מלונות ודירות מומלצים למשפחות במדריד

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על מלונות למשפחות במדריד - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים במדריד.

7 דירות ומלונות מומלצים למשפחות במדריד

Bob W Arte

אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות במדריד, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, מטבח ומעלית. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות באזור רסטרו – ויסנטה קלדרון שנמצא מדרום למרכז התיירותי של העיר. לינה באזור זה מתאימה למי שמעוניין במקום לינה נוח ונגיש עם תחבורה ציבורית לאתרים ולאזורים המרכזיים של העיר. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

CoolRooms Palacio de Atocha

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה במדריד בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא בעיר העתיקה של מדריד, בה נמצאים מרבית האתרים המרכזיים של העיר, לינה באזור זה פופולארית מאוד. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Ayala 63 – THE ARC COLLECTION

מבין מקומות הלינה במדריד, מקום זה מתאים למשפחות מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו בין השאר חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות באזור גויה שנמצא מצפון לפארק רטירו, אזו רמעט מרוחק מהמרכז התיירותי אבל נגיש. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Palacio Tirso de Molina – THE ARC COLLECTION

אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות במדריד, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות בעיר העתיקה של מדריד, בה נמצאים מרבית האתרים המרכזיים של העיר, לינה באזור זה פופולארית מאוד. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Morar Apartments Malasaña

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות למדריד מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומטבח. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות באזור מלסניה מצפון לגראן ויה. לינה באזור זה מתאימה למי שמעוניין להוזיל את עלות הלינה ומוכן להתרחק מעט מהמרכז התיירותי של העיר בעבור זה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

CoolRooms Palacio de Atocha

⭐⭐⭐⭐
מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. המלון נמצא בעיר העתיקה של מדריד, בה נמצאים מרבית האתרים המרכזיים של העיר, לינה באזור זה פופולארית מאודbrbrתיאור brלקריאה נוספת. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא מתאימה למגיעים עם רכב מאחר ומציעה לאורחיה חניה. למידע נוסף לחצו כאן.

Arenal Suites Gran Vía

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות למדריד מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות בסמוך לרחוב גראן ויה המרכזי, לינה באזור זה הינה מהפופולאריות והמבוקשות במדריד. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

האביב נמצא בתחילתו במדריד והביקוש למקומות לינה הולך ועולה ככל שנתקדם במהלך החודש, ויגיע לשיא החודש בשבוע האחרון אז חל חג הפסחא. אנו ממליצים לשריין מקום לינה מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע לקראת סוף החודש - זאת כדי למצוא מקום שמתאים למה שאתם מחפשים למשפחה שלכם. חלק מהמשפחות התחילו כבר להזמין את המלונות לחופשת הפסח, שכן מאחר והוא יוצא מאוחר השנה והביקוש ללינה רק ימשיך לעלות. אנו ממליצים להזמין מראש מקומות בקישור הזה באחד המקומות המציעים ביטול בחינם - ככה שתוכלו להיות בראש שקט מצד אחד ולשמור על גמישות מצד שני. בנוסף, מאחר והלינה יכולה להיות הוצאה לא קטנה כדאי לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטים עבורכם כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות למשפחות במדריד

מבין הדירות המתאימות למשפחות במדריד אנו ממליצים להסתכל על מלון דירות ארבעה כוכבים nQn Aparts and Suites Madrid המתאים למשפחות עד 5 נפשות, דירת ארבעה כוכבים Oboe Madrid Santa Ana המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון דירות ארבעה כוכבים MH Apartments Central Madrid המתאים למשפחות עד 6 נפשות, דירות שלושה כוכבים TX Matadero המתאים למשפחות עד 4 נפשות ודירות ארבעה כוכבים Mola Suites המתאים למשפחות עד 12 נפשות.

Rafaelhoteles Atocha-
מדובר במלון ברמה גבוהה יחסית ולמרות זאת מחירו סביר (בחורף אפשר לומר זול למלון ברמה זו).מבחינת אבזור וחדרים הוא כאמור מעל לממוצע שהתייר מחפש, והחדרים יחסית מרווחים. מבחינת מיקום, הוא נמצא במקום נגיש למרכז ולכל מקום בעזרת תחבורה ציבורית, מצד שני, מלבד אתרים כמו פארק רטירו ומוזיאון ריינה סופיה, הוא יחסית רחוק מהמרכז התיירותי של מדריד (לא מרחק הליכה).אנו ממליצים על מלון זה למשפחות או לתיירים שמוכנים להתרחק מעט במרכז התיירותי ולהידרש לנסיעה קצרה במטרו בתחילת ובסיום יום הטיול ולזכות בלינה זולה יחסית לתמורה שהם מקבלים (הכל בהשוואה למלונות המרכזיים יותר כמובן). תיירים אחרים שמלון זה יהיה להם נוח, הם תיירים הנמצאים יום או יומיים בעיר, ומעדיפים ללון במרחק הליכה מתחנת הרכבת של העיר.

