אקוולנדיה – Aqualandia‬

המימדיון הספרדי

מידע כללי

אקוולנדיה (Aqualandia‬) הוא פארק מים הדומה מאוד למימדון, אבל אולי קצת יותר שווה ולו רק בגלל שהוא נמצא בספרד האקזוטית (הוא גם קצת גדול יותר ויש בו כמה מתקנים שאין במימדיון). הפארק ממוקם בעיר בנידורם, דרומית לולנסיה.
בקרבת הפארק ניתן למצוא גם את פארק חיות המים – מונדומר.

מגלשות המים (צילום: Sarahרישיון)




מה רואים?

בפארק יש אטרקציות המתאימות לכל הגילאים, החל מפעוטות, דרך צעירים המחפשים אדרנלין ועד למבוגרים יותר שמחפשים קצת שקט. בפארק יש מתקנים כגון מגלשות מים, מתקן ורטיגו, ג’קוזי ענק, בריכת גלים, מגלשות אבובים ועוד רבים אחרים, וכאשר רוכשים כרטיס יש לבחור בין אחת משלוש אופציות – כרטיס למשפחות, כרטיס לחברים או כרטיס אקסטרים. וכמובן, ישנם גם מסעדות בפארק.

סרטון המדגים כמה מהמתקנים והאנרגיות שיש בפארק




המלצות "הכל על"

  • הפארק ממוקם בעיר בנידורם, ובהחלט מומלץ לשלב את הביקור בפארק עם ביקור בעיר ואף ללון בה – תוכלו למצוא מידע נוסף על לינה באזור במלונות בבנידורם.
  • תכננו את ביקורכם כך שתעניקו לפארק יום שלם, או לפחות חצי יום.
  • הפארק כמובן מתאים לילדים והוא מקום נהדר למשפחות, והוא מציע כרטיסים מוזלים למשפחות. בצמוד אליו נמצא פארק חיות מים לילדים הכולל גם מופעי דולפינים ונקרא מונדומאר (Mundomar)- לאתר האינטרנט של הפארק. ראו גם ולנסיה עם ילדים.
  • החניה בפארק היא חינם ללא תשלום ולכן אפשרי וקל להגיע לשם עם רכב. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה והשכרת רכב בספרד.
  • ילדים: הפארק בהחלט מותאים לילדים והוא מקום נהדר למשפחות. ראו גם ולנסיה עם ילדים.

מידע שימושי על אקוולנדיה

שעות פתיחה

10 בבוקר עד 7 בערב.

כתובת

Parque Natural Sierra Helada, Calle Sierra Helada, s/n, 03503 Benidorm, Alicante, Spain

הגעה
directions_bus
אוטובוס

מתוך בנידורם קווים 1 ו-11 מגיעים לפארק, ויש אף אתר רישמי לאוטובוסים אשר מגיעים למקום – https://www.llorentebus.es/. למידע נוסף על הגעה לבנידורם.