קסטיליה-לאון, ספרד

map

קסטיליה ולאון (Castilla y León) היא מחוז האוטומי החשוב והגדול ביותר של ספרד. היא נמצאת בחלק הצפוני של אזור ממלכת קסטיליה הקדומה. אזור זה כולל כמה מאתרי התיירות החשובים של ספרד כמו העיירות והערים החשובות: בורגוס (המפורסמת בקתדרלה המקסימה שלה), סלמנקה (שמפורסמת ברחובות המדהימים שלה והאוניברסיטה הקדומה של ספרדויאדולידסגוביה (שמפורסמת באלקזאר היפה של האזור ואמת המים מהתקופה הרומאית), ולאון.




מחוץ לערים והעיירות הגדולות ומחוץ למרכזי התיירות הפופלארים ניתן לראות מישורים עם נוף מדהים, אזורי מערות מיוחדים (כמו מערות הנטיפים של קואבה דה וואלפורקרו) ואזורים תיירותים הכוללים מסלולי טרקים ואזורי דייג כמו רכס ההרים של סיירה דה גרדוס.

בכל מקום באזור זה תוכלו לחזות בלא מעט מצודות עתיקות ברמת שימור זה או אחר, עדרי הבקר במישורים והחזירים ביערות הגדלים רובם בחופשיות. תוכלו להיכנס לתוך פונדקים מקומיים ולאכול את אלף אחת סוגי מאכלי הבשר שיש במקום (בראשם הקוצ’ינו – חזיר בן 21 ים עשוי על הגריל), לשתות מיין מקומי משובח (בקסטיליה לאון ישנם כמה חבלי יין מרכזים באזור שעוטף את ויאדוליד כמו אזור חבל טורו מופרסם ביינות האדומים שלו, אזור חבל רואדה המפרסם ביינות הלבנים, אזור ריברה דל דוארו, ואזור סיגיאלס) ולהינות מהרבה מאוד מרחבים מרשימים ומרחיבים את הדעת.

[wpgmza id="15" cat="5" marker="1782" zoom="12"]