ויילהה, ספרד Vielha

מידע כללי והיסטוריה

ויילהה (Vielha) המקסימה היא ההעיירה המרכזית שבעמק אראן בחבל קטלוניה (לעיתים נקרא העמק עמק וילהה על שם העיירה). וילהה היא למעשה איחודם של 13 עיירות שהיו קיימות באזור קודם לכן, ואחדו לרשות אחת בשנת 1970 ובתקופות התיירות העיירה שוקקת תיירים ורחובה הוא למעשה רחוב בילויים וקניות של התיירים המטיילים באזור

ויילהה כוללת את היישובים: Arròs, AubèrtVilac, Betlan, Betre, Casarilh, Casau, Escunhau, Gausac, Mont, Montcorbau, Vielha, Vila, Vilac.

העיירה ויילהה




אתרים מרכזיים

העיירה ויילהה

לינה בויילהה

למחפשים מלון יוקרתי בויילהה אנו ממליצים על Hotel Vielha Baqueira, Affiliated by Meliá, למחפשים מלון עם תמורה טובה לכספם אנו ממליצים ללון ב Hotel Urogallo. במידה ואתם מעדיפים דירה על פני מלון אנו ממליצים על Aparthotel Nou Vielha. שימו לב כי בתקופת הקיץ רוב המלונות מלאים ולכן למבקרים בחודשים אלו מומלץ להזמין מקום מראש. למתלבטים, ניתן למצוא בקישור הזה מקומות לינה עם אפשרות ביטול.




המלצות "הכל על"

  • העיירה היא המקום בו אפשר לקחת ולהחזיר רכב – בפירנאים (יש בה ריכוז גדול של רכבים להשכרה) בנוסף יש בה ריכוז גדול של תחבורה ציבורית דרכה אפשר להגיע לנקודות שונות באזור ולכן לא פעם מומלץ להשאיר בה את הרכב השכור ולקחת ממנה אוטובוס לנקודות ההתחלה של הטראקים המבוקשים (הפופולארית ביותר היא כמובן אספוט שממנה מתחילים לרוב את הביקור באיגואסטורטס). ראה גם תחת השכרת רכב בספרד.

מתוך ויילהה

מידע שימושי

  • הגעה לויילהה:
    • ברכב פרטי: ההגעה עם רכב פרטי מברצלונה לדוג’ מתבצעת על כביש האורך הE9 (היוצא ממש מצפון ברצלונה), בשלב מסויים יש לפנות שמאלה אל כביש N260, ופניה נוספת ימינה אל כביש N 230 תביא אותנו עד לעיירה. למידע נוסף על השכרת רכב באזור ראה עוד תחת השכרת רכב בספרד.