1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. לוח אירועים, הופעות, הצגות ומשחקי כדורגל בלונדון
  6. »
  7. כרטיסים למשחקי קבוצת הכדורגל ארסנל – חובה לקרוא לפני שמזמינים!

כרטיסים למשחקי קבוצת הכדורגל ארסנל – חובה לקרוא לפני שמזמינים!

כרטיסים למשחקי קבוצת הכדורגל ארסנל – חובה לקרוא לפני שמזמינים!

כל מה שצריך לדעת על קניית כרטיסים למשחקי קבוצת הכדורגל ארסנל: סוגי כרטיסים, מידע כללי, איפה כדאי להזמין כרטיסים ואיך לחסוך לחץ, כסף וזמן?

דף זה הוא חלק ממידע והזמנה של אירועי ספורט והופעות בחו”ל

מידע כללי

קבוצת הכדורגל של ארסנל משחקת כרגע את כל משחקי הבית באצטדיון האמירויות שנמצא באזור Holloway Road שבצפון לונדון (אזור 2, הגעה בקו פיקדילי). מלבד צפיה במשחק כדאי בהחלט להציץ באצטדיון הענק ואולי להיכנס למוזיאון הקבוצה (אם אתם אוהדים).

המועדון, שהוקם בשנת 1986, מחזיק בשיא הזמן הארוך ביותר ללא הפרעה בפריימר ליג (הליגה האנגלית הבכירה).
לא ניכנס כאi לסקירה על קבוצת הכדורגל וההיסטוריה שלה, אך מדובר באחת הקבוצות האהודות בלונדון ובעולם כולו, ואחת מהסיבות שהפכו את לונדון לשם נרדף לתיירות כדורגל בעשור הקודם (ראה כדורגל בלונדון).

סידור הישיבה באצטדיון




המלצות לחיסכון בהזמנת כרטיסים למשחקים של ארסנל

  1. אם תזמינו כרטיסים בודדים בישיבה לא בזוג המחיר יכול להיות זול משמעותית.
  2. בחרו משחקים זולים. אם החוויה של צפיה במשחק גביע קטן מספיקה לכם. יהיה זה זול משמעותית  מהמשחקים היקרים של הקבוצה. כאשר מדובר במשחקי גביע קטנים, האצטדיונים אינם מתמלאים לגמרי וניתן להשיג כרטיסים במחירים טובים.
  3. אפשר לחפש כרטיסים זולים יותר. טבעת עליונה תהייה זולה יותר מתחתונה, מושבים מאחורי השער יהיו יותר זולים  מכרטיסים לאורך המגרש. הפערים במחירים יכולים להיות מאוד גבוהים.

סוגי המושבים

חלקי האצטדיון באמרייות מחלוקים לשתי טבעות עיקריות – הטבעת התחתונה הכוללת בתוכה את היציעים היותר קרובים למגרש (לכן יקרה יותר) וטבעת עליונה הרחוקה יותר בתווך ישנם את כרטיסי הקלאב לאבל.

בנוסף ישנם מיקומים שונים על כל טבע.

הכרטיסים המוגדרים בין הרחבות הם המושבים הנמצאים בין קוויה16 של שני צידי המגרש – בתמונה המצורפת הם מסומנים בתכלת (נקראים Long Side Between Box).

כרטיסים לאורך המגרש – הכוונה בכרטיסים למושבים לאורך המגרש היא למושבים הנמצאים לאורכו של המגרש בין האלכסונים שמעל דגל הקרן.
כמובן שגם בקטגוריה זו ישנם הבדלים רבים בין המקומות ולא כל המקומות הם באותה איכות ובאותו מחיר.

בתמונה אפשר לראות את הכרטיסים לאורך המגרש באמירויות – כל מה שמוסמן בכחול ובתכלת – יש לשים לב שהכרטים נבדלים בניהם לפי קרבה למגרש (טבעת נמוכה הקרובה יותר ויקרה יותר וטבעת גבוהה) ולפי המיקום (יש כרטיסים בין הרחבות שהם יקרים יותר מכרטיסים שהם בין הקרן לבין קו ה16).

