פארק האטרקציות של מדריד- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Parque de Atracciones de Madrid

עדכון אביב 2024

חודשים אלו, אחרי החורף, מביאים איתם התעוררות מחודשת לא רק של הטבע אלא גם של הפארקים במדריד והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את פארק האטרקציות ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש לפארק האטרקציות: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי

פארק האטרקציות של מדריד (Parque de Atracciones de Madrid) הינו פארק שעשועים ענק הממוקם בתוך פארק קאסה דה קאמפו (Casa de Campo), הפארק הציבורי הגדול של מדריד, אשר שוכן ממערב למרכז מדריד ומהעיר העתיקה של מדריד.

מדובר בפארק השעשועים הראשון של העיר, המתאים לכל הגילאים, מקטן ועד גדול. בפארק תמצאו מגוון מתקנים לילדים ולפעוטות. בין המתקנים פועלות רכבות הרים שונות, תיאטרון בובות ומגלשות מים. בפארק יש מגוון מסעדות וחנויות כמו גם הופעות מוזיקה חיות מדי פעם.




רוצים להכיר את מדריד בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם במקומות המעיינים ביותר בעיר ומחוצה לה. בין אם אתם מחפשים סיור להכרת העיר, סיור קולינרי בו תטעמו מהמטבח הספרדי, סיור גרפיטי מרתק או יציאה ממדריד לסיור בעברית בטולדו וסגוביה, תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

כרטיסים לפארק האטרקציות של מדריד

עלות כרטיס הכניסה לפארק האטרקציות של מדריד בהזמנה מראש הינה 22.9 אירו למבוגר (קניית כרטיס בקופות הפארק היא יקרה בהרבה- 39.5 אירו למבוגר). לכן, כדאי להזמין את כרטיס הכניסה מראש, הדבר זול ומשתלם יותר מאשר קנייתו בקופות הפארק. עם הכרטיס תוכלו להבטיח את כניסתכם לפארק בקלות ולדלג על התורים שבכניסה לפארק.

כרטיסי כניסה לפארק האטרקציות של מדריד

אפשר להזמין כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור לפארק האטרקציות של מדריד בהנחה של 5% לגולשי הכל על כאן (קוד קופון: HAKO5) – מומלץ להזמין מראש על מנת לחסוך כסף, להבטיח מקומכם בפארק ולדלג על התורים שבכניסה.

אפשרות נוספת היא להזמין את כרטיס הכניסה לפארק עם אפשרות ביטול חינם (עד 3 ימים לפני) בקישור זה – מומלץ על מנת לחסוך כסף, להבטיח את מקומכם ולבטל במידת הצורך.

כרטיסים משולבים – לאילו הרוצים להיכנס למספר אתרים ולחסוך כסף

ספקים שונים יציעו לכם כרטיסים וסיורים המשלבים את הביקור בפארק האטרקציות יחד עם אתרים נוספים בעיר, אלו יכולות להיות אופציות טובות למי שגם כך היה מעוניין לבקר בעוד אתרים (מאלו המוצעים בכרטיסים המשולבים).

כרטיס משולב לפארק האטרקציות של מדריד ולגן החיות והאקווריום של מדריד

כרטיס משולב זה מקנה כניסה מהירה לפארק האטרקציות וכן כניסה לגן החיות והאקווריום של מדריד. הכרטיס מתאים לחובבי האדרנלין והאקסטרים ולחובבי גני החיות למיניהם ולמשפחות עם ילדים שאוהבים ומתעניינים בחיות. שני האתרים נמצאים בפארק קאסה דה קאמפו כך שניתן לשלב אותם בקלות.

כרטיס משולב לפארק האטרקציות של מדריד ולאצטדיון הסנטיאגו ברנבאו

כרטיס זה כולל כניסה ודילוג על התור לפארק האטרקציות וכן כניסה וסיור באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, אצטדיונה הביתי של ריאל מדריד. הכרטיס מתאים לחובבי הכדורגל והספורט שירצו לשלב בביקורם במדריד גם סיור באצטדיונה המרשים של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד.

מה עושים בפארק האטרקציות של מדריד?

בפארק מעל ל30 מתקנים ומגוון אטרקציות המתאימים למקומיים ולתיירים כאחד. עוד תמצאו בפארק שבילים המאפשרים הליכה נעימה או טיולי אופניים (קיים אפילו מסלול לאופניי הרים), אגם בו ניתן לשוט בסירה, מרכז ספורט והמון חיות מסביב – סנאים, ארנבות וסוגים שונים של ציפורים. בחלק זה רשימה חלקית של המתקנים והאטרקציות בפארק, בה מופיעים המתקנים הפופולריים ביותר.

Top Spin – ממש כמו בלונה פארק ת”א, מתקן המסתובב ב-360 מעלות במהלכו אתם מתהפכים, נתקעים באוויר עם הראש למטה והרגליים למעלה, מתהפכים שוב וכך הלאה. גובה מינימום – 140 ס”מ.

