הופעות פלמנקו במדריד – טיפים, המלצות, שאלות ותשובות

הזמנת כרטיסים למופע פלמנקו בקפה דה צ׳יניטאס

 

הזמנת כרטיסים למופע פלמנקו בקפה דה צ׳יניטאס

 

ספרד הינה בירת הפלמנקו, ולכן אל תפספסו את ההזדמנות לצפות במופע של הריקוד החושני ולהכיר את המוזיקה היפהפיה. המופע מציג חווית פולקלור יוצאת דופן, שמשולבת פעמים רבות גם עם ארוחת ערב עשירה. יש לקחת בחשבון שיש לא מעט אופציות לפלמנקו במדריד. חלקם מיועדים למי שרוצה חויה זולה ומהירה (מרבית התיירים), חלקם מיועדים לחובבי פלמנקו אמיתיים וחלקם מיועדים למי שרוצה חוויה עשירה יותר הכוללת גם מופע וגם חוויה קולינרית.

בעמוד זה תמצאו שאלות שקיבלנו במערכת האתר, בפייסבוק או במייל ותשובותינו עליהן, לצד טיפים ותגובות שקיבלנו מגולשים על הופעות פלמנקו במדריד- להוספת טיפ, תגובה או שאלה.

במרבית מופעי הפלמנקו במדריד מומלץ להזמין כרטיסים מראש על מנת להבטיח מקום בהופעה, במיוחד בתקופת הקיץ ועונות התיירות. הביקוש לכרטיסים הוא גבוה ויש הופעות רבות שהן סולד אאוט במיוחד למי שמחפש מקומות טובים. למי שמעוניין להזמין מראש ראו אופציות מומלצות אילו:

ניתן להזמין כרטיסים למופע פלמנקו באמצעות הקישור הזה המציע גם מופע עם שתייה.
תחת הכותרת Select participants and date: (על רקע כחול כהה) יש לבחור את מספר האנשים, את התאריך המבוקש וללחוץ על Check availability. לאחר מכן יש לבחור באחת האפשרויות הראשונות לידה מצוין כי מדובר במופע פלמנקו עם שתייה בלבד ולא עם ארוחה (Show and Drink) לפי השעה המתאימה לכם ולבחרו בAdd to cart.

פלמנקו זו תרבות שלמה שמאפיינת יותר את דרום ספרד (שווה להציץ בעמודים שלנו על אזור אנדלוסיה המולדת של הפלנקו: מאלגה, סביליה, או קורדובה ולא את מרכזה (היכן שמדריד ממוקמת) ולכן הרוב הגדול של מופעי הפלמנקו בעיר אינם אותנטיים ב100% ויחסית ממוסחרים. אולם גם מבין המופעים האלו יש כאלו שיותר ממוסחרים וכאלו פחות. המופעים של Tablao Cantares, או Torres Bermejas הם מהפחות ממוסחרות כך שיכול להיות שהם יתאימו לכם יותר.

בהתבסס על תגובות הגולשים הקודמים ובחינות של צוות האתר אילו מופיעי הפלמנקו במדריד המומלצים אשר כולם מאפשרים גם חבילה הכוללת ארוחה ולא רק מופע.
Flamenco Show at Corral de la Moreria – נחשב למופע קליל יותר ותיירותי יותר, מומלץ בדרך כלל לבאים לעיר עם ילדים, אך לא רק.
Flamenco Show at Café de Chinitas
Torres Bermejas Flamenco Show with Transport – פה הדגש יותר אמנותי ופחות חוויה תיירותית, ממוקם מחוץ לעיר אך הכרטיס כולל גם את ההסעה.

בכל האפשרויות קיימת אפשרות לשעות שונות ולכרטיס הכולל שתיה בלבד או שתיה+ארוחה, לבחירתכם.

כרטיסים להופעות פלמנקו במדריד