מלונות מומלצים באזור האיגואסטורטס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באיגואסטורטס שבפירנאים: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 דירות ומלונות מומלצים באזור האיגואסטורטס

Hotel Saurat

⭐⭐⭐
מלון סאווראט (Hotel Saurat) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Rantiner

⭐⭐
מלון ראנטינר (Hotel Rantiner) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Els Encantats Hotel

⭐⭐⭐
מלון אלס אנקאנטאטס (Els Encantats Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel L’Aüt


מלון ל’אוט (Hotel L’Aüt) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Arties Luxury Apartments con jardin

⭐⭐⭐⭐
ארטיאס לאקז’רי אפרטמנטס (Arties Luxury Apartments con jardin) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

אזור האיגואסטורטס הוא אחד מאזורי הלינה האהובים בפירנאים ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

מידע כללי על מלונות באזור האיגואסטורטס

איגואסטורטס‏ (Aigüestortes) היא שמורה לאומית הממוקמת בפירנאים של קטלוניה. שמורה לאומית זו היא השמורה הלאומית היחידה בקטלוניה ואחת משתי השמורות הלאומיות היחידות (יחד עם שמורת אורדסה והר הפרדידו Ordesa Monte Perdido) בשרשרת הפירינאית. היא אחת מ-11 השמורות הלאומיות בכל רחבי ספרד.
בתוך השמורה ובראשי הפסגות המקיפות אותה ישנן מספר בקתות ברמות שונות אשר נועדו לארח תיירים המעוניינים במקום לינה נוח בזמן חופשת סקי, טיולי טרקים או כחווית לינה בשמורה היפה.

למי שרוצה ללון במלונות יותר “בורגניים” – ישנם מלונות רבים בעיירות הסמוכות והקרובות למקום כדוגמת סורט, אספוט והעיירות של עמק בוי, כמו כן במרבית המלונות אין בעיה של חנייה (ראה השכרת רכב בפירנאים והשכרת רכב בספרד).




המלצות על דירות ומלונות באזור האיגואסטורטס



Booking.com