים יותר, והזמין אליו את מיטב האינטלקטואליים, אנשי הרוח והאמנות של אותה התקופה.
הלינה באזור המונפרנאס אומנם פחות פופולארית בהשוואה ללינה באזורים מרכזיים יותר של פריז, אך כדאי לשקול אותה בחיוב, בעיקר בשל השילוב של המחיר הזול יחסית, הנגישות והקרבה לאזורים מרכזיים אחרים (מומלץ למצוא מלון בקרבה לאחת מחמש תחנות המטרו הפזורות באזור, המאפשרות להגיע לכל נקודה בעיר) כמו פינות חמד ובתי קפה היסטוריים שמשמרים את תקופת הזוהר של המקום כאזור מגורים של האינטלקטואליים והאמנים בפריז.
המלונות באזור זה מציעים בעיקר רמת אירוח פשוטה ופונקציונאלית, מיועדים עבור מי שמחפש מקום לישון עם נגישות לטיול נוח בעיר ללא פינוקים מיותרים ומוכן להתרחק מהאזורים התיירותיים.
רמת הביטחות במונפרנס היא טובה ברוב החלקים שלה.
האזורים המומלצים ללינה במונפרנס הם מלונות ליד שדרות מונפרנס שמספקים גם נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית וגם קרבה לבתי קפה חנויות ומסעדות רבות. ומלונות ודירות באזור הצפון מזרחי של המונפרנס במרחק הליכה מגני לוקסמבורג הנפלאים והיפים. והרובע הלטני

היתרונות של הלינה באזור זה הם:

  • מחירים טובים. אזור זה מיועד למי שמחפש מלונות זולים יחסית בפריז.
  • נגישות רבה למרכז העיר.
  • אזור עם הרבה מסעדות ובתי קפה מקומיים ופחות תיירותיים המספקים חוויה יותר אותנטית.

​החסרונות של הלינה באזור זה הם:




המלצות על מלונות באזור מונפרנאס בפריז



Booking.com