ולנסיה מידע שימושי

map




מזג אוויר בולנסיה

מידע על מזג האוויר בולנסיה

למידע נוסף...

ולנסיה בחינם

ולנסיה היא עיר שלא קשה להעביר בה את הזמן די בחינם- ישנם אתרי תיירות רבים, כמו מבנים וכמובן חוף הים, שלא עולה כסף לראותם. כמו כן, ניתן גם להתרשם מבחוץ גם מאתרים שהכניסה אליהם היא בתשלום, כמו לדוגמא עיר האומנות והמדעים...

למידע נוסף...

מוזיאונים בולנסיה וסביבתה

בולנסיה מעל ל-45 מוזיאונים שונים בהם תוכלו להתרשם מהאומנות, ההיסטוריה, התרבות והארכיטקטורה המקומית. בעמוד זה ריכזנו רשימה של המוזיאונים עליהם כתבנו עמודי מידע באתר.

למידע נוסף...

פארקים בולנסיה וסביבתה

ולנסיה היא עיר בעלת מספר פארקים ואזורים ירוקים המשובצים בתוך הנוף העירוני. להלן ריכזנו רשימה של פארקים בתוך ומחוץ לולנסיה, עליהם כתבנו עמודי מידע באתר.

למידע נוסף...

תחבורה והתניידות בולנסיה

ולנסיה היא עיר בעלת מערכת תחבורה ציבורית מודרנית ונוחה ביותר. המטרו חדיש נקי ונעים, האוטובוסים מונגשים למוגבלים בתנועה, ובנוסף לשני קווי טראם (רכבת קלה / חשמלית) לא נגזים אם נאמר שתענוג להתנייד בה.

למידע נוסף...

קניות בולנסיה

שופינג בולנסיה, מידע על אתרי הקניות בולנסיה

למידע נוסף...

שמירת חפצים בולנסיה | LuggageHero

שמירת חפצים | LuggageHero - שמירת תיקים, מזוודות, חפצים וציוד במגוון תחנות ברחבי העיר. הזמינו עכשיו מקום ותהנו משעתיים חינם.

למידע נוסף...

ולנסיה - טיפים, המלצות, שאלות ותשובות

ולנסיה, עיר הבירה של מחוז ולנסיה בספרד, מספקת אתרים, חוף ים ומרכז היסטורי שהוא מבין הפופולריים ביותר בקרב תיירים בספרד. היא מתחילה לתפוס תאוצה כיעד תיירותי, אליו מגיעים ישראלים לביקור מזדמן של יום-יומיים תוך כדי טיול בספרד, אך אפשר להשאר בעיר ליות למידע נוסף...