קווראלבס, ספרד Queralbs

מידע כללי והיסטוריה

קווארבלס (Queralbs) הינה עיירה קטנה הממוקמת בנקודה המיושבת הגבוהה ביותר באזור עמק נוריה, שנמצא בהרי הפירנאים. הכפר נמצא בתחומה השיפוטי של חירונה (Girona) ובשטחו של חבל קטלוניה.

מהעיירה הפירנאית-קטלאנית הטיפוסית הזו, ניתן לצאת לטיולים ולמסלולים שונים בעמק נוריה (בעמק רכבת מפורסמת הנוסעת בין ההרים, בעזרתה ניתן להגיע גם לעיירה ריבס דה פרסר) ולעמק ריפול הסמוך.




הכנסייה הרומנטסקטית של קווראלבס

אתרים מרכזיים

האתר המרכזי אליו מגיעים מעיירה זו הוא עמק נוריה הסמוך. כפר זה משמש כנקודת לינה פופולארית לבאים לטייל בעמק ולחופשת סקי בעמק.
מלבד שמורת עמק נוריה, רבים הם העוברים באזור על מסלולים שונים הבנויים על בסיס נהר ריבס (Val De Ribes), שהוא הנהר המנקז למעשה את עמק נוריה.
אתר נחמד (לא יותר מזה) נוסף, העומד בעיירה ומושך את תשומת לב של חלק מהתיירים, הוא הכנסייה הרומנסקית העתיקה הבנויה בעיירה.

העיירה קווראלבס אל מול שלג

לינה בקווראלבס

למחפשים מלון יוקרתי בקווראלבס אנו ממליצים על Rural L’Ortiga Blanca, למחפשים מלון עם תמורה טובה לכספם אנו ממליצים ללון ב Hostal Les Roquetes. לאלו אשר מעוניינים בדירה מרווחת Apartaments Fontalba היא אופציה טובה באזור. בתקופת קיץ רוב המלונות מלאים ולכן למבקרים בחודשים אלו מומלץ להזמין לינה מראש אם אתם עדיין מתלבטים תוכלו למצוא בקישור הזה מקומות לינה בקווראלבס עם אפשרות ביטול.




המלצות "הכל על"

  • מרבית המטיילים באזור למעשה בוחרים במסלול היורד מעמק נוריה, צופה על נהר ריבס דה פרסר ומסיים בקווראבלס. כלומר, עולים עם רכב לקווארבלס, מוותרים על המוזיאון הקטן לרכבת השיניים הקיים בריבס דה פרסר, עולים עם הקרמלרה לעמק נוריה ויורדים חזרה לרכב ברגל. למי שרוצה טיול רגלי באזור זו אופציה מצוינת (לא מתאים לילדים קטנים או בעלי קשיי הליכה במורדות).

מידע שימושי

  • איך מגיעים?
    • ברכב פרטי: ההגעה עם רכב פרטי מברצלונה לדוגמה מתבצעת על כביש האורך C-17 לכיוון צפון. למסלול מדויק יש להסתכל במפה. נסיעה זו לוקחת כשעה וחצי.
      למידע נוסף על השכרת רכב באזור ראה עוד תחת השכרת רכב בקוסטה בראווה והשכרת רכב בספרד.
    • ברכבת/אוטובוס: הצורה הנוחה ביותר להגעה לאזור בתחבורה ציבורית היא מברצלונה לריבס דה פרסר, ומשם הגעה עם הקרמלרה.