מלונות מומלצים באישמפלה ושכונת רוספה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באישמפלה ושכונת רוספה בולנסיה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים באישמפלה ושכונת רוספה

Hospes Palau de La Mar

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון הוספס פאלאו דה לה מר (Hospes Palau de La Mar) הוא מלון חמישה כוכבים השוכן באזור האישמפלה שבולנסיה, בסמוך לפארק טוריה… למידע נוסף…

Hotel Dimar

⭐⭐⭐⭐
מלון דימאר (Hotel Dimar) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן באזור האישמפלה שבולנסיה… למידע נוסף…

Petit Palace Ruzafa

⭐⭐⭐
מלון הבוטיק פטיט פאלאס רוזאפה (Petit Palace Ruzafa) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן באזור האישמפלה שבולנסיה… למידע נוסף…

Soho Valencia

מלון הדירות סוהוטל ולנסיה (Soho Valencia) הוא מלון דירות השוכן באזור האישמפלה שבולנסיה ומציע דירות להשכרה… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בולנסיה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור האישמפלה ושכונת רוספה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים באישמפלה ושכונת רוספה

האישמפלה (Eixample) הוא אזור בעיר ולנסיה הנושק לעיר העתיקה מדרום ומופרד ממנה על ידי רחוב קולון (calle Colón) שידוע כמוקד פופולרי לקניות (למידע נוסף על קניות בולנסיה). בגבול הצפון-מערבי של אזור זה, ליד תחנת רכבת צפון, תוכלו למצוא את תחנת המטרו Xàtiva איתה ניתן להגיע בקלות לאזורים אחרים בעיר ולחוף מלוורוסה עם החלפה לרכבת הקלה (למידע נוסף על תחבורה והתניידות בולנסיה ואתרים מרכזיים בולנסיה).
בתוך האישמפלה נמצאת שכונת רוספה המתאימה לצעירים- זוהי שכונה תוססת ביותר, ובה בתי קפה, פאבים ומועדונים. כהערת סוגריים ניתן לאמר שאיזור זה חי ופועם בקרב הקהילה הגאה של העיר. אווירת בתי הקפה של רוספה מזכירה את האווירה התל אביבית החיה, וזה מקום מומלץ לא רק במשך היום אלא גם לבילוי בלילה. אזור זה מתאים ללינה למי שרוצה להיות קרוב לזירת הבילויים הליליים של העיר, כולל מועדונים ויציאות.
השכונה נמצאת מרחק הליכה של כ-20 דקות מרוב אתרי התיירות של העיר (שנמצאים בעיר העתיקה), ובמרחק הליכה מתחנת רכבת צפון, ולכן מתאימה גם למי שמגיע אל ולנסיה או יוצא ממנה ברכבת ורוצה להיות קרוב יחסית לתחנה.

המלצות על מלונות באישמפלה ושכונת רוספה

  • אם אתם נוטים להתעורר בקלות מרעשים אולי לא כדאי לבחור בשכונת רוספה ללינה, משום שהיא תוססת במיוחד בחיי לילה.
  • לינה במקום זה יכולה להתאים במיוחד לצעירים ולמי שאוהב לצאת לבילויים ליליים.
  • שכונת רוספה הינה מקום בילוי מועדף של הקהילה הגאה של ולנסיה והאזור. במידה והנכם מעוניינים להיות בקרבה למועדונים הטובים של העיר, כדאי ללון בשכונה זו. לעומת זאת אם הייתם רוצים להמנע מאווירה זו איננו ממליצים ללון באזור.

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

  • אם להגיע לברצלונה, אז אני ממליצה מאוד לחפש דירה או מלון באיזור Garcia או באיזור ה- Eixample. אני לא מבינה למה כולם רוצים Rambla.
    • מאחר וכולם חושבים שהרמבלה זה המרכז, וזו טעות. כל מקום בברצלונה הוא מקום מרכזי. השאלה היא מה רוצים שיהיה קרוב.
    • ברצלונה מהממת ויש לה מענה לכל תייר. יש כאלו שרוצים להיות ליד מרכזי קניות, אחרים ליד מוזיאונים או אתרי תיירות. מה שטוב וצריכים לדעת זה שלא משנה איפה ישנים בתוך העיר, בעזרת המטרו מגיעים להכל.



Booking.com