Abismo – התרגום החופשי של השם הוא “תהום”, ובצדק. ברכבת ההרים הזו תיפלו מגובה 49 מטר במהירות של 100 קמ”ש. במהלך הנסיעה תהנו מעליות, ירידות, היפוכים ולופים, כאשר בסוף תעברו את כל המסלול ברוורס. תענוג. גובה מינימום – 135 ס”מ.

מתקן התהום בפארק האטרקציות של מדרידמתקן הAbismo – רכבת הרים מלאת אדרנלין (צילום: tiqets)

La Lanzadera – זה למעשה הבלאק ממבה, מעלית הנישאת לגובה 63 מטרים וצונחת מטה במהירות 80 קמ”ש. לא מומלץ לחולי לב. גובה מינימום – 120 ס”מ.

מתקן התהום בפארק האטרקציות של מדרידLa Lanzadera – צניחה חופשית, לאוהבי הגבהים בלבד!
(צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)

Tornado – מתקן בו אתם קשורים מכתפיים, הרגליים מתנוססות באוויר הפתוח במהירות מסחררת של 80 קמ”ש, במסלול שאורך כ-600 מטרים. גובה מינימום – 120 ס”מ.

הטורנדו (Tornado) – תלויים עם הרגליים באוויר
(צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)

Vértigo – רכבת הרים קצת יותר קלילה שמתאימה גם לילדים קטנים יותר. גובה מינימום – 110 ס”מ.

Zeppelin – מסלול רכיבה על פני שטחי הפארק בכלי רכב מקוריים בגובה 10 מ’. מתקן מעולה לילדים קטנים ולמשפחות שרוצות לנוח מעט. אין גובה מינימום לעלייה למתקן אבל ילדים מתחת לגובה 140 ס”מ חייבים בליווי מבוגר.

מתקן התהום בפארק האטרקציות של מדרידמתקן הZeppelin – מעולה למשפחות וילדים קטנים (צילום: tiqets)

שאלות ותשובות נפוצות על פארק האטרקציות של מדריד

פארק האטרקציות של מדריד הינו פארק שעשועים ענק המתאים לכל הגילאים, מקטן ועד גדול. בפארק תמצאו מגוון מתקנים המתאימים לכולם ואף לילדים קטנים ופעוטות.

מומלץ להגיע לפארק האטרקציות של מדריד שנמצא בפארק קאסה דה קאמפו במטרו- קו 10 (כחול) עד לתחנת Batán או באוטובוס- קווים 33 ו65.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לפארק האטרקציות של מדריד. ניתן לקנות כרטיסים באתר הרשמי או בקופות האתר אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים בהם נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה (כולל דילוג על התור).
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

קניית כרטיסים מראש היא אפשרות זולה ומשתלמת יותר מאשר קנייתם בקופות הפארק.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור בכניסה לפארק האטרקציות של מדריד עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

אם תרצו לדלג על התורים הארוכים למתקנים בתוך הפארק, דעו שהפארק מציע בתשלום נוסף כמה סוגים של כרטיסי מעבר מהיר (Fast Pass) שאיתם תוכלו לדלג על התורים במתקנים.

במרחק של מספר דקות הליכה מפארק האטרקציות של מדריד נמצא גן החיות והאקווריום של מדריד (Zoo Aquarium Madrid), המומלץ לאלו המגיעים כמשפחה ומעוניינים לחוות את עולם המים והחי שיש לגן החיות להציע.

בין המלונות המומלצים באזור פארק האטרקציות של מדריד ניתן למנות את מלון הדירות Suites Viena Plaza de España, מלון Casón del Tormes ומלון Exe Suites 33. למידע נוסף על לינה באזור הפארק מומלץ לקרוא גם על מלונות ליד כיכר אספניה.

כן, יש אפשרות לרכוש כרטיס משולב לפארק האטרקציות של מדריד ולגן החיות והאקווריום של מדריד. כרטיס זה כולל כניסה לפארק האטרקציות, לגן החיות ולאקווריום של מדריד, ומקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.
אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיס משולב לפארק האטרקציות של מדריד ולאצטדיון הברנבאו. כרטיס זה כולל כניסה ודילוג על התור לפארק האטרקציות וסיור באצטדיון הברנבאו, ומקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.
בנוסף, ניתן לקנות את כרטיס מדריד פמילי פאן פאס הכולל כניסה למספר רב של אטרקציות במדריד ביניהן פארק האטרקציות של מדריד בקישור הזה.

מומלץ להקדיש לביקור בפארק האטרקציות של מדריד כשש שעות.