הכרטיסים המוגדרים מאחורי השער הם הכרטיסים הממוקמים בצידו הצר של האצטדיון מאחורי השערים. בתמונה המצורפת. היציעים המסומנים באפור הם יציעים הנחשבים מאחורי השער באצטדיון האמירויות.

כרטיסי Club Level

קבוצת הכדורגל של ארסנל מציעה כמה כרטיסים לאזור האירוח הייחודי של הקבוצה – אזור זה כולל צפיה מאזור יוקרתי במשחק ומכסאות משודרגים, אפשרות לרכישת משקעות ומזון במזנון אקסלוסיבי כמעט ללא תור, משקה חינם במחצית ואף שובר לרכישה בחנות הקבוצה, אפשרות לכניסה לסיור באצטדיון ומוזיאון הקבוצה (לא בשעות הסמוכות למשחק – ראה גם סיור באצטדיון האמירויות). כמובן שכרטיסים אילו יותר יקרים (בהרבה) אך הם מעניקים חוויית צפיה ייחודית מאוד. שימו לב שגם כרטיסים אילו נפרדים בניהם בין כרטיסים לאורך המגרש וכרטיסים מאחורי השער (שלרוב זולים יותר ואף זמינים יותר).

לעיתים אפשר להשיג כרטיסים ביציע של הקבוצה האורחת. זה לא שכיח כי באצטדיון זה לרוב הכרטיסים לקבוצה האורחת שמור למנויים שלה. שימו לב שאם אתם משיגים כרטיסים כאלו אז צריך להקפיד לא ללבוש סממנים המזהים עם ארסנל ולהימנע מפרובקוציות.

השגת כרטיסים

כמו קבוצות בכירות אחרות בלונדון (כמו צ’לסי למשל), כדאי לדעת שהכרטיסים למשחקי ארסנל הם יחסית קשים להשגה בהשוואה לכרטיסים לקבוצות כדורגל אחרת ברחבי אירופה.

למה? מכיוון שהכרטיסים למשחקים יוצאים למכירה באתר המועדון הרשמי בתחילה למנויים, לאחר מכן לחברי מועדון ורק אחר כך המכירה נפתחת באתר לציבור הרחב (ולא רק לחברי המועדון). בלונדון ישנו מיעוט מסוים של כרטיסים שמיועד לתיירים והוא לרוב נמצא בידי חברות וסוכנויות המתמחות בשיווק של כרטיסים כאלה. מדובר בכרטיסים יקרים יותר שדורשים גם תשלום עמלה לסוכנים, אך למי שרוצה לקנות כרטיס מראש, ושיהיה חוקי, זו הדרך המתאימה ביותר.

ישנן כמה דרכים שונות להשיג כרטיסים למשחקים של ארסנל:

  1. להזמין כרטיסי VIP מראש כחבר מועדון הקבוצה. אם אינכם רשומים אתם יכולים להיעזר בחבר מועדון או להירשם (ראו המלצות בהמשך). יכול להיות שאפילו תשלום על חברות במועדון יחד עם הכרטיס עצמו תהיה האופציה המשתלמת ביותר, במידה שאתם מעוניינים בכרטיסים הזולים ביותר.
  2. הזמנה מראש ללא חברות בקבוצה, באתרי הקבוצה או בעיר לאחר פתיחת הכרטיסים לקהל הרחב.
    יתרון – מחיר.
    חסרון – חוסר וודאות. לא רלוונטי במשחקים מבוקשים.
  3. הזמנה דרך אחת הסוכנויות (אפשר גם דרכינו). להזמנה זו יש שתי אפשרויות:כרטיסים רשמיים לתיירים. מדובר בכרטיסים יקרים יותר עבורם משלמים מחיר גבוה יותר (הכרטיסים עצמם יקרים יותר כיוון שהם מיועדים לתיירים ולא לחברי מועדון ויש עליהם עמלת טיפול לסוכנים השונים). בנוסף, אלו כרטיסים לקטגוריה סגורה (לרוב באזור “Club Level”) שהיא אחת היקרות והטובות באצטדיון (היא כוללת גם סיור במוזיאון ומשקאות בהפסקה). את אופציה זו ניתן לסכם כיתרון – וודאות, הזמנה בטוחה וכרטיסים מצוינים. חסרון – מחיר.כרטיסי מנוי. כרטיסים אלו בעייתיים יותר. למעשה אלה כרטיסים השייכים למנויים, המוכרים את הכרטיסים שלהם לתיירים. הספסרות בתוך אנגליה היא דבר אסור, והקבוצות האנגליות דורשות רישום ומעקב על מכירת הכרטיסים האלה. ניתן לקנות אותם בפורומים שונים ובסוכנויות שונות (כולל אלה שאנו עובדים איתן). הבעיה מתחילה כשמזמינים מאתר לא רשמי או מפורומים חסרי בקרה, כיוון שאז לא ניתן לדעת האם הכרטיסים יגיעו או לא.
    שימו לב – יש בקרה חמורה של סדרנים על כרטיסי המנוי. כל מי שמזמין אותם חותם על טופס הכולל דרכי התנהגות במגרש (לא להגיע עם צבעי הקבוצה היריבה, כיצד להסביר מאיפה הכרטיסים הגיעו וכדומה). בנוסף, לכל מי שמזמין כרטיסים כאלה וחושש מבעיות כאלה או אחרות – יש שירות מענה חירום (לאחר ההזמנה בלבד) עד שעה 23:00 בלילה, שבעה ימים בשבוע.
    יתרון – מחיר זול יותר, ללא צורך בחבילות תיירות.
    חסרון – יש צורך לחתום על כללי ההתנהגות.

