גן החיות של ולנסיה | Bioparc Valencia

מידע כללי

גן החיות של ולנסיה (Bioparc Valencia) אשר נפתח לקהל בשנת 2008 מתפרש על שטח ענק של 100 דונם בעיר ולנסיה. הוא כולל בתוכו שטח מפארק קאבסרה (Parque de Cabecera) בו זרם בעבר אפיק של נהר הטוריה.

בין החיות השוכנות בגן תוכלו לפגוש בעיקר בעלי חיים שמקורם מאפריקה כמו נמרים, למורים, צבועים, אריות, ג’ירפות, גורילות, קרנפים, היפופוטמים, דורבנים, יענים, פילים, לוטרות ועוד. בשנים הקרובות, מתוכננת הרחבה של גן החיות, על מנת להוסיף בעלי חיים שמקורם בדרום מזרח אסיה ובדרום אמריקה.

זברות בגן החיות של ולנסיה (צילום: Emmanuelbaltasarרשיון)




מה רואים?

סביבות המחיה של בעלי החיים בגן החיות מעוצבות בצורה שתואמת עד כמה שניתן לסביבת המחיה הטבעית של כל חיה וחיה. בנוסף, בגן החיות מועברות פעילויות חינוכיות שמטרתן להעלות את מודעות הציבור לחשיבות השמירה על הסביבה ולטפח את הכבוד לבעלי החיים.

סרטון המציג את גן החיות של ולנסיה (Bioparc Valencia)




המלצות "הכל על"

  • ניתן לשלב את הביקור בגן החיות עם ביקור במגדלי קווארט וטיול בשכונת קארמה שנמצאים במרחק של כ-10 דקות נסיעה.
  • לאחר הביקור בגן החיות ניתן להמשיך לסיור נשנושים בשוק המרכזי או לביקור במבנה שוק המשי שנמצאים במרחק של כ-12 דקות נסיעה.
  • אם אתם אוהבים פארקים בדקו את עמוד פארקים בולנסיה הנותן מידע על פארקים נוספים בעיר וקרוב אליה (רובם בחינם. למידע נוסף על- ולנסיה בחינם).
  • מומלץ לבקר באתר זה עם ילדים, הכניסה לתינוקות עד גיל 4 היא חינם, ומשפחות גדולות זוכות להנחה של 15% בהצגת תעודת נישואין או בהצגת תעודת הורה יחיד (למידע נוסף על ולנסיה למשפחות עם ילדים).
  • סטודנט עד גיל 25 זכאי להנחה של 15% בהצגת תעודת סטודנט (למידע נוסף על ולנסיה לצעירים וסטודנטים).
  • מוגבלי תנועה ופנסיונרים זכאים להנחה של 15%, והאתר נגיש למוגבלים בתנועה (למידע נוסף על ולנסיה למוגבלי תנועה).

מידע שימושי

שעות פתיחה

שעות הפתיחה משתנות בהתאם ליום ולחודש בשנה, לצפייה בטבלת שעות הפתיחה השנתית לחצו כאן.

כתובת

Av. Pío Baroja, 3, 46015 València, Valencia, Spain

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

ניתן להגיע לגן החיות בקו האוטובוס שמספרו 29 או 99, יש לרדת בתחנת Pío Baroja – Parc de capçalera. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.

directions_subway
מטרו

עולים על קו המטרו שמספרו 3, 5 או 9, יורדים בתחנת Nou d’Octubre והולכים ברגל ק”מ (כ17 דקות הליכה) לכיוון צפון. למידע נוסף על מטרו בולנסיה.

directions_car
רכב

לא מומלץ להגיע לאתר זה עם רכב מפני שאין חניונים קרובים ומכיוון שניתן להגיע אליו בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה.