1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. השכרת רכב בלונדון (2024) – הנחה בלעדית ואיך להימנע מטעויות

השכרת רכב בלונדון (2024) – הנחה בלעדית ואיך להימנע מטעויות

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בסיומה של תקופת החורף בלונדון ובמהלך החודש תהיה עליה בביקוש לרכבים שכורים. לקראת סוף מרץ כבר יכולים להיות ימים בהם אין רכבים רבים שישארו פנויים בקטגוריות מסויימות. לכן, מצד אחד עדיין ניתן למצוא רכבים ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף החודש ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש. כמו כן, מומלץ להזמין מראש בכל תקופה זו למי שרוצה להזמין רכב מסוים - כמו משפחות שצריכות רכב גדול או אלו שמתכננים לנהוג עם הרכב ליעדים מאתגרים שיצריכו מנוע חזק. לחצו כאן להשכרה מתוך מגוון רכבים עם אפשרות ביטול | לחצו כאן להשכרת רכב עם 10% הנחה בלונדון.

האם צריך רכב בלונדון?

אם מדובר בנסיעה בתוך העיר בלבד – ההמלצה שלנו היא פשוט לוותר על רכב. יש טיוב (ראה תחבורה בלונדון), אין הרבה חניה ועבור סיור בעיר עצמה רכב הוא רק נטל. כדי לחדד את הנקודה – במרכז העיר (ווסטמינסטר או לונדון סיטי) אין חניה ולמרבית הרחובות הראשיים כמו אוקספורד סטריט כניסה עם רכב פרטי תגורר קנסות מיותרים בדמות אגרה אותה משלמים כאשר נכנסים לאזורים העמוסים (Congestion Zone) של העיר בימים שני עד שישי, בין השעות 7:00-18:30 (את האגרה ניתן לשלם דרך האינטרנט, דרך SMS או דרך הטלפון). גם אם אתם לנים בשכונות מרוחקות (כמו המפסטד למשל) יש יופי של תחבורה ציבורית ואין צורך ברכב.

מתי כן צריך רכב? מלבד מקרים מיוחדים (נסיעת עסקים מחוץ למרכז העיר וכו’), כדאי לשכור רכב בלונדון רק כשאתם מתכננים יציאה מהעיר לכיוון מרחבי אנגליה,סקוטלנד או ווילש. שימו לב שגם כשנוסעים לערים כמו ליברפול או מנצ’סטר עדיף לנסוע ברכבת ו/או באוטובוס ולוותר על הטרחה שבנהיגה ומציאת החניה.

חברות מומלצות להשכרת רכב בלונדון

Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב בלונדון עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בלונדון דרך חברת Rentalcars
🚗 שדה התעופה של גטוויק
🚗 נמל התעופה לונדון סיטי
🚗 נמל התעופה לונדון לוטון

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בלונדון דרך חברת AutoEurope
🚗 נמל התעופה הית'רו בלונדון
🚗 נמל התעופה לונדון סיטי
🚗 נמל התעופה לונדון סטנסטד

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Ofran - שירות לקוחות צמוד בעברית

Ofran מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, ונותנת מענה מקצועי ומהיר בעברית לאורך כל שלבי השכרת הרכב - משלב הזמנת הרכב ועד שמחזירים אותו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בלונדון דרך חברת Ofran
🚗 נמל התעופה הית'רו בלונדון
🚗 נמל התעופה לונדון לוטון
🚗 נמל התעופה לונדון סיטי

←לחצו כאן להזמנה עם שירות בעברית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים בלונדון בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בלונדון דרך חברת Economybookings
🚗 נמל התעופה הית'רו בלונדון
🚗 שדה התעופה של גטוויק
🚗 נמל התעופה לונדון סיטי

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה בלונדון. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בלונדון דרך חברת Discover Cars
🚗 נמל התעופה הית'רו בלונדון
🚗 נמל התעופה לונדון סטנסטד
🚗 שדה התעופה של גטוויק

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים




איך להשיג את המחיר הטוב ביותר לרכב בלונדון?

כמו בכל עיר או ביעדים אחרים – פשוט להשוות. אפשר להשתמש במנוע החיפוש שלנו המצורף כאן או להשוות עם חברות נוספות.
מבחינת מחירים, לרוב התחנות במרכז העיר ייקחו עמלות נוספות ויהיו יקרות יותר מתחנות הנמצאות בשדות התעופה (הית’רו, לוטון וכו’).




