חוות דעת על לו”ז של זוג צעיר לתשעה ימים בלונדון

שאלה שנשאלנו במייל בנובמבר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם מלא:
סתיו

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
היי אנחנו טסים בשבוע הבא ל9 ימים ללונדון יש לנו רשימה של מספר מקומות נשמח לשמוע את חוות דעתכם על המקומות (אנחנו זוג בגילאי 22,23) והאם אתם יכולים לעזור לנו לפרוס את המקומות ל9 ימים




תשובה

שלום סתיו,

קיבלתי את פנייתך לייעוץ ללונדון.
אנו לא בונים מסלולים, אבל נשמח לענות על שאלות ספציפיות והתלבטויות נקודתיות. כמו כן, נשמח לתת משוב והערות על תוכנית בנויה. תשלחו לנו פירוט של התוכנית שחשבתם עליה, ונשמח לחוות את דעתנו עליה ולתת הצעות ליעול במדיה ויהיה צריך.

שאלה

היי,

מצרפת את התוכנית שלנו לטיול בלונדון:

תשובה

היי סתיו,

קודם כל שאפו על התכנון המדויק והכל כך יפה!
היינו ממליצים קצת לשחרר, הימים מאוד עמוסים. למשל היום הראשון שהוא אחרי טיסה פשוט נראה לי מלא מאוד.
הסיורים לוקחים זמן, ההגעה ממקום למקום לוקחת זמן, ואם אתם נכנסים לאתר כמו האקווריום של לונדון אם רוצים להינות ממנו זה גם לוקח זמן.
לונדון איי, זו חוויה של לפחות שעתיים כולל ההמתנה, העליה והיציאה והנסיעה אל / מ, האקווריום הוא אולי קצת יותר מזה – ביג בן זה באמת רק להציץ… אבל בין לבין צריך לאכול… ואם אתם נוחותים ב12:30 בלונדון זה אומר שאתם לפחות מ04:00 בבוקר על הרגליים (תלוי מאיפה אתם באים כמובן), זה אפשרי לעבור בן הנקודות אבל לטעמי קצת לחוץ.
היינו מוותאים על אחד מהדברים הגדולים (סיור, לונדון אי, אקווריום).
היום השני שלכם לעומת זאת נראה יותר גמיש. תלוי כמובן מה אתם יוצקים לו בפנים, אם בכיכר טרפלגר אתם נכנסים לגלריה הלאומית למשל או שבסוהו אתם בונים על מועדון כזה או אחר / או הצגה זה כבר סיפור אחר. יכול להיות ששווה לכם להעביר משהו לשם.
גם היום השלישי נראה מאוד גמיש כרגע, כמובן תלוי כמה אתם משקיעים בטייט.
ביום הרביעי לא בטוח שהייתי מתעקש על המפסטד הית’ זה קצת מנותק מהאתרים האחרים, בכל נושא הפארקים כמובן מומלץ לעקוב אחרי מז”א.
למוזיאון כמו מוזיאון המדע לא היינו ממליצים ללכת בסופ”ש, כדאי להחליף ימים, חבל על התור ועל הלחץ כאשר יש ימים הרבה יותר רגועים.
מאוד מומלץ שאלות כאלו היום בכלל לא לשאול אותנו רק כאן במייל, תשובות יותר טובות לשאלות הללו תקבלי בקבוצה שלנו הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

ג'ירפות בגן החיות של לונדון  (צילום מקורי)ג’ירפות בגן החיות של לונדון (צילום מקורי)

שאלה

היי,

יש אתרים נוספים שאתם ממליצים עליהם?
ותודה רבה על החוות דעת 😄

תשובה

היי סתיו,

יש הרבה… מגן החיות ועד סיור בבתי הגילדות של לונדון סיטי או טיול באזור המפסתד הית’ שלא לדבר על המוזיאון של צ’רצ’יל או אחד מעשרות המוזיאונים האחרים שיש בלונדון.
השאלה על מה תוותרו, וכאן נראה לי שאת המאסט הכנסתם.
תמיד אפשר לנסוע שוב…

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על