Apartamento Trafalgar  אופציה זולה, כוללת חדר שינה אחד ואחד משפחתי אחד. מיקום כחמש דקות מבית הכנסת ורבע שעה מהגראן ויה ומרכז העיר. דירה נוחה מאוד, מאובזרת היטב ויחסית גדולה (אך בלי הרבה חדרים).

אופציה יותר על רמה ובמחיר גבוה יותר היא: Palafox Central Suites המיקום דומה כמו דירת טרפלגר, אך מדובר בדירה עם שני חדרי שינה, מאובזרת יותר ויותר נוחה ומנוהלת על ידי מלון דירות מסודר (לכן גם ישם לכם כמה אוצפציות שונות לרמות של דירה).

האופציה הכי מומלצת היא Spain Select San Joaquin Apartments  אופציה זו יותר קרובה למרכז, 5 דקות הליכה מהגראן ויה. ולכן יותר רחוקה מבית הכנסת כ15 דקות הליכה. מאובזרת. טובה וזולה. אופציה נוספת, פחות או יותר באותו מקום – אך מבחינת תמורה למחיר פחות טובה היא Home Art Apartments.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב במדריד או להגיע למדריד עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון ארבעה כוכבים CoolRooms Palacio de Atocha (חניה פרטית במיקום סמוך במחיר של 32€ לכל יום), דירות ארבעה כוכבים Palacio Tirso de Molina - THE ARC COLLECTION , דירות ארבעה כוכבים Ayala 63 - THE ARC COLLECTION ודירות שלושה כוכבים Bob W Arte (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים) ודירות ארבעה כוכבים Morar Apartments Malasaña (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 26€ לכל יום).

כאשר משפחות מגיעות למדריד עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון CoolRooms Palacio de Atocha המתאים למשפחות עד 4 נפשות, דירות Palacio Tirso de Molina - THE ARC COLLECTION המתאים למשפחות עד 5 נפשות, דירות Ayala 63 - THE ARC COLLECTION המתאים למשפחות עד 4 נפשות ודירות Morar Apartments Malasaña ומלון Barceló Imagine המתאימים למשפחות עד 6 נפשות. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על דירות Bob W Arte המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Catalonia Las Cortes ומלון Catalonia Puerta del Sol המתאימים למשפחות עד 3 נפשות, מלון דירות nQn Aparts and Suites Madrid המתאים למשפחות עד 5 נפשות ומלון Preciados המתאים למשפחות עד 2 נפשות.
הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על דירות Palacio Tirso de Molina - THE ARC COLLECTION המתאים למשפחות עד 5 נפשות, דירות Ayala 63 - THE ARC COLLECTION המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Preciados ומלון 7 Islas Hotel המתאימים למשפחות עד 2 נפשות ומלון Hyatt Centric Gran Via Madrid המתאים למשפחות עד 3 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות במדריד ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון CoolRooms Palacio de Atocha , מלון Hard Rock Hotel Madrid , מלון Riu Plaza España ומלון Hotel Maydrit Airport המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Wellington Hotel and Spa Madrid המתאים למשפחות עד 5 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים במדריד אפשר למנות את מלון CoolRooms Palacio de Atocha ומלון Hard Rock Hotel Madrid המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Hotel Liabeny ומלון Hyatt Centric Gran Via Madrid המתאימים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Preciados המתאים למשפחות עד 2 נפשות.

בין המקומות לינה המתאימים למשפחות ניתן למנות את:

Rincón de Gran Vía
מדובר בבית הארחה בעל דירוג של שלושה כוכבים, אשר נמצא ממש על הגראן ויה בסמוך לכיכר ספרד. המקום נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהארמון המלכותי של מדריד, ורבע שעה הליכה משוק סאן מיגל ופלאזה מאיור.
מדובר בחדר זוגי או טווין (14 מר”) בו תוכלו לבחור בין מיטה זוגית לשתי מיטות יחיד מחוברות.

Hostal San Antonio
מדובר בבית הארחה בעל דירוג של כוכב אחד אשר נמצא באזור הפראדו. המקום נמצא במרחק 8 דקות הליכה מפלזה פוארטה דל סול, 10 דקות הליכה ממוזיאון הפראדו ומפלאזה מאיור ןרבע שעה הליכה מפארק דל בואן רטירו.
מדובר בחדר טווין או זוגי (11 מ”ר) בו תוכלו לבחור בין מיטה זוגית לשתי מיטות יחיד מחוברות.

