מלונות באלבסטה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מידע כללי

אלבסטה (Albacete) היא בירת המחוז אלבסטה אשר בקהילה האוטונומית קסטיליה-לה מנצ’ה. היא ממוקמת בדרום מזרח ספרד, 262 ק”מ מהבירה מדריד, על נהר דון חואן במפגש עם תעלת מריה קאריסטינה. בשנת 2013, היו בעיר קצת יותר מ219 אלף תושבים, מה שהופך אותה לעיר בעלת המספר הגבוה ביותר של תושבים בכל קסטיליה-לה מנצ’ה ולאחד מהאזורים העירוניים העיקריים של המדינה.

העיר אומנם אינה נחשבת לפופלארית מאוד על ידי המתיירים בספרד – אך למי שנוסע במרחב זה היא מציע כמה אופציות ייחודיות – הרבה פחות המוניות מטולדו למשל.




הסיבה העיקרית ללינה באלבסטה היא היציאה ממנה אל יעדים קטנים בהם הלינה אינה מתאפשרת, למשל אלקלה דה חוקאר (Alcalá del Júcar)סיירה דה אלקאראס (Sierra de Alcaraz) או הפארק הלאומי טבלאס דה דאימייל (Tablas de Daimiel). לרוב המבקרים באלבסטה משלבים את הטיול כעצירה בדרכם ליעדים נוספים כמו טולדוקואנקהולנסיה או אליקנטה, וזו עיר מקסימה לבלות בה את הלילה.

מספר אפשרויות הלינה באלבסטה הוא לא מאוד גדול, רוב המלונות בעיר הם בדרגת שניים, שלושה וארבעה כוכבים. חלק גדול מתוכם ממוקם במיקום טוב במרכז העיר, כך שתוכלו ליהנות מלינה נוחה ומקרבה לאתרים המרכזיים של העיר כמו – קתדרלת סן חואן באוטיסטה (San Juan Bautista Cathedral) ומוזיאון אלבסטה (Albacete Museum).

המלצות למחפשים מלון באזור

  • אם אתם מגיעים עם רכב שכור לעיר שימו לב כי ברוב המלונות קיימת חניה פרטית או ציבורית (קרובה למלון), חלקן בתשלום וחלקן בחינם. כדאי לשים לב לפרט זה טרם בחירת המלון (ראה עוד תחת השכרת רכב במדריד וקסטיליה והשכרת רכב בספרד).
  • למשפחות המבקרות באלבסטה- תשמחו לשמוע שאלבסטה ערוכה לאירוח משפחות ובחלק גדול מבתי המלון קיימים חדרי משפחות כמו גם הנחות לילדים. מומלץ לבדוק זאת טרם ההזמנה.
  • עבור תיירים בעלי קשיי התניידות קיים מבחר של בתי מלון נגישים אך בכל זאת מומלץ לוודא זאת מול המלון טרם ההזמנה.

מלונות מומלצים באלבסטה

Hotel Cardinal

מלון קרדינל (Hotel Cardinal) הוא למעשה וילה בניהול משפחתי הממוקמת במרכז של אלבסטה, כ3 דקות הליכה מקתדרלת סן חואן באוטיסטה (San Juan Bautista Cathedral) ומפלאזה מאיור (Plaza Mayor), וחמש דקות מזירת… למידע נוסף...

Apartamentos Legazpi

אפארטמנטוס לגאספי (Apartamentos Legazpi) הינו מלון דירות הממוקמות סמוך למרכז העיר אלבסטה, כ10 דקות הליכה אל כל האתרים החשובים של העיר כמו קתדרלת סן חואן באוטיסטה (San Juan Bautista Cathedral)… למידע נוסף...

Hotel Castilla

מלון קסטיליה (Hotel Castilla) הינו מלון בדרגת שני כוכבים במרכז העיר אלבסטה, סמוך לפארק לינאל (Parque Lineal) ופחות מ500 מטרים מקתדרלת סן חואן באוטיסטה (San Juan Bautista Cathedral)… למידע נוסף...

Gran Hotel Albacete

מלון גראן אלבסטה (Gran Hotel Albacete) הינו מלון בדרגת ארבעה כוכבים במרכז העיר אלבסטה, סמוך לפלאזה אלטוסאנו (Plaza Altozano) ושלוש דקות הליכה מקתדרלת סן חואן באוטיסטה (San Juan Bautista Cathedral)… למידע נוסף...

[wpgmza id="15" cat="6" marker="1795" zoom="12"]