מלונות מומלצים לחופשה רומנטית במדריד

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לזוגות למצוא את המלון הרומנטי ביותר במדריד: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ? ואיך להתפנק במחיר שפוי?

7 מלונות מומלצים לחופשה רומנטית במדריד

Preciados

⭐⭐⭐⭐
מלון הוטל פרסיאדוס (Preciados) ממוקם בלב מדריד, במרחק 5 דקות הליכה מכיכר הפוארטה דל סול וכיכר אספניה. מהווה נקודת מוצא מושלמת בזמן… למידע נוסף…

Catalonia Plaza Mayor

⭐⭐⭐⭐
מלון קטלוניה פלאזה מאיור (Catalonia Plaza Mayor) המסוגנן ממוקם בחלק מרכזי של העיר מדריד (Madrid). הוא מלון פופולארי ואהוב ונחשב לאחד… למידע נוסף…

Catalonia Atocha

⭐⭐⭐⭐
מלון קטלוניה אטוצ’ה (Catalonia Atocha) הינו מלון אהוב ופופולארי ואחד ממלונות הארבעה כוכבים המומלצים של מדריד. המלון נמצא במרחק של כ-600… למידע נוסף…

Petit Palace Lealtad Plaza

⭐⭐⭐⭐
מלון פטיט פאלאס לילטאד פלאזה (Petit Palace Lealtad Plaza) הינו מלון בדרגת ארבעה כוכבים הנמצא ברובע רטירו שבמדריד סמוך לפארק דל בואן רטירו… למידע נוסף…

Westin Palace Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ווסטין פאלאס (Westin Palace Hotel) הינו מלון מפואר בדירוג חמישה כוכבים הממוקם בלב ליבה של מדריד הוא מהמלונות האהובים והמומצלים של העיר… למידע נוסף…

Urban Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אורבן (Urban Hotel) הוא מלון בוטיק בןחמישה כוכבים מהמומלצים שבמלונות מדריד. ייחודו של מלון זה הוא שהוא כולל גם את המוזיאון המצרי ותערוכה קבועה… למידע נוסף…

Gran Melia Fenix

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גראן מליה פניקס (Gran Melia Fenix) הינו מלון בדרגת חמישה כוכבים השוכן ברובע סלמנקה (Slamanca), סמוך לפלאזה דה קולון… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

עם סיומו של החורף תיירים רבים מכל העולם מגיעים לחופשה במדריד וכתוצאה מכך הביקוש ללינה גבוה, והוא ילך ויעלה ככל שנתקרב אל הקיץ - אז יגיע לשיאו. כדי להבטיח מקום לינה שמתאים לכם - גם מבחינת הרמה שלו וגם מבחינת המיקום שלו - כדאי מאוד לבצע הזמנה מראש, במיוחד בעבור סופי שבוע ובסוף מרץ - אז חל הפסחא השנה. הזמנה מראש תאפשר לכם לבחור מתוך מגוון רב יותר של מלונות לפני שהמקומות הפופולאריים ביותר מתמלאים. אפשר לבצע הזמנה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות אבל גם להיות בטוחים ששמור לכם מקום אשר מתאים למה שאתם מחפשים. בנוסף, אם תרצו ללון במלון ברמה גבוהה יותר ממה שאתם בדרך כלל לוקחים כדאי לבדוק האם יש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות לחופשה רומנטית במדריד