Hostal Sardinero
מדובר בבית הארחה אשר נמצא באזור הפראדו. המקום נמצא במרחק 7 דקות הליכה מפלאזה פוארטה דל סול ו-10 דקות הליכה ממוזיאון הפראדו, הגראן ויה ופלאזה מאיור.
מדובר בחדר טווין או זוגי (12 מ”ר) בו תוכלו לבחור בין מיטה זוגית לשתי מיטות יחיד.

אנו ממליצים על:

Best Western Hotel Los Condes- מלון שלושה כוכבים, מציע חדר טריפל (28 מ"ר) עם מיטה זוגית אחת ומיטת יחיד אחת.
Francisco I- מלון שני כוכבים,
Regente Hotel- מלון שלושה כוכבים, מציע חדר זוגי עם מיטה נוספת (15 מ"ר) עם מיטת יחיד ומיטה זוגית אחת.

Madrid Central Suites:
מלון מתאים מאוד לצעירים ולמשפחות ולמי שמחפש לינה זולה ופונקציונאלית במחיר טוב. לא לצפות ליותר מידי מבחינת אבזור. המיקום שלו מוגדר מרכזי כי הוא בתוך הסנטרו אך הוא ממש בקצה הצפוני של מרכז מדריד (10-15 דקות הליכה מהגראן ויה) ולכן יש שיחפשו מלונות מרכזיים יותר. מצד שני אם אתם שומרי מסורת ומחפשים להיות קרובים לבית הכנסת של מדריד הוא ממש נמצא בין האזור התיירותי לאזור היהודי.
II Castillas Madrid- מלון שלושה כוכבים.
Hotel Europa- מלון שלושה כוכבים.

הדירות המומלצות על ידנו הן: Apartamento Gómez de Mora, Estudio Plaza Santa Cruz ו-Duplex en el Corazón de Madrid.

Apartamento Trafalgar  אופציה זולה, כוללת חדר שינה זוגי וחדר משפחתי אחד. מיקום כחמש דקות מבית הכנסת ורבע שעה מהגראן ויה ומרכז העיר. דירה נוחה מאוד, מאובזרת היטב ויחסית גדולה (אך בלי הרבה חדרים).

Palafox Central Suites  המיקום דומה כמו דירת טרפלגר, אך מדובר בדירה עם שני חדרי שינה, מאובזרת יותר ויותר נוחה ומנוהלת על ידי מלון דירות מסודר (לכן גם ישם כמה אוצפציות שונות לרמות של דירה).

Spain Select San Joaquin Apartments  אופציה זו יותר קרובה למרכז, 5 דקות הליכה מהגראן ויה. ולכן יותר רחוקה מבית הכנסת כ15 דקות הליכה. מאובזרת. טובה וזולה.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:

Anaco
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים ממוקם בין הגראן ויה לפוארטה דל סול, סמוך לתחנת המטרו Gran Vía, מרחק של פחות מ-5 דקות הליכה מפוארטה דל סול.

Hotel Plaza Mayor  - (לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה>>)
מלון בעל דירוג של שני כוכבים ממוקם בסמוך לפלאזה מאיור, 4 דקות הליכה מפוארטה דל סול.

II Castillas Madrid - (לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה>>)
מלון בעל דירוג של שלושה כוכבים ממוקם בין הגראן ויה לפוארטה דל סול, 3 דקות הליכה מפוארטה דל סול.

כל מה שרציתם לדעת על לינה למשפחות במדריד

יש אנשים שסבורים שמדריד פונה לקהל מבוגר יותר מאשר יעדי תיירות בולטים באירופה, אפילו באותה מדינה. אנחנו סבורים כי הקביעה הזו רחוקה מלהיות נכונה, וזאת מכיוון שבירת ספרד היא עיר “צעירה”, שמציעה דווקא מגוון רחב של אטרקציות לילדים ולכל בני המשפחה.

מדריד מציעה המון אפשרויות לינה, גם עבור משפחות. בכל חלקה טובה של העיר תמצאו בתי מלון בדרגות תיירות שונות. כדי לחסוך זמן, מאמצים וכסף בהגעה לאטרקציות התיירותיות של העיר, מה שהופך למורכב פי כמה עם ילדים, מומלץ להעדיף מלונות הנמצאים באזורים מבוקשים של העיר: לא בהכרח בלב העיר העתיקה, אזור יקר לכל הדעות, אלא באזורים סמוכים דוגמת גראן ויה (מצפון לגראן ויה זול יותר מדרום), כיכר אספניה או אזור הרסטרו. חשוב לבחון בכל המקרים את הקרבה של מקום הלינה למטרו, עליו מתבססים מרבית התיירים כאמצעי תחבורה. אם אתם משכירים רכב בכל או בחלק מהשהות שלכם במדריד, חשוב לברר שהמלון מציע חנייה חינמית, או לכל היותר במחיר סביר: ברוב המקרים, ובטח במרכז העיר, זה לא יקרה. כשמשכירים רכב, ניתן לעשות זאת בהסדר יומי, ופשוט להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה בתום הנסיעה הספציפית.

