מבצעי הרגע האחרון לברצלונה בבוקינג



Booking.com

על אתר בוקינג - Booking.com

אתר בוקינג הוא אחד האתרים המוכרים ביותר להזמנת מלונות,הרעיון המרכזי של האתר הוא לשמש כמתווך בין התיירים לבין המלונות וכספק מידע על המלונות לתיירים. הזמנת המלון מתבצעת באופן ישיר מול המלון, כאשר האתר נותן מידע רב על המלון, כולל: מיקומו, השירותים אותם הוא מספק, תמונות והמלצות של תיירים שהתארחו בו בעבר, וכן מלונות דומים. גם אם בשנים האחרונות התפרסמו לא מעט טענות כאלו ו/או אחרות על מניפולציות או תלונות אחרות – עדין אתר זה שולט ביד רמה בכל האמור להזמנת מלונות של התייר הישראלי (ולא רק) – הסיבה לכך שהוא פשוט טוב. יש בו המון מידע על המלונות, הוא נותן גב למזמין, יש בו מחירים מעולים – ולכן רבים הם הבאים להזמין דווקא בו.

לסקירה מלאה על החברה

על דילים ברגע האחרון בעיר ברצלונה

בעיר ברצלונה יש מעל 1000 מלונות ואפשרויות לינה. חלקם הגדול טוב ובמחיר הוגן. על כן לא מסובך למצוא מלון פנוי בעיר. אם אתם מחפשים דירה קטנה, או מלון ספציפי בעונות השיא (קיץ ו/או חגים וחופשות מקומיות) לא היינו הולכים על הזמנת מלון ברגע האחרון (ראו דירות בברצלונה). זה גם פחות מתאים למשל למשפחות או לקבוצות (אנו כותבים על כך הרבה בעמוד על מלונות בברצלונה למשפחות). אנו גם פחות ממליצים על שיטה זו למי שזקוק למלון המתאים למעשניםמלון עם חניה, או מלון המותאם למוגבלי תנועה – אילו אוכלוסיות עם דרישות ספציפיות שלא היינו ממתנים במקרה שלהם לרגע האחרון.
אבל אם אתם למשל זוג בחופשה רומנטית או תייר בודד או זוג חברים שהם גמישים בלינה שלהם – אם תחפשו מלון ברגע האחרון בברצלונה תמצאו אחלה מחירים למלונות מעולים – אפילו מלונות יוקרה ו/או מלונות באזורים מבוקשים כמו: מלונות ברובע הגותי או מלונות ליד כיכר קטלוניה. אפשר בצורה הזו להוזיל מחירים של מלונות לפעמים עד 60% ממחיר הבסיס – מניסיון!

הצעות למלונות ברגע האחרון בברצלונה

Booking.com 

המלצות ותגובות גולשים על הזמנת מלונות באתר בוקינג לברצלונה

תגובות והמלצות אלו עלו בקבוצות הפייסבוק השותפות שלנו – מפה לשם – המלצות למטיילים:

  • מישהו שסגר מלון דרך בוקינג בברצלונה? צריך להתייעץ. הזמנת מלון דרך בוקינג , זה נכון שמגיעים למלון יש תוספת עמלה/ ריבית?!? או שמשלמים את המחיר שמצויין בבוקינג?!
    • כן יש תוספת של מס עירוני בערך 1.5 יורו לאדם ללילה אבל בכל מקום שתסגרי תוספי מס עירוני.
  • שבת שלום לכולם, הזמנתי דירת חדרים בברצלונה דרך בוקינג ויש לי אישור הזמנה… איך אני אדע שהכל תקין ואיך אני מקבלת מפתח??
    • כשהזמנתי חדר במלון דרך בוקינג, באתי למלון והם ביקשו רק את הדרקונים. הכל היה כבר מעודכן אצלם במחשב. מה גם שבוקינג שלחו לי לטייל אישור הזמנה וכמה ימים לפני ההגעה למלון שלחו לי תזכורת.
    • תשלחי מייל לבעל הדירה.
  • שלום לכולם , אם אני מזמינה מלון בברצלונה דרך בוקינג איך אני יודעת את המחיר הסופי ? הבנתי שיש מע״מ ? מישהו יודע להגיד לי כמה ?
    • תעברי על כל הדף, ליד כל חדר רשום מה כולל ומה לא. האם כולל מיסים או לא. וגם צריך להסתכל עד סוף הדף לפעמים יש תיבה עם אותיות קטנות.
    • אין מע”מ בחו”ל, אבל באירופה יש תוספת של מס עירוני, שמשלמים שירות למלון, בגובה 0.5-5 יורו בהתאם לרמת המלון.
  • מישהו ששילם על המלון דרך בוקינג מראש?
    לפני שבועיים כששילמתי היה סכום מסויים. היום אני נכנס לראות את הזמנה שלי ומוצג לי סכום שהוא יותר גבוהה ב 30 שקלים. הגיוני?

    • זה מחושב לפי שער היורו. אם היורו עולה. גם המחיר השיקלי עולה.
  • הזמנתי דרך בוקינג חופשה במלון hotel SERHS Rivoli Rambla בברצלונה וזה רשם לי שמשלמים במקום האירוח , מישהו שילם במקום האירוח? איך זה עובד? האם משלמים יותר מהסכום?
    • דרשו ממני אותו מחיר כמו שסגרתי בהזמנה בתוספת מס יורו ללילה שמשלמים באירופה תמיד. זה הכל.
  • תשימו לב כשאתם מזמינים מלון בברצלונה דרך בבוקינג מכיוון שמה שרשום לכם באפליקציה שלהם, זה אינו המחיר הסופי כפי שהם רושמים אי לכך ובהתאם לזאת אני הגשתי ביום שלישי ה 3.10.17 תביעה ייצוגית כנגד אפליקציית בוקינג בנושא הזה וזאת הטעיה שאני עליתי עליה לבד ואני התובע הייצוגי היחיד בתיק הזה וכבר שודרה כתבה ראשונה בתכנית חיסכון בערוץ 2 להלן הכתבה