עזרה בתכנון טיול ללונדון ולפאריז למשפחה עם שני ילדים

שאלה שנשאלנו במייל במרץ 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

יעד:
פאריז ולונדון

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
נסעיה של 10 ימים, עם ילדה בת 12 ובן 18, זקוקה לעזרה בהסעות, רכישת כרטיסים לאטרציות מומלצות, סיור קולנרי בפאריז ולונדון.
עזרה באיתור והזמנה של הופעה בתאריך השהות, נסיעה מפאריז ללונדון (רכבת/מעבורת) – תאריכי הנסיעה – 05/09/2019-15/09/2019 נסיעה לפאריז וחזרה מלונדון




תשובה

שלום,
קיבלתי את פנייתך לגבי לונדון ופריז.
אמשח לעזור, לאיזה אטרקציות את מעוניינת להגיע?
על איזה הסעות מדובר?
לגבי סיורים קולינארים בפריז תוכלי לקרוא מידע בעמוד הזה, ובעמוד הזה לגבי סיורים קולינרים בלונדון. מחירים ותאריכים פנויים של כל סיור תראו בעמודי ההזמנה השונים (הסיורים הם לא שלנו).
מבחינת הופעות נכון לעכשיו אין הופעות של אמנים בינלאומיים בתאריכים אלו בפריז ובלונדון, אך דבר זה יכול להשתנות בהמשך בהתאם לפרסום תאריכי סיבוב הופעות של אמנים.
מבחינת ההגעה מעיר לעיר, ישנה רכבת ישירה בין לונדון ופריז, תוכלי להיעזר באתר Rail Europe בקישור זה למחירים ולוח זמנים המתאים לתוכנית שלכם.

שאלה

היי שירי

תודה שחזרת אליי.
אני די הולכת לאיבוד, אז אתחיל עם לונדון (למרות שאנחנו מתחילים בפאריז וחוזרים מלונדון)–
1. הסעה לטיסה חזור מהמלון לשדה התעופה לוטון.
2. סיור באולפני הארי פוטר.
3. איזה סיור קולינרי מומלץ בלונדון (אני עם הבן (18) והבת (12)) ?– הסיור בסוהו נשמע מעניין, האם יש סיור בעברית/מדריך ישראלי?
4. אנחנו נהיה בלונדון 5 ימים – 10-15/09/2019 – איזה עוד אטרקציות מומלצות?, האם כדאי לקחת אוטובוס תיירים ל- 24 שעות ביום הראשון להגעה?
5. איך מתעדכנים לגבי הופעות אפשריות בתאריכים אלו בלונדון ופריז?

תודה

תשובה

היי,

1. הסעה משדה התעופה תוכלו להזמין כאן, יש להזין את שם שדה התעופה ושם המלון ולבחור באופציה המתאימה ביותר. ישנן כמובן גם אופציות נוספות ורצוי לקרוא עליהן כאן.
2. על הסיור תוכלו לקרוא מידע בעמוד הזה. לא אנחנו מעבירים את הסיור ולכן לפרטים נוספים כמו זמינות לפי תאריך ומחירים יש להיכנס לקישור הזה או לקישור הזה דרכם גם ניתן להזמין את הסיור.
3. לא ידוע לנו על סיורים קולינריים שמתקיימים בעברית בעיר, תוכלי לקרוא על הסיור בסוהו עוד בעמוד הזה, ולפרטים נוספים – זמינות מחירות כמו גם הזמנה – ניתן להיכנס לקישור הזה.
4. לגבי האטרקציות ממליצה לעיין בעמוד אתרים מרכזיים בו מרוכזים עמודי הסקירה על האתרים התיירותים בלונדון, בכל עמוד שכזה תמצאו בסופו (מעבר למידע הרשום בו) את המלצות המערכת והמלצות ותגובות גולשי האתר. אותו הדבר תקף גם לגבי עמוד האטרקציות בו מרוכזים עמודי הסקירה על האטרקציות השונות בלונדון, כמו גם את עמוד האזורים המרכזיים בעיר.
לגבי אוטובוס התיירים – הדבר תלוי בהעדפות שלכם ובתוכנית שלכם כך שקשה לי להליץ לכאן או לכאן, מומלץ לקרוא את עמוד הסקירה על האטרקציות בעמוד הזה ואת המלצות הגולשים בסוף העמוד.
5. באתר יש עמוד אירועים בעבור כל אחת מהערים אשר מתעדכן שלושה חודשים קדימה – כלומר ההופעות של חודש ספטמבר יעודכנו באתר בתחילת חודש יולי. תוכלי להגיע לעמוד של לונדון באמצעות קישור זה ולעמוד של פריז באמצעות קישור זה. במידה ויש אמנים ספציפים אותם תרצו לראות תוכלו להתעדכן בתאריכי סיבוב ההופעות שלהם באתרים הרשמיים.

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על