אנחנו ממליצים למשפחות רבות לבחור דווקא באופציה של דירות במדריד, שמהניסיון שלנו נחשבות לנוחות יותר עבורן: השכרת דירות היא לרוב זולה יותר מאשר מלונות, כאשר הדירה עצמה מרווחת ומאובזרת באופן שממלא את כל צרכי המשפחה. דירות אלה כוללות בתוכן גם מטבח מאובזר, בו ניתן להכין אילו ארוחות שרוצים (לא כל הילדים יאהבו את האוכל של מדריד, וחלקם יעדיפו “אוכל של בית”), המלצה זו תקפה גם לגביי דתיים ושומרי מסורת במדריד, להם עניין הארוחות חשוב במיוחד (ראו גם מלונות לדתיים ולשומרי מסורת במדריד).

המלצות כלליות על מלונות למשפחות במדריד

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות למדריד הינם מלון ארבעה כוכבים Hard Rock Hotel Madrid המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Riu Plaza España המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שלושה כוכבים Principe Pio המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים INNSIDE by Meliá Madrid Gran Vía המתאים למשפחות עד 5 נפשות ומלון ארבעה כוכבים Hotel Maydrit Airport המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • במדריד יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות במדריד.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

עוד דירות מומלצות למשפחות במדריד

L&H Gran Vía Selection

ממלון גראן ויה סלקשן (L&H Gran Vía Selection) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק 3 דק’ ממקום האירוח ניתן להגיע אל הגראן ויה… למידע נוסף…

Forever Apartments Madrid

מלון פוראבר אפרטמנטס מדריד (Forever Apartments Madrid) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק של 6 דק’ ממקום האירוח ניתן להגיע אל פוארטה למידע נוסף…

New Point Madrid Apartments

דירות ניו פוינט מדריד (New Point Madrid Apartments) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 2 ניתן להגיע אל כיכר סנטה אנה למידע נוסף…

Dream Gran Vía 46 Apartments

מלון דרים גראן ויה 46 אפרטמנטס (Dream Gran Vía 46 Apartments) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. גראן ויה (Gran Vía) למידע נוסף…

Apartamentos Dana Madrid

מלון דנה מדריד (Apartamentos Dana Madrid) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 3 דק’ ניתן להגיע אל הגראן ויה (Gran Vía) למידע נוסף…

Arenal Suites

מלון ארנל סוויטס (Arenal Suites) הינו מלון דירות הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 3 דק’ ניתן להגיע אל פוארטה דל סול אשר ברובע צ’ואקה (Chueca) למידע נוסף…

עוד מלונות מומלצים למשפחות במדריד

Hotel Villa Real

מלון וילה ריאל מדריד (Hotel Villa Real) הינו מלון המעצבים יוקרתי הממוקם בלבה התרבותי של מדריד, וכולל אוסף אמנות מקורי. והוא נחשב… למידע נוסף…

Hostal Alhambra Suites

אכסניית אלהמברה סוויטס (Hostal Alhambra Suites) הינה אכסנייה ברמה של שלושה כוכבים הממוקמת במרכז מדריד. במרחק הליכה של 2 דק’ ניתן להגיע… למידע נוסף…

Catalonia Puerta del Sol

מלון קטלוניה פוארטה דל סול (Catalonia Puerta del Sol) הינו מלון בדירוג של ארבעה כוכבים השוכן בבניין מפואר מהמאה ה-18, המלון ממוקם כ450 מטרים… למידע נוסף…

Hotel One Shot 23

מלון וואן שוט 23 (Hotel One Shot 23) הינו מלון שלושה כוכבים מומלץ הניצב במיקום מרכזי בעיר מדריד. המלון נמצא במרחק של 150 מטרים בלבד מכיכר פלאזה… למידע נוסף…

Hotel Europa

מלון אירופה (Hotel Europa) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם בסמוך לכיכר פוארטה דל סול אשר ברובע צ’ואקה (Chueca) התוסס של מדריד. כיכר סנטה… למידע נוסף…

Room Mate Laura

מלון רום מייט לורה (Room Mate Laura) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. במרחק הליכה של 4 דק’ ניתן להגיע אל הארמון המלכותי ואל פוארטה דל… למידע נוסף…

Petit Palace Tres Cruces

מלון פטיט פאלאס טרס קרוסס (Petit Palace Tres Cruces) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. בסמוך למלון נמצא הגראן ויה (Gran Via) ובהמשך… למידע נוסף…

Victoria 4

מלון ויקטוריה 4 (Victoria 4) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם במרכז מדריד. בסמוך למלון תוכלו למצוא את פוארטה דל סול אשר ברובע צ’ואקה (Chueca)… למידע נוסף…



Booking.com