מלונות מומלצים באזור ג’ודקה ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור ג'ודקה בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 דירות ומלונות מומלצים באזור ג’ודקה בונציה

Hilton Molino Stucky Venice

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון הילטון מולינו סטוקי ונציה (Hilton Molino Stucky Venice) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ai Cavalieri di Venezia

⭐⭐⭐⭐
מלון איי קוואליירי די ונציה (Hotel Ai Cavalieri di Venezia) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Giudecca Venezia

⭐⭐⭐
מלון ג’ודקה ונציה (Hotel Giudecca Venezia) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Al Redentore Di Venezia

מלון דירות אל רדנטורה די ונציה (Al Redentore Di Venezia) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בונציה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור ג’ודקה במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור ג’ודקה ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ג׳ודקה (Giudecca) הינו אי הנפרד לחלוטין מונציה (גאוגרפית, למידע נוסף על גאוגרפיה של ונציה) אך עדיין נחשב לחלק מהעיר, ולמעשה הינו חלק מרובע דורסודורו (Dorsoduro). האי נחשב לאזור השקט והרגוע של העיר ולכן מתאים למי שמעוניין בחופשה בקצב קצת יותר איטי ושליו, במיוחד בחודשים פברואר-מרץ, אז מתקיים פסטיבל המסכות של ונציה והעיר כולה תוססת – כאן ניכר השקט והשלווה.

בג׳ודקה פועלים כיום כ-50 בתי מלון, כאשר ברוב המקרים מדובר במקומות אירוח פשוטים ללא דירוג כוכבים. בג׳ודקה תמצאו מגוון רחב של בתי מלון על קו החוף, לצד ריכוז מלונות גבוה בסמוך לכנסיית סאנטיסימו רדנטורה (Chiesa del Santissimo Redentore) הנחשבת לאחד מסמלי האי.

בין המלונות המומלצים באיזור ג׳ודקה ניתן למנות מלונות בדירוג של חמישה כוכבים כמו מלון הילטון מולינו סטוקי וניס (Hilton Molino Stucky Venice) ומלון באואר פלדיו (Bauer Palladio Hotel & Spa), מלונות בדירוג של שלושה כוכבים כמו מלון ג’ודקה ונציה (Hotel Giudecca Venezia)ודירות אירוח מקסימות כמו מלון הדירות אל רדנטורה די ונציה (Al Redentore Di Venezia).

המלצות על דירות ומלונות באזור ג’ודקה בונציה

  • זהו איזור מומלץ ללינה עבור מי שמגיע לחופשה שקטה, ואינו מעוניין בהמולה של העיר.
  • מומלץ לבחור מלון הממוקם בחלקו הצפוני של האי, זאת אומרת – ברצועת החוף המשקיפה על ונציה ולא ברצועה הדרומית הפונה ללגונת ונציה. זאת כדי שתהיו קרובים ככל הניתן לאחת מתחנות העגינה של סירת האוטובוס (למידע נוסף על סירת האוטובוס בונציה) ותוכלו להגיע למרכז העיר בקלות.
  • זהו איזור מומלץ ללינה עבור מי שמטיילים עם ילדים מכיוון ועלויות הלינה פה נמוכות יותר מאשר מרכז העיר, וכאשר מדובר ב4-5 נפשות – כל חיסכון הוא משמעותי. כמו כן, יש באיזור זה ריכוז גבוה של דירות אירוח המתאימות במיוחד למשפחות (למידע נוסף על ונציה עם ילדים ומלונות למשפחות בונציה).
  • האיזור מתאים גם לדתיים ולשומרי מסורת מכיוון ומציע מגוון רחב של דירות אירוח הכוללות לרוב מטבח מאובזר, מה שמקל על נושא הארוחות והכשרות (למידע נוסף על דתיים ושומרי מסורת בונציה, ומלונות לדתיים ושומרי מסורת בונציה).
  • שימו לב כי זהו אינו איזור המומלץ למי שמגיע עם רכב לעיר ו/או מעוניין להיות נגיש לתחנות התחבורה הציבורית המגיעים אל העיר, מכיוון ומדובר באי, ודרך התחבורה היחידה להגיע אליו היא באמצעות סירת האוטובוס ואפורטו (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • זהו איזור אידיאלי למי שמעוניין לחסוך בהוצאות הלינה, אך יש לקחת בחשבון כי בכדי להגיע למרכז העיר אתם מחוייבים להתנייד באמצעות סירת האוטובוס ואפורטו, מה שעלול לייקר את השהות ולכן מומלץ לבחור הצעה זולה ומשתלמת במיוחד (למידע נוסף על ונציה בחינם ומלונות לחופשה זולה בונציה).



Booking.com