מה היא הדרך המומלצת והזולה ביותר להגיע מברצלונה לקוסטה בראווה?

שאלה שנשאלנו במייל ביוני 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם מלא:
רונה

יעד:
ברצלונה

זקוק לעזרה ב:
השכרת רכב, אטרקציות, אחר

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
שלום, אנחנו זוג שמגיעים בין התאריכים 26.6 עד ה29.6, אני בודקת אופציות ומנסה לראות מה הכי משתלם גם מבחינת הנאה וגם מבחינה כספית… אנחנו לנים ליד כיכר קטלוניה וארצה להגיע יום אחד לקוסטה בראווה – השאלה היא אם להשכיר רכב ליום אחד יהיה יקר משמעותי מלנסות לנסוע בתחבורה ציבורית שאולי תהיה מסובכת? השיקול הוא לעצור ולטייל היכן שנרצה בדרך. כמו כן טיול לעמק נוריה, אני לא מצליחה לראות עלויות של רכבת מכיכר קטלוניה לתחנת ריבס דה פרסרועלויות של הרכבת המעלה למעלה העמק, כי אם זה יעלה לנו לבד יותר מ40 יורו לאדם אז כבר יותר משתלם לנו לקחת טיול מאורגן בעלות זו. תוכלו לעזור לי בבקשה?




תשובה

שלום רונה,

קיבלתי את פנייתך לייעוץ לספרד.
מבחינת התניידות בקוסטה בראווה – זה תלוי מאוד בלאן אתם מתכננים להגיע. יש מקומות אליהם ההגעה מברצלונה יחסית נוחה (כמו חירונה או בלאנס למשל) ויש עיירות אליהן מסורבל להגיע בתחבורה ציבורית. תוכלו להיעזר בעמודי הסקירה שלנו על העיירות השונות בקוסטה בראווה בעמוד הזה, בכל עמוד סקירה תחת “מידע שימושי” תמצאו פירוט על דרכי ההגעה אל העיירה.

לגבי עלויות וזמנים של רכבות בברצלונה (גם לעמק נוריה וגם באופן כללי) תוכלו להעזר באתר של RENFE הרכבת הלאומית של ספרד בקישור זה.

התחנה המרכזית בבלאנס – מכאן ניתן להגיע לעיירות רבות בקוסטה בראווה  (צילום: Lite)התחנה המרכזית בבלאנס – מכאן ניתן להגיע לעיירות רבות בקוסטה בראווה  (צילום: Lite, רישיון)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”15″ cat=”5″ marker=”1675″ zoom=”9″]