מלונות באזור גריניץ’

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור גריניץ' בלונדון: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים באזור גריניץ'

Ibis London Greenwich

⭐⭐⭐
מלון איביס לונדון גריניץ (Ibis London Greenwich) ממוקם כ10 דקות הליכה מהמצפה המלכותי (The Royal Observatory) ורק כ10 דקות נסיעה מאצטדיון ההופעות הענק O2. במרחק של 5 דקות הליכה תגיעו אל שוק גריניץ (Greenwich Market) ואל Cutty Sark… (Ibis London Greenwich) – /לונדון/מלונות-בלונדון/מלונות-מומלצים-בלונדון/מלונות-שלושה-כוכבים-בלונדון/ibis-london-greenwich/ . מקום זה מתאים לאירוח של עד אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Phoenix Heights By BridgeStreet

⭐⭐⭐⭐
מלון הדירות פיניקס הייטס ביי ברידג’סטריט (Phoenix Heights By Bridgestreet) ממוקם בלב שכונת קנרי וורף (Canary Wharf). המלון המדורג ברמה של ארבע כוכבים, נמצא באזור המבוקש מאוד למגיעים ללונדון להופעות גדולות (ראה הופעות בלונדון)… (Phoenix Heights By BridgeStreet) – /לונדון/מלונות-בלונדון/מלונות-מומלצים-בלונדון/דירות-בלונדון/phoenix-heights-by-bridgestreet/ . מקום זה מתאים לאירוח של עד אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

The Mitre by Innkeeper’s Collection

⭐⭐⭐⭐
מלון דה מיטר (The Mitre by Innkeeper’s Collection) – מלון ארבעה כוכבים בסמוך לפארק גריניץ ומוזיאון המניפות. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בלונדון ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור גריניץ’ במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באזור גריניץ'

גריניץ’ או גְרֶנִיץ’ (Greenwich) הוא כפר עתיק שנמצא בחלק-הדרום מזרחי של לונדון. כפר זה העניק למחוז כולו את שמו – מחוז גריניץ’ או ה”כפר ירוק” בסקסונית עתיקה – והוא באמת כפר ירוק עד היום.

גריניץ’ הוא יעד בעל השפעה תרבותית בינלאומית כמרכז גיאוגרפי, אסטרונומי ומדעי והוא קיבל את החותמת להיותו מרכז בינלאומי חשוב כאשר נוסף לרשימת אתרי המורשת העולמית ב-1997. שמו הרשמי של האתר באונסק”ו הוא “מתחם גריניץ’ הימי” (Maritime Greenwich), והוא כולל את האתרים המרכזיים הנמצאים על גדותיו של התמזה.
הלינה בגריניץ’ היא לינה הרחוקה ממרכז העניינים של לונדון – ומתאימה למי שמחפש לינה בחלקים “כפריים” יותר ולא ממש בלב ליבה של העיר התיירותית.

לינה זו יכולה להיות אופציה טובה מאוד למי שמחפש מלונות זולים בלונדון, למי שמחפש מלונות רומנטיים (בסגנון כפרי יותר) ולמי שמחפש מלונות למשפחות בלונדון.

בנוסף, הלינה יכולה להתאים למי שבא לעיר עם רכב פרטי (למרבית המלונות ישנה חניה סמוכה) ראה מידע נוסף תחת השכרת רכב בלונדון והשכרת רכב באנגליה.




המלצות מערכת הכל על לבחירת מלונות באזור גריניץ'

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com