מלונות מומלצים באקסטראמורס

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באקסטראמורס בולנסיה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 דירות ומלונות מומלצים באקסטראמורס בספרד

Zenit Valencia

⭐⭐⭐⭐
מלון זניט ולנסיה (Zenit Valencia) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן באזור אקסטראמורס שבולנסיה… למידע נוסף…

UP Hostel Valencia

UP הוסטל ולנסיה (UP Hostel Valencia) הוא הוסטל השוכן באזור אקסטראמורס שבולנסיה… למידע נוסף…

Zalamera BnB

זלמרה Zalamera BnB) BnBׂׂׂ) הוא בית הארחה על בסיס של לינה וארוחת בוקר השוכן באזור אקסטראמורס שבולנסיה… למידע נוסף…

Valencia City Host

ולנסיה סיטי הוסט (Valencia City Host) הוא בית הארחה השוכן באזור אקסטראמורס שבולנסיה… למידע נוסף…

Valenciaflats Centro Ciudad

ולנסיה-פלאטס סנטרו סיודאד (Valenciaflats Centro Ciudad) הוא מלון דירות השוכן באזור אקסטראמורס שבולנסיה ומציע דירות להשכרה… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה בולנסיה במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור אקסטראמורס ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות באקסטראמורס

משמעות השם אקסטראמורס – Extramurs בספרדית היא מחוץ לחומות, וכשמו כן הוא- זהו אזור שנמצא מחוץ לעיר העתיקה וגובל בה ממערב. זהו אזור מגורים שאין בו אתרי תיירות מאתרי המאסט של העיר והמשמעות שלו לתיירים היא בעיקר לצורך לינה.
בשל העובדה שהאזור המבוקש ללינה הוא העיר העתיקה (הן משום ששם גם נמצאים רוב אתרי התיירות)- לינה באזור אקסטראמורס שפחות מבוקשת תוכל לספק לכם מחירים נמוכים יותר או תמורה רבה יותר בהשוואה לאותו מחיר בעיר העתיקה. כל זאת באזור שגובל בעיר העתיקה עצמה כלומר לא מרוחק מדי אליה להגעה לאתרי התיירות.
כהוכחה להבדל המחירים לעומת העיר העתיקה, ניתן לשים לב לכך שבאיזור הזה אין מלונות 5 כוכבים כלל ורק שני מלונות של 4 כוכבים. כל יתר אפשרויות הלינה באזור הם אכסניות, גסטהאוסים, דירות ומלונות עם מספר כוכבים נמוך.
רוב המלונות המומלצים באזור נמצאים ליד תחנת הרכבת הצפונית, ויכולים גם להתאים למי שרוצה להיות קרוב אליה משום שהוא מגיע אל ולנסיה או עוזב אותה ברכבת (למידע נוסף על רכבות לולנסיה).




המלצות על דירות ומלונות באקסטראמורס בספרד

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com