זוג המגיע למדריד, ועל אחת כמה וכמה לחופשת ירח דבש או לציון מאורע חגיגי אחר, ירצה בוודאי שהשהות שלו תהיה במלון מפנק ככל האפשר. ניתן למצוא מאות מלונות במדריד: רוב המלונות מסורתיים ובסיסיים באופן יחסי, אם כי זוגות המחפשים מלונות מפוארים יותר יוכלו למצוא גם אותם בבירת ספרד. כמובן שהחוויה הרומנטית לא מורכבת רק מבית המלון (כתבנו על כך רבות בעמוד חופשה רומנטית במדריד) אך זהו ללא ספק אחד המרכיבים החשובים ביותר בחוויה הכוללת.
אנחנו ממליצים לשים לב למיקום המלון לא פחות מאשר הרמה שלו. רוב התיירים בוחרים במלון במרכז העיר, שלא חייב להיות ממוקם בעיר העתיקה היקרה יותר: מנסיוננו, אזורים דוגמת הגראן ויה, הפראדו או כיכר אספניה מתאימים לצרכים של מרבית התיירים הישראלים במדריד.
אופציה אחרת שקוסמת ללא מעט זוגות היא השכרה של דירות במדריד, לפרקי זמן קצרים כמובן. דירות אלה מציעות לרוב מספר חדרים ומטבח מאובזר, בו ניתן להכין ארוחות באופן עצמאי – פתרון מתבקש, אגב, בקרב זוגות המגדירים עצמם כשומרי מסורת וכשרות (ראו גם מלונות לדתיים ולשומרי מסורת במדריד). דירות אירוח במדריד פזורות לכל אורכה, כולל במקומות התיירותיים המבוקשים, כשיתרון משמעותי הוא שלרוב מחיר דירה נמוך ממחיר מלון.

המלצות כלליות:

  • ודאו שהחדר שלכם כולל מיטה זוגית (נקרא חדר זוגי) ולא מיטות נפרדות (חדר טווין).
  • מבקרים בעיר לרגל ירח דבש / יום נישואין – הודיעו למלון מראש – במלונות היותר יקרים אתם עשויים לקבל פינוקים קטנים על חשבון המלון (שמפניה או שוקולד איכותי)
  • שאתם מזמינים מלון קטן יותר ופחות מפואר (מלונות שלושה ושני כוכבים) מומלץ לבדוק בתגובות של אורחי המלון שאין מעבר של רעש בין החדרים – זה יכול מאוד לפגוע בפרטיות שלכם.
  • מומלץ לקרוא טיפים נוספים על מלונות רומנטיים באתרhttps://www.romantichotels.co.il/

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות לחופשה רומנטית במדריד

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Petit Palace Puerta del Sol: מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם ממש בסמוך לפלאזה פוארטה דל סול, 8 דקות הליכה מהארמון המלכותי, 6 דקות מרחוב גראן ויה.

Petit Palace Chueca: מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים, ממוקם על הגראן ויה, סמוך לתחנת המטרו Gran Vía, מרחק 5 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול, סמוך שכונת צ'ואקה (Chueca) הצבעונית והשמחה.

Casón del tormes (להזמנה באתר Booking) -מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק שתי דקות הליכה מכיכר ספרד ומהגראן ויה, 8 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד, 11 דקות מקתדרלת אלמודנה ומפלאזה מאיור ו-12 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול.

Exe Suites 33:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מהגראן ויה, שתי דקות הליכה מכיכר ספרד, 10 דקות הליכה מהארמון המלכותי ו-11 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול.

Best Western Hotel Los Condes:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מהגראן ויה, 8 דקות הליכה מכיכר ספרד, 10 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול ומפלאזה מאיור ו-12 דקות הליכה מהארמון המלכותי.

Hotel Negresco Gran Via:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור הפראדו. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מהגראן ויה, 4 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול, 7 דקות הליכה מפלאזה מאיור, 13 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד  ו-20 דקות הליכה ממוזיאון הפראדו.

