איזה כרטיס נסיעות הוא המשתלם ביותר עבור זוג שצריך לסוע להיתרו?

שאלה שנשאלנו במייל בנובמבר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם מלא:
אלונה

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
אני ובן זוגי טסים ל6 לילות ו7 ימים ללונדון וחוזרים דרך הית׳רו מה יותר כדאי לקחת מבין הכרטיסים? כי אם נקח טרוולכארד עדיין נצטרך לקנות כרטיס לרכבת בחזור לארץ וגם האויסטר הבנתי שזה הטענה של כמה איזורים ולא רק נגיד לאיזור אחד כמו להגיע להיתרו וכך נשלם בעצם יותר ..




תשובה

שלום אלונה,

קיבלתי את פנייתך לייעוץ ללונדון.

אויסטר וטראוול קארד הם שני כרטיסי הנסיעות העיקריים בלונדון, מבחינת איזה מהם הכי עדיף ומשתלם הדבר תלוי בעיקר בכמות הנסיעות שאתם מתכננים לעשות ביום כאשר שניהם עובדים לפי אזורי נסיעה בהם הכרטיס תקף. כאשר מדובר על מעל לשלוש נסיעות ביום במשך חמישה ימים רצופים כרטיס הטראוול קארד השבועי יוצא משתלם יותר פייר נסיעה מאשר כרטיס אויסטר.

יש לקחת בחשבון שלכל כרטיס יש גם את היתרונות שלו – האוסיטר לא מוגבל לנסיעה גם בשעות שיא והטראוול קארד (כאשר רוכשים אותו בתחנת הרכבת העילית) יכול להקנות כניסה במחיר 1+1 לכמה מהאתרים המרכזיים בעיר. מצד שני לכל כרטיס יש גם את החסרונות שלו – קבלת כרטיס אויסטר מותנת בפיקדון אותו מקבלים כשמחזירים את הכרטיס, ועל מנת להוציא את הטראוול קארד יש להגיע עם תמונת פספורט.

לכן אין המלצה גורפת על איזה מבין הכרטיסים עדיף והדבר תלוי באופן ספציפי בתוכנית שלכם לביקור ולתדירות השימוש שתעשו בתחבורה הציבורית.

כך או כך רוב האתרים המרכזיים נמצאים באזורים 1-2 (מלבד גריניץ’ ושדות התעופה), במידה וגם המלון שלכם נמצא באזורים אלו לא משתלם לרכוש כרטיס הכולל אזורים רחוקים יותר לנסיעה לשדה התעופה למשל אלא לרכוש כרטיס עבור נסיעה זו באופן ספציפי.

תוכלי לקרוא עוד על כרטיסי הנסיעה ועל תחבורה ציבורית בלונדון בקישור הזה.

למתכננים חופשה בלונדון, אנו ממליצים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

מומלץ להציץ גם בעמוד זה: ריכוז הנחות וקישורים מומלצים לחופשה בלונדון

רכבת בתחנת טיוב של לונדון  (צילום מקורי)רכבת בתחנת טיוב של לונדון (צילום מקורי)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

הזמנת כרטיסי הנחות משולבים לאטרקציות בלונדון




מפה

[wpgmza id=”5″ cat=”5″ marker=”507″ zoom=”13″]