מי שהתעניין בעמוד זה אולי יתעניין גם בעמודים הבאים:




המלצות "הכל על"

  • קניית כרטיסים מראש, בין אם מהאתר הרשמי או באחד מאתרי רכישת הכרטיסים לדוגמה כאן עם 5% הנחה או כאן עם אפשרות ביטול חינם זולה ומשתלמת יותר מאשר רכישת כרטיסים בקופות הפארק.
  • מומלץ להצטייד בבקבוק מים וקרם הגנה, הרבה משטח הפארק נמצא באזורים ללא צל ולכן חשוב להישאר מוגנים מהשמש.
  • פארק קאסה דה קאמפו הוא גדול מאוד ואפשר להעביר בו זמן רב. הוא לא נחשב בעניינו לאתר חובה של העיר מדריד ומי שמגיע ליום או יומיים לעיר יכול לוותר עליו – אך למי שמגיע לחופשה ארוכה יותר, ודאי אם מדובר בחופשה עם ילדים וכבר הגיע לפארק השעשועים, זה מקום שיכול להיות אופציה מצויינת לשבירת השיגרה העירונית של מדריד.
  • התורים למתקנים בפארק האטרקציות יכולים להיות ארוכים בעונות ביקוש כמו הקיץ. הפארק מציע בתשלום נוסף כמה סוגים של כרטיסי מעבר מהיר (Fast Pass) שאיתם תוכלו לדלג על התורים במתקנים. הכרטיסים האלו לא זולים, כך שאנו מציעים לשקול האם הדבר כדאי או לא בהתאם לעומס שיש בפארק בביקור שלכם והמתקנים אליהם תרצו לעלות.
  • כדאי מאוד לשים לב – פארק השעשועים (וגם גן החיות של מדריד) פועלים במתכונת מצומצמת בחודשי החורף (כלומר הם לא פתוחים בכל יום). בדקו זאת לפני שאתם מתכננים לבקר במקום.
  • למשווים בין פארק זה לפארק המפורסם של וורנר ברדרס, אין באמת מה להשוות בין השניים. האחד בתוך העיר זול יחסית, נגיש וקטן – רמתו דומה ללונה פארק שלנו (פארק האטרקציות) והוורנר ברדרס הוא פארק בסדר גודל של הפארקים הגדולים של אירופה (דיסנילנד פריזפורט אוונטרהגארדה לנד וכדומה). הוא הרבה יותר יקר, גדול ונמצא מחוץ לעיר. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים למדריד, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • מחיר (בהזמנה מראש): מבוגר – 22.9 אירו. ילדים בגובה 140-100 ס”מ – 22.9 אירו. ילדים מתחת לגובה 100 ס”מ – חינם. פנסיונר (64-60) ובעלי קשיי התניידות (+ מלווה בחינם) – 22.9 אירו. כמו כן ישנן הנחות לקבוצות גדולות.

אטרקציות נוספות לילדים ומשפחות במדריד

תגובות והמלצות אלו עלו על פארק האטרקציות במדריד בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – מדריד למטיילים – Madrid for travelers:

  • היי, פארק האטרקציות שווה את המחיר שלו? (20 יורו)?
    • כן! אחלה אתר.
  • אשמח לשמוע המלצות/דיס המלצות על פארק האטרקציות במדריד. תודה
    • פארק מדהים. 3 תחנות במטרו מהמרכז.כיף גם לגדולים ולקטנים. ממליץ לקנות כרטיס-״כניסה מהירה״. בגלל התורים הגדולים..
  • היי רציתי לברר לגבי לונה פארק שווה במדריד .יש המלצות?
    • אני הייתי בפארק האטרקציות. הוא מעולה ומאוד כיפי.
    • מה עדיף וורנר או פארק האטרקציות?
      • אין מה להשוות, וורנר עלה 45 אירו כניסה ונמצא במרחק של 50 דקות מכיכר סול במטרו ואחר כך אוטובוס. קונספט מטורף, רכבות הרים עם משקפי מציאות מדומה. היינו שלשום ונהננו מאוד. פארק האטרקציות נגיש זול וקרוב יותר – אך הרבה פחות מיוחד.
  • אחרי ביקור של כשלוש שעות בגן החיות (שאיכזב) הלכנו רגלית לפארק השעשועים Parque de atracciones. פארק כיפי שמתאים לכל המשפחה ומכיל גם מתקני אקסטרים ומתקנים מרטיבים. מומלץ להגיע עם בגד ים או עם בגדים להחלפה. בילינו בו כמה שעות טובות וחזרו במטרו מתחנת batan למלון.

מידע שימושי על פארק האטרקציות של מדריד

שעות פתיחה

12:00-21:00. שעת הסגירה עשוייה להשתנות, ניתן לבדוק באתר האינטרנט את שעות הפעילות לפי תאריך

כתובת

Casa de Campo s/n, 28011, מדרידספרד

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 10 (כחול) עד לתחנת Batán

directions_bus
אוטובוס

קו 33 עד לתחנת Príncipe Pío – Casa de Campo או קו 65 עד לתחנת Plaza Jacinto Benavente – Colonia Gran Capitán.