Petit Palace Preciados:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול, 3 דקות הליכה מהגראן ויה, 6 דקות הליכה מפלאזה מאיור, 8 דקות הליכה משוק סן מיגל ו-12 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Hotel Indigo Madrid - Gran Via: מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, ממוקם בסמוך לגראן ויה, דקת הליכה מתחנת המטרו Santo Domingo, מרחק 8 דקות הליכה מפלאזה אספניה, ו-6 דקות מהארמון המלכותי. פלאזה פוארטה דל סול נמצאת במרחק 8 דקות הליכה.
NH madrid ribera del manzanares -  מלון ארבעה כוכבים. ממוקם במרכז מדריד - אך לא ברחובות המרכזיים נהנה משקט ואיכות לינה גבוהות - רשת NH היא רשת שניתן לסמוך עליה בעניים עצומות.
Catalonia Puerta del Sol: המלון ממוקם באזור הפראדו. הוא נמצא במרחק 5 דקות הליכה מפלאזה מאיור, 6 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול, 8 דקות הליכה משוק סן מיגל ורבע שעה הליכה ממוזיאון הפראדו.
Hotel Mayorazgo: המלון ממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא ממש בסמוך לגראן ויה, במרחק ארבע דקות הליכה מכיכר ספרד, 10 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד ו-13 דקות הליכה מקתדרלה אלמודנה.
Petit Palace Posada del Peine: מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מפלאזה מאיור, 4 דקות הליכה משוק סן מיגל, 7 דקות הליכה מהגראן ויה ו-9 דקות הליכה מקתדרלת אלמודנה ומהארמון המלכותי.

Lusso Infantas: מלון 4 כוכבים מצוין שנמצא ממש על הגראן ויה של מדריד, קרוב להכל וקל להגעה והתניידות. אם את חוששת מרעש החלונות אטומים ויש מיזוג.

Hotel Opera: מלון זה הוא לדעתי מהמומלצים של מדריד ולמרות שהארוחה בו פחות פנסית ואולי גם מבחינת פסילטיז הוא פחות מהקודמים הוא נמצא באזור הרבה יותר נעים, שקט ומרכזי של העיר (מדהים מה ש500 מ' יכולים לעשות).

מלונות נוספים: קטלוניה פלאזה מאיור | CATALONIA PLAZA MAYOR , פטיט פאלאס לילטאד פלאזה | PETIT PALACE LEALTAD PLAZA, מלון ווסטין פאלאס – מדריד | WESTIN PALACE HOTEL.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Hotel Villa Real- מדובר במלון בעל דירוג של חמישה כוכבים הממקום באזור הפראדו. המלון נמצא במרחק 7 דקות הליכה ממוזיאון הפראדו וגם מפלאזה פוארטה דל סול, 10 דקות הליכה מהגראן ויה ו-13 דקות הליכה מפארק דל בואן רטירו.
Westin Palace Hotel- לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה.

המלונות המומלצים ללינה לזוג מבוגר במדריד הינם:

Petit Palace Plaza España
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים, הנמצא בסמוך לגראן ויה, אבל לא ממש על הרחוב - כך שהרחוב בו נמצא המלון פחות סואן. המלון נמצא במרחק 6 דקות הליכה מכיכר ספרד, ועשר דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדרידפלאזה מאיור ושוק סן מיגל הסמוך לכיכר.

Petit Palace Plaza Mayor
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הנמצא בסמוך לפלאזה מאיור ושוק סן מיגל. כמו כן, המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול, 6 דקות הליכה מקתדרלת אלמונדה והארמון המלכותי של מדריד ו-8 דקות הליכה מהגראן ויה.

Soho Boutique Opera
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים המוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק 2 דקות הליכה מהגראן ויה, 6 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול ומפלאזה מאיור ו-8 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד.

Hotel Negresco Gran Via:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור הפראדו. המלון נמצא במרחק דקת הליכה מהגראן ויה, 4 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול, 7 דקות הליכה מפלאזה מאיור, 13 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד  ו-20 דקות הליכה ממוזיאון הפראדו.

Room Mate Laura: מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק 3 דקות הליכה מהגראן ויה, 5 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול ומפלאזה מאיור, 8 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד, 9 דקות הליכה מכיכר ספרד ו-10 דקות הליכה מקתדרלת אלמונדה.

Hotel Opera:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים הממוקם באזור העיר העתיקה של מדריד. המלון נמצא במרחק 4 דרות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד, הגראן ויה, 6 דקות הליכה מפלאזה מאיור ומשוק סן מיגל ו-7 דקות הליכה מקתדרלת אלמונדה ומפלאזה פוארטה דל סול.

