מלונות מומלצים ליד פלאזה פוארטה דל סול ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פלאזה פוארטה דל סול במדריד: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים ליד כיכר פאורטה דל סול במדריד

Barbieri Sol Hostel

אכסנייה פשוטה המציעה מבחר רחב של חדרים וחדרים משותפים. האכסנייה ממוקמת ממש בתוך הסנטרו (מרכז העיר) ומאוד קרובה לכל אתרי מדריד המרכזיים למידע נוסף…

Room Mate Alicia

⭐⭐⭐
רום מייט אליסיה הוא מלון 3 כוכבים שבארצנו היה נחשב לפחות 4 כוכבים. מלון מעוצב ברמות הגבוהות ביותר, מודרני ומתהדר באווירת בוטיק אקסקלוסיבית. מעולה לירח דבש, חופשות זוגיות ורומנטיות, אך גם מאוד משפחתי… למידע נוסף…

Preciados

⭐⭐⭐⭐
מלון פרסיאודוס הוא מלון 4 כוכבים מהודר במיוחד. עיצוב בטוב טעם, חדרים מרווחים וצוות איכותי ומתחשב הם רק חלק מהשירותים שמלון זה מציע לאורחיו. המלון מעולה לירח דבש, חופשות זוגיות ורומנטיות, אך גם מאוד מתאים למשפחות… למידע נוסף…

Apartamentos Madrid Huertas

מלון הדירות מדריד הוארטאס ממוקם ממש ליד כל אתרי מדריד המרכזיים. המלון מציע דירות בגדלים משתנים, ובמחירים נוחים. הדירות מרוהטות בקפידה… למידע נוסף…

NH Palacio de Tepa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מעולה ברמת 5 כוכבים. ארוחות הבוקר המצוינות, העיצוב המהמם, והצוות הסופר מקצועי הופכים את חווית השהות במלון לאקסקלוסיבית. כמובן שהקרבה של המלון לאתרי מדריד המרכזים מוסיפה עניין ומאפשרת טיול אטרקטיבי… למידע נוסף…

Cats Party Hostel Madrid

מלון פשוט בתוך הסנטרו (מרכז העיר) ומאוד קרוב לכל אתרי מדריד המרכזיים, במחיר נוח ובעיצוב סביר פלוס זה המקום אם אתם מחפשים בילויים וחברה… למידע נוסף…

Hostal Triana

⭐⭐⭐
הוסטל טריאנה הוא דוגמא נוספת למלון 3 כוכבים שמתהדר בציונים מעולים ובעמידה בכל הדרישות הבסיסיות ועוד. במחיר נוח במיוחד המלון מתאים… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור פלאזה פוארטה דל סול הוא מאזורי הלינה הפופולאריים במדריד ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ליד פלאזה פוארטה דל סול

פלאזה פוארטה דל סול הינה נקודת ההתחלה המושלמת לסיור במדריד.
הכיכר הסואנת מהווה נקודה מרכזית ואחת מהנקודות השוקקות בעיר.

כיכר פוארטה דל סול (Puerta del Sol) בעבר הייתה הכיכר סמוכה לחומות המזרחיות של העיר (החומות שהפרידו בין מדריד לפרבריה) כאשר אזור הפראדו התפתח במאה ה18 תחת הידיים של שלטון בית בורבון הפכה כיכר זאת לכיכר מרכזית בתוך העיר העתיקה של מדריד.

אזור הכיכר מומלץ ופופולארי מאוד ללינה על ידי תיירים שאוהבים ללון במרכז העניינים, בגלל היותו מרכזי ונגיש. ליד הכיכר ישנה תחנת רכבת התחתית ורכבת עילית גודלה – סול (Sol) המציעה קישורי תחבורה לכל רחבי העיר מדריד. האזור הוא אזור בילויים וקניות תוסס, במרחק הליכה מהגראן ויה (Gran Vía) וממשולש האמנות. אתרים נוספים בקרבת הכיכר (במרחק הליכה) כוללים גם את הפלאזה מאיור (Plaza Mayor), הארמון המלכותי, התיאטרון הספרדי והמוזיאונים המפורסמים תיסן ופראדו. אזור הוא קלאסי הן לתיירים שבאים לבלות או באיםלשופינג כמו גם לתיירים המגיעים לחופשה רומנטית בעיר.
באזור הכיכר ישנו ריכוז גבוהה של מלונות בכל הרמות, ממלונות זולים כמו מלונות שלושה כוכבים, למשל מלון אירופה (Hotel Europa) ומלונות שני כוכבים, למשל מלון מיראדור פוארטה דל סול (Hotel Mirador Puerta del Sol), לצד מלונות יוקרתיים למשל מלון אורבן (Urban Hotel) בן החמישה כוכבים.




