איך כדאי לתכנן מסלול בפרינאים הכולל את האיגואסטורטס?

שאלה שנשאלנו במייל ביוני 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שירי שלום

תודה על המענה.
אנחנו זוג אזרחים ותיקים. האחד מתקשה בהליכה ממושכת וההשניה בעלת כושר וכיולת…
מטיילים לחבל הבסקים .
אני מתקשה להחליט בדבר המסלול מסאן סבסטיאן לפארק אגיאסטורטס . מוצפת בהמלצות ומסלולים בפארק

מה בדרך ומשם לברצלונה.

כמה ימים ראוי להקדיש לאזור הפארק בהנחה שטרקים הם לא אופציה
מקומות לינה מומלצים.

אהיה אסירת תודה לכל פיסת כיוון.
אילה




תשובה

שלום אילה,

סאן סאבסטיאן ואיגואסטורס הם במרחק גדול אחד מהשני. שווה לעשות לפחות עצירה אחת אם לא שניים באזור אראגון או נאוורה למשל בפאמפלונהסארגוסה ואורדסה – אלו נקודות עצירה מאוד פופלאריות לנסיעה כזו. יש כמובן אחרות.
בין האיגיאוסטורטס לברצלונה לא חסרות אופציות אם אני מבין אותכם נכון – אזור ריפול יהיה לכם מושלם. ואולי אנדורה. בקו החוף לפחות עצירה אחת או שתיים מומלצת (טמריוטוסה דל מאר, אולי פנימה יותר לאזור חירונה או פיגרס, תלוי מה אתם רוצים לראות).
הייתי משקיע במקומכים לאיגואסטורטס יומיים, יום בחלק של סנט מוריסי ויום בחלק של בוי.
לגבי מלונות מומלצים כאשר יהיה לכם מסלול ותאריכים בכל אזור נשמח לעזור.

שאלה

שלום רב,

בהמשך ובהתאם לייעוץ שלכם הכנתי מסלול אשמח לקבל הערות והארות יציאה מסאן סבסטיאן 27.9.2019 הגעה לברצלונה 2.10.2019. בדרך פמפלונה לפארק אורדסה היכן מומלץ ללון , כמה ימים לפארק.? מאורדסה לפארק אגוסטורטס ולברצלונה. מתלבטת בחלוקת הימים ומקומות ליה. הבנתי לפארק אגוסטוטס יש שני מקומות כניסה מומלצים איך לארגן את הלוגיסטיקה. אודה על העזרה בעיצה טובה. אילה

תשובה

היי אילה,

לגבי לינה באזור השמורה – העמוד הזה יעזור לכם ממש. כתבנו אותו לפני חמש שנים, אך הוא עדין רלוונטי. בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון סילקן אורדסה (Silken Ordesa)מקום האירוח אפארטאמנטוס ראסל (Apartamentos Russell)מלון הוטל אבטוס (Hotel Abetos)מלון אדלווייס (Edelweiss Hotel) וכן את מקום האירוח מונטה פרדידו (Albergue Monte Perdido). באורדסה אפשר בכיף להעביר יומיים ואפילו יותר.

לגבי האיגואסטרטס מומלץ לכם לבקר בבוקר בבוי וללון שם (מלון כמו מלון ראנטינר (Hotel Rantiner), יכול להיות אחלה בשבלכם, אל תלכו למלונות הצפוניים בוילאה) , ובבוקר שלמחרת תסעו ותבקרו בסנט מוריסי (פחות משעה נסיעה לאזור אספוט ומשם הג’יפים שעולים לשמורה). שווה להסתכל על העמוד הזה לטובת הבנת הלינה באזור.
אנו לא מתחילים לחלק את הימים עבורכם… בסוף זה החלטה שלכם וזה גם תלוי כמה ימים תרצו לבלות בברצלונה וגם לא בטוח שתרצו לנסוע ישר מאיגואסטורטס לברצלונה בלי עצירה. אנו יכולים להגיד שאת אורדסה אפשר לטעום יום אחד ואפשר לבלות שם שלושה ימים (לא מדובר על טרקים שיכולים להיות בה שבוע), איגואסטורטס אפשרי יום, יומיים, ושבוע בקלות. גם פמפלונה מרתקת ויכולה להיות מקום לביקור קצר ויכולה להיות מקום לילה או שניים.הכל שאלה מה אתם מעדיפים.

אדוה על רקע מפל זנב הסוס  (צילום מקורי)אדוה על רקע מפל זנב הסוס (צילום מקורי)

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על




מפה

[wpgmza id=”15″ cat=”5″ marker=”1707″ zoom=”10″]