מלונות בטמריו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מידע כללי

טמריו (Tamariu) היא עיירת נופש על חופי קטלוניה שבספרד. היא נמצאת באזור צפון קוסטה בראווה, כשעתיים נסיעה צפונה מברצלונה וכ-110 קילומטר דרומית מגבול צרפת – ספרד.




טמריו היא עיירה שקטה ולא עמוסה ולכן יש כאן מיעוט יחסי של מלונות (רובם ברמה של שלושה-ארבעה כוכבים) אשר נועדו למי שמחפש לינה שקטה ולא מחפש את הבילויים, הקזינו וכדומה (המאפיינים את המחפשים למשל מלונות ביורט דה מאר).

העיירה מושכת אליה חובבי לינת ספא וחופשת בטן גב (גם רצועת החוף אינה מאופיינת באווירה צעירה במיוחד). בגלל מאפיינים אלו, באופן כללי יש בעיירה פחות צעירים והיא בעלת אופי יותר מאופק בהשוואה לעיירות אחרות בקוסטה בראווה.

מרבית המלונות של טמריו נמצאים במרחק קצר מהים ובאופן כללי העיירה קטנה כך שהכל בה קרוב.

היות וההגעה לעיירה בתחבורה ציבורית לא פשוטה ובקיץ היא עמוסה מאוד במבקרים (והחנייה קשה למציאה), ההגעה ללינה בעיירה מומלצת למי שלא רוצה לנסוע הלוך וחזור באופן תדיר (קשה להחזיק כאן רכב שכור – למרות שבחלק מהמלונות יש חנייה).

מלונות מומלצים בטמריו

Hotel Tamariu

מלון טמריו (Tamariu Hotel) הנו מלון קטן ומשפחתי הממוקם בעיית הנופש טמריו הנמצאת בחבל קוסטה בראווה (Costa Brava). המלון ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מרצועת החוף… למידע נוסף...

Hotel Hostalillo

מלון הוסטאלילו (Hotel Hostalillo) ממוקם על רצועת החוף של עיירת הנופש טמריו אשר נמצאת בקוסטה בראווה (Costa Brava). המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם וקבלה הפועלת 24 שעות ביממה. חדרי המלון כוללים טלפון… למידע נוסף...

[wpgmza id="15" cat="6" marker="1693" zoom="12"]