המלצות על דירות ומלונות ליד כיכר פאורטה דל סול במדריד

  • המלונות באזור יקרים יחסית לעיר מדריד. כדאי להיות מוכנים לכך. לכן אנו פחות ממליצים על אזור זה למשפחות למשל (ראה מלונות למשפחות במדריד) ולמי שמחפש לינה זולה בעיר.
  • המלונות באזור מאוד קשים להגעה עם רכב פרטי. לרובם אין חניה ואילו שמחזיקים חניה פרטית או נמצאים ליד תחנה ציבורית דורשים תוספת יקרה לחניית הרכבים. לכן האזור אינו מתאים למי שמגיע עם רכב שכור (למידע נוסף על השכרת רכב, ראה השכרת רכב במדריד והשכרת רכב בספרד). למי שמיגע עם רכב מומלץ לחפש מקומות אחרים ללינה בהם יש אפשרות למצוא חניה בחינם או בתשלום סביר ראה עוד תחת מלונות עם חניה במדריד.
  • לחופשות בתקופת הקיץ, סופי שבוע וחגים מקומיים – רצוי להזמין חדרים במלון מוקדם ולא לחכות לרגע האחרון. בזמנים אחרים – אפשר להמתין לרגע האחרון ואולי אף ליהנות מהצעות מחיר טובות.
  • חלק מהמלונות באזור אינם מותאים לתיירים עם מגבלות נגישות (בעיקר בגלל שלחלקם אי אפשר להגיע עם מונית לפתח המלון) שימו לכך לב. מומלץ לקרוא עוד על הנושא תחת מלונות למוגבלי תנועה במדריד.
  • אזור זה יכול להיות רועש מאוד במיוחד בקיץ. מי שמגיע לעיר והדבר מפריע לו רצוי לבדוק שהמלונות כוללים חלונות אטומים לרעשים ואולי אף לחפש מלונות מרכזיים באזורים שקטים יותר (למשל מלונות באזור הפראדו).
  • אזור זה מאופיין באזור בניה צפופה ובחלק לא מבוטל של מלונות התיירים באזור החדרים קטנים. למשפחות המחפשות דירות מרווחות אנו ממליצים להתרחק מעט מאזור זה, ולכל מי שמחפש מלון באזור לבדוק היטב את גודל החדרים לפני הזמנה.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן אכסניית Far Home Gran Vía (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Catalonia Las Cortes (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).

המלצות גולשים על מלונות בפוארטה דל סול:

המלצות אילו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו: מדריד למטיילים – Madrid for travelers:

  • B&amp B Hotel Puerta del Sol מלון מומלץ מאד באיזור מעולה! בין פוארטה דל סול והגראן ויה (הערת מערכת ראו מלונות ליד הגראן ויה). אין ארוחת בוקר אבל יש קפה/מיץ/פירות חופשי 24 שעות וכל בוקר שמים שקית על הדלת עם שני בקבוקי מים, שני תפוחים ושני מאפים קטנים.
    החדרים לא גדולים אבל מרווחים, המינוס היחידי – השירותים והמקלחת ממש מרגישים באמצע החדר.
  • לנו במלון Room Mate Mario. החדר קטן אך נקי מאד. ארוחת בוקר סבירה לחלוטין. המקום נמצא דקה מכיכר איזבל השנייה ו4 דקות מכיכר סול. מומלץ וקרוב לרוב האטרקציות.



Booking.com