מלונות מומלצים ליד פלאזה מאיור

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פלאזה מאיור במדריד: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד פלאזה מאיור

Room Mate Mario

הרום מייט מאריו ממוקם במרכז מדריד, סמוך לכל אתרי מדריד המרכזיים. במלון הזול ארוחת בוקר המוגשת עד 12, קבלה הפתוחה 24 שעות וחדרים בעיצוב… למידע נוסף…

Preciados

⭐⭐⭐⭐
מלון פרסיאודוס הוא מלון 4 כוכבים מהודר במיוחד. עיצוב בטוב טעם, חדרים מרווחים וצוות איכותי ומתחשב הם רק חלק מהשירותים שמלון זה מציע ל… למידע נוסף…

Apartamentos Madrid Huertas

מלון הדירות מדריד הוארטאס ממוקם ממש ליד כל אתרי מדריד המרכזיים. המלון מציע דירות בגדלים משתנים, ובמחירים נוחים. הדירות מרוהטות בקפידה… למידע נוסף…

Petit Palace Mayor Plaza

⭐⭐⭐⭐
מלון פטיט פאלאס מאיור פלאזה (Petit Palace Mayor Plaza) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. בסמוך למלון ניתן למצוא את פלאזה מאיור (Plaza Mayor)… למידע נוסף…

Francisco I

מלון פרנסיסקו הראשון (Francisco I) הוא אחד מהמלונות המרכזים והזולים של העיר מדריד. המלון שוכן במרחק של 250 מטרים מפלאזה מאיור (Plaza Mayor) ומ… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור פלאזה מאיור הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה במדריד ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ליד פלאזה מאיור

הפלאזה מאיור(Plaza Mayor) היא כיכר מקומרת במרכז מדריד אשר מהווה יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד. הכיכר המלבנית הסימטרית בנויה בארכיטקטורה אחידה והחליפה את שמה כמה פעמים במהלך ההיסטוריה (נקראה גם כיכר הרפובליקה, כיכר הפרברים).
אזור כיכר מאיור מומלץ ופופולארי מאוד ללינה על ידי תיירים שאוהבים ללון במרכז העניינים, בגלל היותו האתר המרכזי של העיר העתיקה של מדריד. הכיכר קרובה מאוד לפוארטה דל סול ולתחנת הרכבת התחתית והרכבת עילית שבה מציעה קישורי תחבורה לכל רחבי העיר מדריד.

בגלל הביקוש הרב והעובדה שאין הרבה מלונות באזור זה – מחירי המלונות הסמוכים לכיכר יקרים יחסית למלונות במדריד.

אזור הכיכר הוא אזור בילויים וקניות תוסס, במרחק הליכה מגראן ויה וממשולש האמנות. אתרים נוספים בקרבת הכיכר (מרחק הליכה) כוללים גם את הארמון המלכותי ושוק האוכל סאן מיגל.

באזור הכיכר ישנו ריכוז גבוהה של מלונות בכל הרמות, ממלונות פשוטים כמו אכסניית דה האט (The Hat Madrid), מלונות שלושה כוכבים, למשל מלון פלאזה מאיור (Hotel Plaza Mayor), לצד מלונות יוקרתיים למשל מלון ארבעה כוכבים פטיט פאלאס מאיור פלאזה (Petit Palace Mayor Plaza).




המלצות למחפשים מלון באזור

  • המלונות באזור יקרים יחסית לעיר מדריד. כדאי להיות מוכנים לכך. לכן אנו פחות ממליצים על אזור זה למשפחות למשל (ראה מלונות למשפחות במדריד) ולמי שמחפש לינה זולה בעיר.
  • המלונות באזור מאוד קשים להגעה עם רכב פרטי. לרובם אין חניה ואילו שמחזיקים חניה פרטית או נמצאים ליד תחנה ציבורית דורשים תוספת יקרה לחניית הרכבים. לכן האזור אינו מתאים למי שמגיע עם רכב שכור (למידע נוסף על השכרת רכב, ראה השכרת רכב במדריד והשכרת רכב בספרד). למי שמיגע עם רכב מומלץ לחפש מקומות אחרים ללינה בהם יש אפשרות למצוא חניה בחינם או בתשלום סביר ראה עוד תחת מלונות עם חניה במדריד.
  • לחופשות בתקופת הקיץ, סופי שבוע וחגים מקומיים – רצוי להזמין חדרים במלון מוקדם ולא לחכות לרגע האחרון. בזמנים אחרים – אפשר להמתין לרגע האחרון ואולי אף ליהנות מהצעות מחיר טובות.
  • חלק מהמלונות באזור אינם מותאים לתיירים עם מגבלות נגישות (בעיקר בגלל שלחלקם אי אפשר להגיע עם מונית לפתח המלון) שימו לכך לב. מומלץ לקרוא עוד על הנושא תחת מלונות למוגבלי תנועה במדריד.
  • אזור זה יכול להיות רועש מאוד במיוחד בקיץ. מי שמגיע לעיר והדבר מפריע לו רצוי לבדוק שהמלונות כוללים חלונות אטומים לרעשים ואולי אף לחפש מלונות מרכזיים באזורים שקטים יותר (למשל מלונות באזור הפראדו).
  • אזור זה מאופיין באזור בניה צפופה ובחלק לא מבוטל של מלונות התיירים באזור החדרים קטנים. למשפחות המחפשות דירות מרווחות אנו ממליצים להתרחק מעט מאזור זה, ולכל מי שמחפש מלון באזור לבדוק היטב את גודל החדרים לפני הזמנה.



Booking.com