דברים נוספים שכדאי לדעת על השכרת רכב בלונדון

  • אגרה וחוקי תנועה חשובים בלונדון: האגרה היא אולי הנושא החשוב ביותר. את האגרה יש לשלם כאשר נכנסים לאזורים העמוסים (Congestion Zone) של העיר בימים שני עד שישי, בין השעות 07:00-18:30 (את האגרה ניתן לשלם דרך האינטרנט, דרך SMS או דרך הטלפון). מומלץ מאוד לשלם מראש. אם חברת ההשכרה תשלם במקומכם כי שכחתם בטעות לשלם זה יכול להגיע למחירים גבוהים במיוחד (במקום 6-8 פאונד במקור 60 פאונד!).
  • חניה בלונדון: במילה אחת – אין. במרכז העיר אין חניה חופשית, יש חניונים שבהם החניה היא בתשלום אבל במרכז העיר זה יכול להגיע למעל 250 ש”ח ליום.
    מפת החניות הציבוריות בלונדון: https://en.parkopedia.co.uk/parking/london/
    ראו גם – מלונות עם חניה בלונדון.

שאלות ותשובות נופוצות על השכרת רכב בלונדון

  • שדה התעופה של גטוויק
  • נמל התעופה לונדון סיטי
  • נמל התעופה לונדון לוטון

  • אגרה וחוקי תנועה חשובים בלונדון: האגרה היא אולי הנושא החשוב ביותר. את האגרה יש לשלם כאשר נכנסים לאזורים העמוסים (Congestion Zone) של העיר בימים שני עד שישי, בין השעות 07:00-18:30 (את האגרה ניתן לשלם דרך האינטרנט, דרך SMS או דרך הטלפון). מומלץ מאוד לשלם מראש. אם חברת ההשכרה תשלם במקומכם כי שכחתם בטעות לשלם זה יכול להגיע למחירים גבוהים במיוחד (במקום 6-8 פאונד במקור 60 פאונד!).

  • ברוב החברות להשכרת רכב הגיל המינימלי הוא 21 ואין גיל מקסימלי, מצד שני ישנן חברות המגבילות את גיל ההשכרה לגילאים אחרים כמו לפחות 23, 24 או 25. בנוסף, יש חברות שדורשות גיל מקסימום (מאפשרות הזמנה עד גיל 70-75). יש צורך לבדוק זאת בטרם ההשכרה (בדקו בתנאי הספק עבור הצעה של כל רכב או צרו קשר איתנו).
  • אם אתם בני 25-69 אין לכם בעיה לשכור רכב, אם לא יש צורך לבדוק את הפרטים היטב לפני הזמנה (קרא עוד על הגבלת גיל על השכרת רכב).

לצערנו לא. יש לכך מספר סיבות:

א. כל לקיחה והחזרה של רכב בתחנות שונות במרחקים גדולים גוררת עימה תוספת תשלום לא קטנה. בלי קשר למיקום ולמאפיינים הייחודיים של אנגליה ולונדון.

ב. במקרה של מעבר מלונדון ואנגליה ליבשת האירופית (צרפת) מדובר בבעייתיות רבה. גם בגלל שההגה הפוך בין שני היעדים וגם בגלל שיש צורך לחצות במעבורת. על כן חברות השכרה רבות לוקחות תשלום נוסף על הביטוח (שהוא כמובן יקר יותר).

ג. בלי קשר לתשלום על ההשכרה, יש לקחת בחשבון שהמעבר על המעבורת כולל תשלום נוסף והכנות מתאימות (הרבה פחות נוח מלנסוע ביורוסטאר למשל), כמו כן בצרפת ובאנגליה יש חוקי נהיגה שונים (מעבר לצד הנהיגה) ויש לשים אליהם לב (הגבלות מהירות, הדרישה להחזיק בודק אלכוהול בצרפת וכו').

באופן כללי ההמלצה שלנו היא להשכיר רכב בלונדון,להשתמש ברכב באנגליה, להחזיר בלונדון. לנסוע ברכבת או בטיסה לצרפת (לפרטים והזמנה של רכבות מלונדון לצרפת) ולקחת רכב חדש בצרפת (לחצו כאן להזמנת רכבים בצרפת עם אפשרות ביטול ולחצו כאן להזמנת רכבים עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על). אנו גם ממליצים לקרוא את המידע הרב שיש לנו על השכרת רכב בצרפת בעמוד זה: השכרת רכב בצרפת (2023) – הנחה בלעדית ואיך להימנע מטעויות

מפת תחנות השכרת רכב בלונדון