מלונות מומלצים בקאמינס אל גראו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בקאמינס אל גראו בולנסיה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים בקאמינס אל גראו שבספרד

Tryp Valencia Oceánic Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון טרייפ ולנסיה אושאניק הוטל (Tryp Valencia Oceánic Hotel) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן באזור קאמינס אל גראו שבולנסיה… למידע נוסף…

AC Hotel Valencia

⭐⭐⭐⭐
AC הוטל ולנסיה (AC Hotel Valencia) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן באזור קאמינס אל גראו שבולנסיה… למידע נוסף…

Casual Valencia de las Artes

⭐⭐⭐
קסואל ולנסיה דה לה ארטס (Casual Valencia de las Artes) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן באזור קאמינס אל גראו שבולנסיה… למידע נוסף…

Hotel Villacarlos

⭐⭐⭐
מלון ויאקרלוס (Hotel Villacarlos) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן באזור קאמינס אל גראו שבולנסיה… למידע נוסף…

Operaflats

אופראפלאטס (Operaflats) הוא מלון דירות השוכן באזור קאמינס אל גראו שבולנסיה ומציע דירות להשכרה… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בולנסיה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור קאמינס אל גראו במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות בקאמינס אל גראו

בקאמינס אל גראו לא נמצאים אתרי תיירות רבים, רק עיר האומנות והמדע ופארק טוריה הגובלים בה מדרום. זהו אזור מגורים ולמעט שני אתרים אלה, המשמעות הכמעט יחידה לתיירים באזור זה היא אם ברצונכם ללון בו – האזור פחות מבוקש ללינה (לעומת העיר העתיקה וחוף מלוורוסה) בשל הסיבה שצוינה לעיל, ולכן תוכלו למצוא בו מחירים אטרקטיביים יותר (למידע נוסף על מלונות בקאמינס אל גראו). אין משמעות הדבר שהמיקום של המלונות בו לא טוב, רק שתצטרכו להתנייד במוניות או תחבורה ציבורית אל רוב אתרי התיירות של העיר.
כהוכחה להבדל המחירים לעומת העיר העתיקה, ניתן לשים לב לכך שבאיזור הזה אין מלונות 5 כוכבים כלל, רוב המלונות המסווגים לפי כוכבים באזור זה נמצאים בדרגות הביניים של 3-4 כוכבים וכל היתר הן דירות להשכרה או מלונות דירות.




המלצות על מלונות בקאמינס אל גראו שבספרד

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com