Catalonia Gran Via:
מדובר במלון ברמה גבוהה יחסית שיש לנו עליו כבר סדרה של ביקורות טובות. זהו לא מלון זול וזה מסוג המלונות במדריד שמומלץ לקחת בעיקר בחורף כיוון שבקיץ מחירם קופץ. המיקום שלו גם כן טוב, על הגראן ויה בחלק של אזור הפראדו. זה אזור שהוא תיירותי, אבל בעל אופי יוקרתי.

המקומות לינה המומלצים על ידנו הינם:
Friendly Rentals Olavide- מלון דירות שנמצא באזור בו מקומות כשרים, במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת בית יעקב, 12 דקות הליכה ממוזיאון סורלה ובמרחק ארבע עד חמש דקות הליכה משתי תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים באמצעותם ניתן להגיע לאתרים התיירותים שבעיר העתיקה. בדירות יש גם מטבח מאובזר שבו מקרר, מיקרוגל, מדיח כלים, מטבח, פינת אוכל, קומקום חשמלי, כלי מטבח, תנור, כיריים, טוסטר ומכונת קפה.

Apartamento Chamberí- דירת אירוח בעלת חדר שינה אחד, כוללת מיזוג אויר, מטבח ובו מקרר, מיקרוגל, תנור, טוסטר, מכונת קפה ושולחן אוכל. הדירה ממוקמת במרחק 4 דקות מבית הכנסת.

Madrid Downtown Chamberi- דירת אירוח בעלת שלושה חדרי שינה ומבטח מאובזר שנמצאת במרחק של 4 דקות הליכה מבית הכנסת.

Hotel Trafalgar- מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. נמצא באזור בו מקומות כשרים, במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת בית יעקב ובמרחק 4 דקות הליכה משתי תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים באמצעותם ניתן להגיע לאתרים התיירותים שבעיר העתיקה. המפתח לחדרים במלון הוא מפתח רגיל ויש מדרגות נגישות כך שניתן גם לשמור את השבת כראוי.

Agora Juan de Austria:
מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים. נמצא באזור בו מקומות כשרים, במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת בית יעקב, ובין 5 ל-8 דקות הליכה משתי תחנות מטרו בהן עוברים קווים שונים באמצעותם ניתן להגיע לאתרים התיירותים שבעיר העתיקה.

Apartamento Trafalgar  אופציה זולה, כוללת חדר שינה זוגי וחדר משפחתי אחד. מיקום כחמש דקות מבית הכנסת ורבע שעה מהגראן ויה ומרכז העיר. דירה נוחה מאוד, מאובזרת היטב ויחסית גדולה (אך בלי הרבה חדרים).

Palafox Central Suites  המיקום דומה כמו דירת טרפלגר, אך מדובר בדירה עם שני חדרי שינה, מאובזרת יותר ויותר נוחה ומנוהלת על ידי מלון דירות מסודר (לכן גם ישם כמה אוצפציות שונות לרמות של דירה).

Spain Select San Joaquin Apartments  אופציה זו יותר קרובה למרכז, 5 דקות הליכה מהגראן ויה. ולכן יותר רחוקה מבית הכנסת כ15 דקות הליכה. מאובזרת. טובה וזולה.

המקומות המומלצים על ידנו הינם:
Hostal Jerez- מלון קטן ברמה של שלושה כוכבים במרכז הגראן ויה. נוח מאוד פונקציונאלי וכולל חדרים המאפשרים עישון.

Jc Rooms Puerta Del Sol- מלון שלושה כוכבים מאוד מרכזי ממש ליד כיכר דל סול, לכן הוא טיפה יקר. יש לו חדרים שמאפשרים עישון.

Hotel Liabeny- מלון ארבעה כוכבים מעולה שיש בו חדרים המאפשרים עישון.




המלצות על מלונות לחופשה רומנטית במדריד

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון NH Collection Madrid Paseo del Prado (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), דירות Apartamentos Madrid Huertas (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן), דירות Luxury Suites (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון הדירות Apartosuites Jardines de Sabatini (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com