אנו ממליצים לקרוא בנושא את העמודים הבאים: הזמנת כרטיסים מראש מול הזמנה בעיר למשחקי ארסנלכרטיס רשמי וכרטיס מנוי לכדורגל בלונדון




המלצות

  • בכל מקרה אל תשקלו להזמין מחברות לא בטוחות או לעשות כל מיני קומבינות עם כרטיסי מנויים שאתם צריכים להחזיר, כדי להימנע ממצב שלא תקבלו את הכרטיס עליו שילמתם או שלא תיכנסו למשחק שכל כך ציפיתם לראות.
  • הסיכויים להשגת כרטיס משתפרים אם אתם חברים במועדון של ארסנל. אם אתם חברי מועדון או שיש לכם קרובים/חברים שהם חברי מועדון או מנויים – זו תהיה השיטה המשתלמת ביותר.
    רוצים להצטרף למועדון ארסנל? או לרשימת ההמתנה העונתית לכרטיסים? כחבר במועדון תוכלו להנות מהטבות כגון כרטיסים מועדפים נגישים לכל משחקי הליגה, חבילה אקסלוסיבית לכבוד הצטרפותכם למועדון, והזמנות באופן שוטף לאירועים של הקבוצה ומועדון האוהדים. להצטרפות https://www.arsenal.com/tickets.
  • במשחקי גביע יהיה לכם קל יותר להשיג כרטיסים שפתוחים לציבור הרחב ולא דרך סוכנים, כיוון שיש מהם יותר בהשוואה למשחקי ליגה וליגת האלופות.
  • תוכלו לבדוק אתרים שאתם חוששים לגביהם כאן (המערכת מתקשה להבין אתרים בעברית אבל היא יודעת לודא את אמינותם של אתרים באנגלית בקלות): https://www.scamadviser.com
  • מרבית משחקי ארסנל כדאי להזמין מראש, ישנם משחקים (המשחקים הגדולים כדוגמת הדרבי של לונדון, ארסנל נגד מנצ’סטר סיטיארסנל נגד ליברפול או ארסנל נגד מנצ’סטר יונייטד) שכדאי להזמין זמן רב מראש כי הביקוש עליהם מאוד גבוה.
  • טיקטינגו
    (להזמנה)

    טיקטיק
    (להזמנה)

    טיקטגם
    (להזמנה)

    מחיר

    גבוה יחסית

    גבוה יחסית

    גבוה

    רמת השירות

    גבוהה מאוד

    גבוהה מאוד

    גבוהה

    התחייבות ל150% החזר אם הכרטיס לא ניתן

    קיימת

    לא קיימת

    לא קיימת

    מומחיות בבניית חבילות למשחקים

    גבוהה

    גבוהה מאוד

    אין חבילות

לקריאה נוספת: